Ohwww, ik dacht dat ze in BB zat zodat ze eens tijd had voor zichzelf en haar man voor de kinderen moest zorgen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee vertelde gister dat ze uit elkaar zijn gegaan.
Zou het niet weten, maar je moest eens weten hoeveel vrouwen flirten ondanks vent thuis op de bank. Misschien is ze wel een enorme flirt.quote:
Sexistquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:53 schreef -river- het volgende:
De mannen mogen van mij gerust zonder shirt rondlopen, mij hoor je niet klagen.
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou het niet weten, maar je moest eens weten hoeveel vrouwen flirten ondanks vent thuis op de bank. Misschien is ze wel een enorme flirt.
ordy zet zichzelf met heel veel zaken boven een anderquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:44 schreef Puzzie het volgende:
Jordy heeft het altijd over maskers afzetten en bloot geven .. alsof alleen hij transparant en open is , en de rest een masker opheeft.
Naar trekje.
Lekker he die humor onderling.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
Fleur tegen Lennie: jij hebt de voorkant ook erg lang he
Lennie: het is lang geleden dat iemand dat tegen me zei
Naar trekjequote:Op woensdag 8 januari 2025 10:59 schreef greysbones het volgende:
J
[..]
ordy zet zichzelf met heel veel zaken boven een ander
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet op tv zodat hij het kan zien.
Oh, gewoon in zijn bijzijn joh. Niks aan't handje.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet op tv zodat hij het kan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |