Doe er een zak overquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben wel echt fatsoenlijke shirts
Sowww Niels
Vind zijn hoofd niks maar dat lichaam
Nee helaas.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik wil ook zo'n badjas! Weten we al welk merk dat is?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee helaas.Ik speur me vanaf moment 1 de pleuris naar een merkje.
Haha dat hoofd past er echt niet bij he?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
Sowww Niels
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik wil ook zo'n badjas! Weten we al welk merk dat is?
Zijn het niet gewoon Snuggies??quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee helaas.Ik speur me vanaf moment 1 de pleuris naar een merkje.
Die zien er op internet allemaal veel groter en lomper uit dan dezequote:
Beter?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
Sowww Niels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind 'm soms als Bart van '23 klinken“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind 'm soms als Bart van '23 klinken![]()
![]()
![]()
en elastiek om de pols. Een keer geen wijde slobbermouw waarmee je overal in hangtquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zijn die er met een rits dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
[..]
Beter?
Ja ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind 'm soms als Bart van '23 klinken
Dat is toch niet dezelfde? Ik zag hem ook, maar kan me niet voorstellen dat ze bij Temu bestellen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Als je googelt op badjas, teddyvoering en capuchon kom je uit bij Temu...die hebben hem. 21,13 euro
Als ze maar niet met 10 blijven zitten en elke week 1erin/1eruit gaan doenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou gooi die nieuwe bewoners maar naar binnen
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:35 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind 'm soms als Bart van '23 klinken
Thinking is difficult, that’s why most people judge
rits?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Daarvoor hebben ze papieren zakken uitgevonden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
Sowww Niels
Is wel lekker goedkoopquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is toch niet dezelfde? Ik zag hem ook, maar kan me niet voorstellen dat ze bij Temu bestellen?
Ik zou hem ook niet direct op de huid dragen nee.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:36 schreef Puzzie het volgende:
Leuk voor op de streams die bad dingen maar ik vind teddy aan de binnenkant van een badjas helemaal niets
Blauwe buitenkant vind ik wel weer mooi.
Nee, ik ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is toch niet dezelfde? Ik zag hem ook, maar kan me niet voorstellen dat ze bij Temu bestellen?
Ik snap niet wat mensen hier zo bijzonder aan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Mijn dochter woont zo onderhand in die dingen. Nemen ook gruwelijk veel ruimte in in de kast (ze heeft er ruim 10!quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen hier zo bijzonder aan vinden
Die verstaat hem ook niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
Niels verteld een heel persoonlijk verhaal volgens mij
Maar kan hem echt slecht volgen
En Keanu is aan het mmmmmm hmmhmm
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels is het geboortekaartje wezen brengen zijn vader waar hij al lang geen contact mee had.
Maar vader zei wat moet ik hier meer en deed de deur weer dicht
[..]
Beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind 'm soms als Bart van '23 klinken![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
Dit ja, er zit zoveel boosheid in die jongen en dat heeft hem zuur gemaakt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy heeft een trauma over hoe hij behandelt is door mensen toen hij heel dik was denk ik.
Hij is zo boos de hele tijd.
Hij realiseert zich niet dat elk mens een gevecht voert om wat voor reden dan ook.
Potverdikkeme, ik herken die gast ineens. Nu weet ik waarom hij zo'n bekende kop heeft.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:46 schreef marky het volgende:
Ik heb echt niet veel moeite met die Jordy hij krijgt mensen toch echt wel aan het lullen. Hii werkt bij het OM doet hij de verhoren daar? 😁
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze hebben door dat ze ook warm water uit de andere kranen krijgen als het alarm gaat
Omgquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Potverdikkeme, ik herken die gast ineens. Nu weet ik waarom hij zo'n bekende kop heeft.![]()
![]()
Hij is inderdaad veel afgevallen, daarom herkende ik hem niet meteen. Ik heb bij hem in de klas gezeten toen ik een studie volgde voor m'n werk.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey over de douche
Jeffrey: Mijn eerste reflax was ik spring er direct uit, maar ik had geen ondergoed aan, dus die deur ik had die al open om eruit te springen, maar ik was nog naakt, wat the fuck doe ik?! En die camera's waren aan het kijken he!"
Niels: "Ah, maar zoveel kunnen ze niet inzoomen niet hoor!"
Keanu: "ooooooh!"
Jeffrey: "Nee ze moeten uitzoomen!"
Toen was hij ook al zo'n pedant kereltje. Maar goed, ik kan nu wel zeggen dat hij geen rol speelt, want hij was toen ook al zo. Alleen dan 50 kilo meer Jordy. Die gast was toen al een iwab, hij weet ook wel veel, maar is ook iemand die open deuren intrapt en altijd denkt dat hij andere moet informeren ookal hebben ze die kennis zelf al. Dat is wel zijn valkuil en dat weet hij zelf ook.quote:
Zij heeft toch een man?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Volgens mij ziet die Milena Mattheus wel zitten. Zag dat al bij het voorstelrondje bij de eerste aflevering, die blikken van haar. Hopelijk loopt het niet zo'n vaart....
Zijn gezicht staat bozig. Hangende mondhoeken. Ik vind hem onzeker overkomen maar af en toe wel goede gesprekken hebben en hij doet dingen qua huishouding. Van mij hoeft hij nog niet eruit. Liever eerst fleurquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy heeft een trauma over hoe hij behandelt is door mensen toen hij heel dik was denk ik.
Hij is zo boos de hele tijd.
Hij realiseert zich niet dat elk mens een gevecht voert om wat voor reden dan ook.
Ohwww, ik dacht dat ze in BB zat zodat ze eens tijd had voor zichzelf en haar man voor de kinderen moest zorgen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee vertelde gister dat ze uit elkaar zijn gegaan.
Zou het niet weten, maar je moest eens weten hoeveel vrouwen flirten ondanks vent thuis op de bank. Misschien is ze wel een enorme flirt.quote:
Sexistquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:53 schreef -river- het volgende:
De mannen mogen van mij gerust zonder shirt rondlopen, mij hoor je niet klagen.
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou het niet weten, maar je moest eens weten hoeveel vrouwen flirten ondanks vent thuis op de bank. Misschien is ze wel een enorme flirt.
ordy zet zichzelf met heel veel zaken boven een anderquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:44 schreef Puzzie het volgende:
Jordy heeft het altijd over maskers afzetten en bloot geven .. alsof alleen hij transparant en open is , en de rest een masker opheeft.
Naar trekje.
Lekker he die humor onderling.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
Fleur tegen Lennie: jij hebt de voorkant ook erg lang he
Lennie: het is lang geleden dat iemand dat tegen me zei
Naar trekjequote:Op woensdag 8 januari 2025 10:59 schreef greysbones het volgende:
J
[..]
ordy zet zichzelf met heel veel zaken boven een ander
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet op tv zodat hij het kan zien.
Oh, gewoon in zijn bijzijn joh. Niks aan't handje.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet op tv zodat hij het kan zien.
Jij bent stiekem die gaai he?quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo ik schakel weer ij
Zo te zien net op tijd
Toeval
Alleen dar door elkaar praten is irritant... onrustig
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:03 schreef -river- het volgende:
Of BB wil dat die sloddervossen eens hun zooi opruimen, kan ook.
Ja die hebben tijd om ff in het BB huis binnen te springenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:04 schreef Jockari het volgende:
De hollanders hopen dat Maxima of Alex komt, de belgen denken de hark Flip
Beetje hoogmoedquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja die hebben tijd om ff in het BB huis binnen te springen
Was ze vanmorgen ook al over bezig, ze hoopte dat het rustige mensen zijnquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Linda: ik hoop niet dat we allemaal hysterisch op die nieuwe mensen afgaan
Die luxe kamer zag er vanochtend thans ook niet echt opgeruimd uitquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa kijkt kritisch rond en aan haar gezicht te zien vindt ze het nog steeds een zooitje...
Zie die foto's van de bewoners die rinardo gemaakt heeft er ook bij staan, die hebben ze ook van hier gepikt?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geen idee wie erachter zit, maar het is deze account https://x.com/b_brother2025
haalde vorige jaren ook screenshots en informatie hier weg. (tegeltjes en uitspraken enzo soms)
ja gewoon beetje spannender maken..quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
Het hoge bezoek zijn mi gewoon 2 nieuwe bewoners.
BB overdrijft wel meer...
Exact.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
Het hoge bezoek zijn mi gewoon 2 nieuwe bewoners.
BB overdrijft wel meer...
Ga daar maar vanuitquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie die foto's van de bewoners die rinardo gemaakt heeft er ook bij staan, die hebben ze ook van hier gepikt?
Doe je goed.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ga daar maar vanuit
Deze account post veel 1 op 1 van hier. Zag vd week ook al screenshots voorbij komen die hier stonden.
Dat is de reden waarom ik mijn twitter handle overal doorheen zet. Kunnen ze in ieder geval niet doen alsof ze het zelf 'verzameld/gemaakt' hebben.
Zie ook streamable links van users van hier langs komen op dat profiel, dat is wel vervelend want dan is de kans groter dat al die moeite heel snel van dat platform verwijderd wordt..quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie die foto's van de bewoners die rinardo gemaakt heeft er ook bij staan, die hebben ze ook van hier gepikt?
Die mensen snappen het echt niet. Nog even en we moeten achter een Abo-muur de helft delen onder de FOK!'ers.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie ook streamable links van users van hier langs komen op dat profiel, dus is wel vervelend want dan is de kans groter dat al die moeite heel snel van dat platform verwijderd wordt..
je moet en j kopenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:59 schreef greysbones het volgende:
J
[..]
ordy zet zichzelf met heel veel zaken boven een ander
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja die hebben tijd om ff in het BB huis binnen te springen
De finale presenterenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:15 schreef BigBreg83 het volgende:
Let maar op. Zijn gewoon Geraldine en Tatiana. Wat is anders hun taak dit jaar?
Dat is ook het enige wat ze gaan doen inderdaad. De wekelijkse 15 minuten doen ze niet eens, exit zal gewoon gebeuren zonder presentatoren net als bij Utopia.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:16 schreef -river- het volgende:
Heeft Fleur ook haar eigen kleding aan?
Dat zou heel goed kunnen idd..quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:15 schreef BigBreg83 het volgende:
Let maar op. Zijn gewoon Geraldine en Tatiana. Wat is anders hun taak dit jaar?
Dan heeft Geraldine wel een hele zware stem gekregenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ohja en de voice overs van de afleveringen inspreken.
En dan zegt Niels: Clark Kent, denkt Elsa dat het de acteur is.quote:
Het is Coen Swijnenberg in NL dacht ik gister te horen toen ik uitzending keek.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan heeft Geraldine wel een hele zware stem gekregen
Ook Goplay heeft een mannelijke Vlaamse voiceover nu
Ooooh. Daar ook? Oh.maar volgens mij was Geraldine nog op wereldreis ofzo. En die zou later aanschuiven.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan heeft Geraldine wel een hele zware stem gekregen
Ook Goplay heeft een mannelijke Vlaamse voiceover nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Klopt idd en dat doet hij ook al jaren.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is Coen Swijnenberg in NL dacht ik gister te horen toen ik uitzending keek.
Klopt wie de voice over in België is weet ik niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is Coen Swijnenberg in NL dacht ik gister te horen toen ik uitzending keek.
Ik vind nog niemand irritant gelukkigquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:18 schreef lojanda het volgende:
Ik vind tot nu toe nog niet echt iemand leuk in het huis en vind nu vooral meerdere bewoners niet leuk en zelfs irritant
Haar innerlijk ook...quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy vindt Geraldine een prachtvrouw
Ook haar innerlijk maar hij houdt er van
Same Samequote:Op woensdag 8 januari 2025 11:21 schreef Ireth het volgende:
Schiet eens op met dat "hoge bezoek", ik moet boodschappen doen
Haha ja, gisteren kreeg Lennie een 'Stop waar je mee bezig bent' melding van BB. Weet niet meer wie, maar iemand riep dat BB dat nog nooit gezegd had ... Wat een kennertquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:22 schreef Puzzie het volgende:
Allemaal diehard BB fans en dan de helft niet gezien of enkel de tv uitzendingen
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, gisteren kreeg Lennie een 'Stop waar je mee bezig bent' melding van BB. Weet niet meer wie, maar iemand riep dat BB dat nog nooit gezegd had ... Wat een kennert
Ik irriteer me nu al aan Jordy en Fleurquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind nog niemand irritant gelukkig
Zowel op stream 1 en 2 hangen ze maar een beetje. Ze hebben ook niet echt wat te doen daar.
Ik ook.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik irriteer me nu al aan Jordy en Fleur
Ze hadden daarvoor al een stofzuiger vastgehoudenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:24 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ooh ja omdat de papagaai dat zei.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
Staat ook in sc.. maar wellicht leest niet iedereen daar:Zolang je het hier op Fok! gebruikt is er niets aan de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging er om dat er iemand is die het naar een andere media zet.
Met vermelding er bij van wie het is deed ik ook altijd en zo gaat het al jarenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Oh shit ook nog!!!quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En er moeten nog nominaties bekend worden gemaakt
Dan is het huis schoon. Ze hebben ook niet veel om schoon te makenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:24 schreef Ireth het volgende:
Papagaai: "Zorg dat het huis schoon is!!"
Iedereen ploft ergens neer
Ik roep je welquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:26 schreef Puzzie het volgende:
Tussendoor maar ff snel boodschappen doen dan
Aaah ja dat is voldoendequote:Op woensdag 8 januari 2025 11:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hadden daarvoor al een stofzuiger vastgehouden
Dat ze dat nog niet hebben gezien zegt ook wel genoeg dat er geen “hobby” koks in het huis zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:25 schreef -river- het volgende:
Misschien komt er iemand die hen uitlegt dat ze een tuintje hebben waar kruiden in staan en leren ze groente te planten.
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:29 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand nog els? de in jacuzzi tee gekokt heeft
Ik zeg altijd vertrouw nooit de makelaar,quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:30 schreef lojanda het volgende:
Ik heb bij Fleur echt het idee dat bij alles wat ze zegt niets gemeend is en dan de hele tijd die lippen tuiten na iedere zin die ze zegt.
Zij is volgens mij echt heel anders dan dat ze zich voordoetquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd vertrouw nooit de makelaar,
Ik vind het sneu voor haar dat ze haarproblemen heeft , dat gun je niemand , maar haar karakter/gedrag maakt haar wel wat lelijk en leeg . Jammer want ze blijft het laten zien . Milena ben ik wat milder inquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:30 schreef lojanda het volgende:
Ik heb bij Fleur echt het idee dat bij alles wat ze zegt niets gemeend is en dan de hele tijd die lippen tuiten na iedere zin die ze zegt.
Ze heeft allemaal aangeleerde maniertjes en doet acteren heb ik het gevoel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij is volgens mij echt heel anders dan dat ze zich voordoet
En dat zorgt ervoor dat ze mensen wegjaagtquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft allemaal aangeleerde maniertjes en doet acteren heb ik het gevoel.
Dat dusquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor haar dat ze haarproblemen heeft , dat gun je niemand , maar haar karakter/gedrag maakt haar wel wat lelijk en leeg . Jammer want ze blijft het laten zien . Milena ben ik wat milder in![]()
[ afbeelding ]
Daarom lekker er vrijdag uit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dat zorgt ervoor dat ze mensen wegjaagt
Ja, inbetweens.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
yep ik dacht ook zij,maar....quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor haar dat ze haarproblemen heeft , dat gun je niemand , maar haar karakter/gedrag maakt haar wel wat lelijk en leeg . Jammer want ze blijft het laten zien . Milena ben ik wat milder in![]()
[ afbeelding ]
Ze komt heel gemaakt over op een of andere manier, kan daar niet zo goed tegen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd.. ze wil heel lief en aardig overkomen maar dat werkt bij mij averechts. Daar krijg ik dus echt kriebels van.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Same , ik trek dat ook slechtquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze komt heel gemaakt over op een of andere manier, kan daar niet zo goed tegen.
Met de nominatiesquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:35 schreef BigBreg83 het volgende:
Het hoog bezoek mag nu onderhand wel binnenkomen hoor.... duurt te lang dit
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
Hèhè ik weet eindelijk op wie ik jordy vind lijken: lurch van de adamsfamily
Lipjes getuit en borstjes vooruitquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
Op s1 een zingende Elsa
op s2 zingende Jeffrey en Keano
Alles is uiterlijk gericht en ze ziet het zelf niet. Jammerquote:
Jordy ligt geloof ik goed in de groep.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:36 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Milena, Jordy en Fleur zijn genomineerd. Dat zou mijn keuze zijn.
Jordy mag nog wel even blijven voor het irritatie gehalte, Fleur mag er dan wel uit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:36 schreef -river- het volgende:
Die mannen hebben hem al door.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jordy ligt geloof ik goed in de groep.
Jordy denkt dat hij veilig is.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:36 schreef -river- het volgende:
Ja, en gisterenavond hebben de mannen over hem gesproken dat ze hem niet vertrouwen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Jordy denkt dat hij veilig is.
Als hij genomineerd is gaat hij er uit denk ik
Ik vind Jeffrey ook wel schattigquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:39 schreef lojanda het volgende:
Ik vind voor nu Keanu Mattheus en Lennie het leukste..
ahaa dat heb ik gemist!! Gister niet veel stream kunnen kijken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, en gisterenavond hebben de mannen over hem gesproken dat ze hem niet vertrouwen.
Gemistquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, en gisterenavond hebben de mannen over hem gesproken dat ze hem niet vertrouwen.
Dat zou denk ik ook mijn keuze zijn.. al zou ik misschien Milena nog voor Elsa ruilen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:36 schreef -river- het volgende:
Jordy was weer te overdreven bezig en toen hij naar binnen liep zeiden de mannen dat onder elkaar.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahaa dat heb ik gemist!! Gister niet veel stream kunnen kijken.
ook Niels en Jeffrey? dacht dat die hem wel hoog hadden zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Jordy was weer te overdreven bezig en toen hij naar binnen liep zeiden de mannen dat onder elkaar.
Steeds als ik de streams aanzet zie ik datquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Het lamlendig rondhangen is begonnen
Ja, dat waren Niels en Jeffrey en Keneau.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahaa dat heb ik gemist!! Gister niet veel stream kunnen kijken.
edit weet je nog wie het waren @:river?
Ik heb dat ook gemist, ik weet wel dat Jordy raar deed maar dat gesprekje heb ik gemistquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ook Niels en Jeffrey? dacht dat die hem wel hoog hadden zitten.
Juist hun.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ook Niels en Jeffrey? dacht dat die hem wel hoog hadden zitten.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, dat waren Niels en Jeffrey en Keneau.
Dat was buiten, hij bleef raar doen en ging toen even naar binnen. Op dat moment werd duidelijk dat de mannen hem niet vertrouwen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gemist, ik weet wel dat Jordy raar deed maar dat gesprekje heb ik gemist
Op zich wel positief , ik moet ook iedere keer mijn mening over bewoners bijstellenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
okeej
hmm die zijn opeens van mening veranderd.
Ze zeiden ook dat Jordy heel slim is en al helemaal in het spel zat. Je kon tussen de regels door lezen dat ze hem niet helemaal vertrouwdenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Jordy was weer te overdreven bezig en toen hij naar binnen liep zeiden de mannen dat onder elkaar.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat was buiten, hij bleef raar doen en ging toen even naar binnen. Op dat moment werd duidelijk dat de mannen hem niet vertrouwen.
Zo is datquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:44 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Van mij mogen er wel weer wat meubels in die toko. Ze zitten nu teveel bij elkaar. Roddels en achterklap willen we.
Eerder die avond hadden ze het ook al over hem.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat was buiten, hij bleef raar doen en ging toen even naar binnen. Op dat moment werd duidelijk dat de mannen hem niet vertrouwen.
Vind het nog een vrij tamme bende tot nu toe.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op zich wel positief , ik moet ook iedere keer mijn mening over bewoners bijstellen
Ja en de Georgina Verbaan stem helpt ook niet helemaal mee.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. ze wil heel lief en aardig overkomen maar dat werkt bij mij averechts. Daar krijg ik dus echt kriebels van.
Precies dat bedoel ik wat ik zag. Je zag ze ook naar elkaar kijken met veelbetekende blikken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat Jordy heel slim is en al helemaal in het spel zat. Je kon tussen de regels door lezen dat ze hem niet helemaal vertrouwden
Hij zei vanmorgen dat hij genomineerd is tegen lindaquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Jordy denkt dat hij veilig is.
Als hij genomineerd is gaat hij er uit denk ik
Ja zelfs haar stem irriteer me nu alquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja en de Georgina Verbaan stem helpt ook niet helemaal mee.
Ze schrokken ook een beetje toen ze erachter kwamen dat Keanu een stukje verder zat en die het waarschijnlijk kon horen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Precies dat bedoel ik wat ik zag. Je zag ze ook naar elkaar kijken met veelbetekende blikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |