nee, Fleur komt uit haarlem en werk in hoofddorpquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:11 schreef Puzzie het volgende:
Ah Remy en Fleur komen allebei uit Hoofddorp
maandag betekent ruzie andersquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als ik zoiets lees moet ik denken aan Lenie die at geen rode kool of zoiets? op een bepaalde dag?
We missen enkel nog Miss Baksel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
de missen kennen elkaar van de verkiezingen
Nou ja voor mij de link met hun klikquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee, Fleur komt uit haarlem en werk in hoofddorp
wel maar 1x steedsquote:
Dat welquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja voor mij de link met hun klik
Er worden SV geschreven, misschien heb je daar wat aan?quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik nog niet, gister bijna niets gezien.
kook niequote:Op woensdag 8 januari 2025 14:14 schreef cheanny het volgende:
Ik wil hoef denk ik niet entertaint te worden door Remi.
Fleur is aanpasbaarquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:14 schreef Krambo het volgende:
Ik dacht dat Fleur ergens uit 't Gooi kwam, met haar accent
Mag ze willen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:14 schreef Krambo het volgende:
nee joh gekkiequote:Op woensdag 8 januari 2025 14:14 schreef Krambo het volgende:
hij hoeft maar een paar kilo af te vallen dan kan hij door de brievenbusquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:15 schreef Jockari het volgende:
Remi haalt het einde van de week niet. Die wordt voor het weekend nog over het hek gekieperd.
Haarlemmers spreken abn zeiden ze vroeger. Zonder accentquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:14 schreef Krambo het volgende:
Exact dit, Melina is sinds vanmiddag door naar de volgende ronde.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:15 schreef Jockari het volgende:
Remi haalt het einde van de week niet. Die wordt voor het weekend nog over het hek gekieperd.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij hoeft maar een paar kilo af te vallen dan kan hij door de brievenbus
nu wel jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Matt en Keanu zijn vrienden hoorde ik dat nou goed?
Hoorde ik ook hij wees naar iemandquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Welke Matt ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |