Doe er een zak overquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben wel echt fatsoenlijke shirts
Sowww Niels
Vind zijn hoofd niks maar dat lichaam
Nee helaas.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik wil ook zo'n badjas! Weten we al welk merk dat is?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee helaas.Ik speur me vanaf moment 1 de pleuris naar een merkje.
Haha dat hoofd past er echt niet bij he?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
Sowww Niels
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik wil ook zo'n badjas! Weten we al welk merk dat is?
Zijn het niet gewoon Snuggies??quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee helaas.Ik speur me vanaf moment 1 de pleuris naar een merkje.
Die zien er op internet allemaal veel groter en lomper uit dan dezequote:
Beter?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
Sowww Niels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind 'm soms als Bart van '23 klinken“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind 'm soms als Bart van '23 klinken![]()
![]()
![]()
en elastiek om de pols. Een keer geen wijde slobbermouw waarmee je overal in hangtquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zijn die er met een rits dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
[..]
Beter?
Ja ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind 'm soms als Bart van '23 klinken
Dat is toch niet dezelfde? Ik zag hem ook, maar kan me niet voorstellen dat ze bij Temu bestellen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Als je googelt op badjas, teddyvoering en capuchon kom je uit bij Temu...die hebben hem. 21,13 euro
Als ze maar niet met 10 blijven zitten en elke week 1erin/1eruit gaan doenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou gooi die nieuwe bewoners maar naar binnen
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:35 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind 'm soms als Bart van '23 klinken
Thinking is difficult, that’s why most people judge
rits?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Daarvoor hebben ze papieren zakken uitgevonden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
Sowww Niels
Is wel lekker goedkoopquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is toch niet dezelfde? Ik zag hem ook, maar kan me niet voorstellen dat ze bij Temu bestellen?
Ik zou hem ook niet direct op de huid dragen nee.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:36 schreef Puzzie het volgende:
Leuk voor op de streams die bad dingen maar ik vind teddy aan de binnenkant van een badjas helemaal niets
Blauwe buitenkant vind ik wel weer mooi.
Nee, ik ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is toch niet dezelfde? Ik zag hem ook, maar kan me niet voorstellen dat ze bij Temu bestellen?
Ik snap niet wat mensen hier zo bijzonder aan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Mijn dochter woont zo onderhand in die dingen. Nemen ook gruwelijk veel ruimte in in de kast (ze heeft er ruim 10!quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen hier zo bijzonder aan vinden
Die verstaat hem ook niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
Niels verteld een heel persoonlijk verhaal volgens mij
Maar kan hem echt slecht volgen
En Keanu is aan het mmmmmm hmmhmm
quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels is het geboortekaartje wezen brengen zijn vader waar hij al lang geen contact mee had.
Maar vader zei wat moet ik hier meer en deed de deur weer dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |