Ze hadden daarvoor al een stofzuiger vastgehoudenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:24 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ooh ja omdat de papagaai dat zei.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
Staat ook in sc.. maar wellicht leest niet iedereen daar:Zolang je het hier op Fok! gebruikt is er niets aan de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging er om dat er iemand is die het naar een andere media zet.
Met vermelding er bij van wie het is deed ik ook altijd en zo gaat het al jarenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Oh shit ook nog!!!quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En er moeten nog nominaties bekend worden gemaakt
Dan is het huis schoon. Ze hebben ook niet veel om schoon te makenquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:24 schreef Ireth het volgende:
Papagaai: "Zorg dat het huis schoon is!!"
Iedereen ploft ergens neer
Ik roep je welquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:26 schreef Puzzie het volgende:
Tussendoor maar ff snel boodschappen doen dan
Aaah ja dat is voldoendequote:Op woensdag 8 januari 2025 11:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hadden daarvoor al een stofzuiger vastgehouden
Dat ze dat nog niet hebben gezien zegt ook wel genoeg dat er geen “hobby” koks in het huis zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:25 schreef -river- het volgende:
Misschien komt er iemand die hen uitlegt dat ze een tuintje hebben waar kruiden in staan en leren ze groente te planten.
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:29 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand nog els? de in jacuzzi tee gekokt heeft
Ik zeg altijd vertrouw nooit de makelaar,quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:30 schreef lojanda het volgende:
Ik heb bij Fleur echt het idee dat bij alles wat ze zegt niets gemeend is en dan de hele tijd die lippen tuiten na iedere zin die ze zegt.
Zij is volgens mij echt heel anders dan dat ze zich voordoetquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd vertrouw nooit de makelaar,
Ik vind het sneu voor haar dat ze haarproblemen heeft , dat gun je niemand , maar haar karakter/gedrag maakt haar wel wat lelijk en leeg . Jammer want ze blijft het laten zien . Milena ben ik wat milder inquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:30 schreef lojanda het volgende:
Ik heb bij Fleur echt het idee dat bij alles wat ze zegt niets gemeend is en dan de hele tijd die lippen tuiten na iedere zin die ze zegt.
Ze heeft allemaal aangeleerde maniertjes en doet acteren heb ik het gevoel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij is volgens mij echt heel anders dan dat ze zich voordoet
En dat zorgt ervoor dat ze mensen wegjaagtquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft allemaal aangeleerde maniertjes en doet acteren heb ik het gevoel.
Dat dusquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor haar dat ze haarproblemen heeft , dat gun je niemand , maar haar karakter/gedrag maakt haar wel wat lelijk en leeg . Jammer want ze blijft het laten zien . Milena ben ik wat milder in![]()
[ afbeelding ]
Daarom lekker er vrijdag uit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dat zorgt ervoor dat ze mensen wegjaagt
Ja, inbetweens.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
yep ik dacht ook zij,maar....quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor haar dat ze haarproblemen heeft , dat gun je niemand , maar haar karakter/gedrag maakt haar wel wat lelijk en leeg . Jammer want ze blijft het laten zien . Milena ben ik wat milder in![]()
[ afbeelding ]
Ze komt heel gemaakt over op een of andere manier, kan daar niet zo goed tegen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd.. ze wil heel lief en aardig overkomen maar dat werkt bij mij averechts. Daar krijg ik dus echt kriebels van.quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Same , ik trek dat ook slechtquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze komt heel gemaakt over op een of andere manier, kan daar niet zo goed tegen.
Met de nominatiesquote:Op woensdag 8 januari 2025 11:35 schreef BigBreg83 het volgende:
Het hoog bezoek mag nu onderhand wel binnenkomen hoor.... duurt te lang dit
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
Hèhè ik weet eindelijk op wie ik jordy vind lijken: lurch van de adamsfamily
Lipjes getuit en borstjes vooruitquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
Op s1 een zingende Elsa
op s2 zingende Jeffrey en Keano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |