je moet en j kopenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:59 schreef greysbones het volgende:
J
[..]
ordy zet zichzelf met heel veel zaken boven een ander
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja die hebben tijd om ff in het BB huis binnen te springen
De finale presenterenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:15 schreef BigBreg83 het volgende:
Let maar op. Zijn gewoon Geraldine en Tatiana. Wat is anders hun taak dit jaar?
Dat is ook het enige wat ze gaan doen inderdaad. De wekelijkse 15 minuten doen ze niet eens, exit zal gewoon gebeuren zonder presentatoren net als bij Utopia.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:16 schreef -river- het volgende:
Heeft Fleur ook haar eigen kleding aan?
Dat zou heel goed kunnen idd..quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:15 schreef BigBreg83 het volgende:
Let maar op. Zijn gewoon Geraldine en Tatiana. Wat is anders hun taak dit jaar?
Dan heeft Geraldine wel een hele zware stem gekregenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ohja en de voice overs van de afleveringen inspreken.
En dan zegt Niels: Clark Kent, denkt Elsa dat het de acteur is.quote:
Het is Coen Swijnenberg in NL dacht ik gister te horen toen ik uitzending keek.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan heeft Geraldine wel een hele zware stem gekregen
Ook Goplay heeft een mannelijke Vlaamse voiceover nu
Ooooh. Daar ook? Oh.maar volgens mij was Geraldine nog op wereldreis ofzo. En die zou later aanschuiven.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan heeft Geraldine wel een hele zware stem gekregen
Ook Goplay heeft een mannelijke Vlaamse voiceover nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Klopt idd en dat doet hij ook al jaren.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is Coen Swijnenberg in NL dacht ik gister te horen toen ik uitzending keek.
Klopt wie de voice over in België is weet ik niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is Coen Swijnenberg in NL dacht ik gister te horen toen ik uitzending keek.
Ik vind nog niemand irritant gelukkigquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:18 schreef lojanda het volgende:
Ik vind tot nu toe nog niet echt iemand leuk in het huis en vind nu vooral meerdere bewoners niet leuk en zelfs irritant
Haar innerlijk ook...quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy vindt Geraldine een prachtvrouw
Ook haar innerlijk maar hij houdt er van
Same Samequote:Op woensdag 8 januari 2025 11:21 schreef Ireth het volgende:
Schiet eens op met dat "hoge bezoek", ik moet boodschappen doen
Haha ja, gisteren kreeg Lennie een 'Stop waar je mee bezig bent' melding van BB. Weet niet meer wie, maar iemand riep dat BB dat nog nooit gezegd had ... Wat een kennertquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:22 schreef Puzzie het volgende:
Allemaal diehard BB fans en dan de helft niet gezien of enkel de tv uitzendingen
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, gisteren kreeg Lennie een 'Stop waar je mee bezig bent' melding van BB. Weet niet meer wie, maar iemand riep dat BB dat nog nooit gezegd had ... Wat een kennert
Ik irriteer me nu al aan Jordy en Fleurquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind nog niemand irritant gelukkig
Zowel op stream 1 en 2 hangen ze maar een beetje. Ze hebben ook niet echt wat te doen daar.
Ik ook.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik irriteer me nu al aan Jordy en Fleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |