quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
Remi heeft niks gezien van deze BB....![]()
Geloven we dit?
Neequote:Op woensdag 8 januari 2025 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
Geloven we dit?
Die zat gewoon de hele dag te loeren hoor.quote:
Ja ik geloof het wel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:57 schreef Moeraskat het volgende:
Geloven we dit?
ennnn Mario heeft een favorietquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mijn gaydar gaat harder af dan het luchtalarm op de eerste van de maand
geen luchtkastelenquote:
Op de camping bij Rob!quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:58 schreef ledn81 het volgende:
Niels verhuurd spring kastelen![]()
* ledn81 noteert voor de Fok reunie na het seizoen
ik geloof geen 1 woord van wat hij zegt momenteelquote:Op woensdag 8 januari 2025 13:58 schreef Krambo het volgende:
Controlfreak en dan niet even de eerste aflevering kijken
https://lovereality.nl/nieuws/big-brother/quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik nog niet, gister bijna niets gezien.
Zat ik net ook te denken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 13:55 schreef Ireth het volgende:
Wat was het een uur geleden toch lekker rustig....
quote:
Jahaaa, het is dag 2, dingen mogen nog dubbel gepost worden hoor. Ik hoorde het en tikte het. Had er ook nog een flauw grapje bij maar dat heb ik weer weg gehaald voor ik op enter klikte.quote:Op woensdag 8 januari 2025 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/nieuws/big-brother/
In zijn hoofd is hij dat ookquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:01 schreef greysbones het volgende:
Jordy brengt het Padel ook weer te sprake of hij kampioen is ofzo
Dat is mode tegenwoordig. Ik krijg er jaren 80 vibes van toen ik geen andere keus had dan zo'n groot belachelijk ding.quote:
Dat hij nog nooit een Nederlandse BB heeft gekeken vind ik ook een giga minpunt..ergens bij de bodemquote:
Denk accessoirequote:
Dat jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 14:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat hij nog nooit een Nederlandse BB heeft gekeken vind ik ook een giga minpunt..ergens bij de bodem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |