quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind 'm soms als Bart van '23 klinken![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
Dit ja, er zit zoveel boosheid in die jongen en dat heeft hem zuur gemaakt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy heeft een trauma over hoe hij behandelt is door mensen toen hij heel dik was denk ik.
Hij is zo boos de hele tijd.
Hij realiseert zich niet dat elk mens een gevecht voert om wat voor reden dan ook.
Potverdikkeme, ik herken die gast ineens. Nu weet ik waarom hij zo'n bekende kop heeft.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:46 schreef marky het volgende:
Ik heb echt niet veel moeite met die Jordy hij krijgt mensen toch echt wel aan het lullen. Hii werkt bij het OM doet hij de verhoren daar? 😁
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze hebben door dat ze ook warm water uit de andere kranen krijgen als het alarm gaat
Omgquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Potverdikkeme, ik herken die gast ineens. Nu weet ik waarom hij zo'n bekende kop heeft.![]()
![]()
Hij is inderdaad veel afgevallen, daarom herkende ik hem niet meteen. Ik heb bij hem in de klas gezeten toen ik een studie volgde voor m'n werk.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey over de douche
Jeffrey: Mijn eerste reflax was ik spring er direct uit, maar ik had geen ondergoed aan, dus die deur ik had die al open om eruit te springen, maar ik was nog naakt, wat the fuck doe ik?! En die camera's waren aan het kijken he!"
Niels: "Ah, maar zoveel kunnen ze niet inzoomen niet hoor!"
Keanu: "ooooooh!"
Jeffrey: "Nee ze moeten uitzoomen!"
Toen was hij ook al zo'n pedant kereltje. Maar goed, ik kan nu wel zeggen dat hij geen rol speelt, want hij was toen ook al zo. Alleen dan 50 kilo meer Jordy. Die gast was toen al een iwab, hij weet ook wel veel, maar is ook iemand die open deuren intrapt en altijd denkt dat hij andere moet informeren ookal hebben ze die kennis zelf al. Dat is wel zijn valkuil en dat weet hij zelf ook.quote:
Zij heeft toch een man?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Volgens mij ziet die Milena Mattheus wel zitten. Zag dat al bij het voorstelrondje bij de eerste aflevering, die blikken van haar. Hopelijk loopt het niet zo'n vaart....
Zijn gezicht staat bozig. Hangende mondhoeken. Ik vind hem onzeker overkomen maar af en toe wel goede gesprekken hebben en hij doet dingen qua huishouding. Van mij hoeft hij nog niet eruit. Liever eerst fleurquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy heeft een trauma over hoe hij behandelt is door mensen toen hij heel dik was denk ik.
Hij is zo boos de hele tijd.
Hij realiseert zich niet dat elk mens een gevecht voert om wat voor reden dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |