ik vind die bril veelste groot voor haar hoofdquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:05 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Remi en zijn voorhoofd
[ afbeelding ]
Jolien
als ik zoiets lees moet ik denken aan Lenie die at geen rode kool of zoiets? op een bepaalde dag?quote:
dan heeft @odie22 mazzelquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]ze woonde samen met haar beste vriendin
Dit programma kan uitstekend bestaan naast De Bondgenoten, totaal ander programma geworden nu dit BB met een casting die teveel te bedacht en te makkelijk is. De Bondgenoten heeft toch meer een edge wat het leuker maakt om naar te kijken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:10 schreef Snensie het volgende:
Het beloofd weer een saai seizoen te worden. Op tijd naar bed, bijna geen feestjes en heel heel veel verveling met saaie mensen.
nee, Fleur komt uit haarlem en werk in hoofddorpquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:11 schreef Puzzie het volgende:
Ah Remy en Fleur komen allebei uit Hoofddorp
maandag betekent ruzie andersquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als ik zoiets lees moet ik denken aan Lenie die at geen rode kool of zoiets? op een bepaalde dag?
We missen enkel nog Miss Baksel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
de missen kennen elkaar van de verkiezingen
Nou ja voor mij de link met hun klikquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee, Fleur komt uit haarlem en werk in hoofddorp
wel maar 1x steedsquote:
Dat welquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja voor mij de link met hun klik
Er worden SV geschreven, misschien heb je daar wat aan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik nog niet, gister bijna niets gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |