Klopt, hij had zogezegd ook niks van haar filmpjes gezien en opeens weer wel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:54 schreef DGK-Eric het volgende:
Remi heeft overduidelijk meer gezien dan dat hij toegeeft. Hij stelt heel gericht vragen aan Elsa. Gelukkig laat Elsa niet het achterste van haar tong zien.
Remi: "Ik ben heel conflict-vermijdend. Ik ben heel direct, no-nonsens."
Haha, ik moet het nog zien
Ik krijg er ook jeuk van , dat zegt iets ik weet alleen niet watquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:58 schreef greysbones het volgende:
komt op mij erg nep over dit gesprek Elsa Remi
dat je moet krabbenquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik krijg er ook jeuk van , dat zegt iets ik weet alleen niet wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat je moet krabbenUhuhuhuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Heel gemaakt idd. Ik heb een beetje twijfels over Remi's oprechtheid. Hij komt niet heel authentiek over, maar dat kan ook komen door de nervositeit en alle spanning van dat huis betreden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:58 schreef greysbones het volgende:
komt op mij erg nep over dit gesprek Elsa Remi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |