SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zijn ze daarmee gestopt?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Wow, in België bestaat die Morameid nogIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ze werd ouder?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom zijn ze daarmee gestopt?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Was niet woke.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom zijn ze daarmee gestopt?What can change the nature of a man?![]()
Littler is ook wel erg sterk op de dubbelsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scorend gemiddelde nagenoeg gelijk. Alleen de dubbels ach ach~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja wat staat iedereen nou de boel kapot te duiden?quote:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Je zou kunnen zeggen dat dubbels vrij cruciaal zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scorend gemiddelde nagenoeg gelijk. Alleen de dubbels ach ach![]()
Cora?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Wow, in België bestaat die Morameid nog![]()
Holy shit.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Dit boeit helemaal niemandquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:43 schreef Hyaenidae het volgende:
TT kapen en dan niet eens een nieuwe TT bedenken~FEYENOORD~
Kapen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:43 schreef Hyaenidae het volgende:
TT kapen en dan niet eens een nieuwe TT bedenken![]()
Echt krokant die meid.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hij slist wel ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:43 schreef Scorpie het volgende:
Die van Gerwen choked wel op de beslissende momenten hè?What can change the nature of a man?![]()
Tragisch.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:43 schreef Hyaenidae het volgende:
TT kapen en dan niet eens een nieuwe TT bedenken![]()
MvG komt terug. Publiek er nu achter.
All-in op 6-7."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
SPOILER: Plaatje van mijn poesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
RIP KarelSPOILER: Plaatje van mijn poesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pindazakje![]()
Een kleine fok stok.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:44 schreef fetX het volgende:
Mensen die zich druk maken om de TT hebben een kleine piemel.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Luke the Nuke @LukeTheNuke180quote:
Stukje dubbelop.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Like Alert
03-01-2025 @ 22:45:17
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #118 Hup Gerwie!"What can change the nature of a man?![]()
Iets vergelijkbaars is ook goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben haar nog niet tegengekomen op kinky.nlpindazakje![]()
18000000000000000000000000MVG|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Littler smijt ook wel echt al die dubbels. Maarja, das ook de bedoeling van het spelletje natuurlijk."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
03-01-2025 @ 22:46:32
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #119 IkGeefEnkelLikes"![]()
Gooi je 1 man, verdomme.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
58JAAAAAAAAAAAAAAAA
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
PAK HEM NU, anders is het voorbij|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Godver, wat doe je.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
KOMOP MVG|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Drie lekjes, zegt niets.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik wil een uitspraak van de Belgen: Het is pas gespeeld als... blabla..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
SPOILER: Leuk kenteken dat ik een paar jaar geleden tegekwamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Luke gunt hem een setjeOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Dit is gespeeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:48 schreef PSVCL het volgende:
Nog niet gespeeld dit, het blijft een kind![]()
Had gewoon 180 kunnen gooien toen ie op 172 stond.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Die is wel mooi jaSPOILER: Leuk kenteken dat ik een paar jaar geleden tegekwamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
7-3 dus.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
... als Chloe Pauley zingt?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil een uitspraak van de Belgen: Het is pas gespeeld als... blabla..![]()
03-01-2025 @ 22:47:17
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #119 IkGeefEnkelLikes"![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Zo'n kenteken en dan op zo'n kutautoSPOILER: Leuk kenteken dat ik een paar jaar geleden tegekwamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pindazakje![]()
03-01-2025 @ 22:48:04
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #119 IkGeefEnkelLikes“![]()
![]()
Marc Dutroux achter de tralies zit.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil een uitspraak van de Belgen: Het is pas gespeeld als...Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
KOMMOP MIKKIEMIK!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat was die van Nixon tegen Adams, daar komt deze eventuele cumbek niet bij in de buurt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit gaat de grootse cumbek in histerrie worden![]()
Hoe gaat het toch met Nixon anno 2025?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat was die van Nixon tegen Adams, daar komt deze eventuele cumbek niet bij in de buurt.U MAD?![]()
Fuck off met die D10
Dat was die niet want Nixon won nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat was die van Nixon tegen Adams, daar komt deze eventuele cumbek niet bij in de buurt.![]()
Die ligt al een aantal jaar onder de grondquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe gaat het toch met Nixon anno 2025?.
![]()
Godverdegodverdegodver.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Beukt er nog een paar triples in op dit podium en zo'n moment. Das echt bizar hoor."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Ach niet Phillquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die ligt al een aantal jaar onder de grond.
U MAD?![]()
Allejezus. Automaaaaat.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ach God ga jij hier nou weer verder met je gezuigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daarom ben jij een feyenoorder (bottlers), en is MvG (PSVer) een prijzenpakker![]()
Ik heb nog 20 pagina's.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hier kan niemand tegenop.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hapquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ach God ga jij hier nou weer verder met je gezuigWhat can change the nature of a man?![]()
Ja.quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Maar wie is dit nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje![]()
Zij zijn groot en ik is klein. Het gaat nooit veranderen makker.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ach God ga jij hier nou weer verder met je gezuig![]()
Dit was Olympische Spelen 2020:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Pohhh"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
NEEEEEEEE DAAR WAS DIE BIJNAIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Dat was wat weest.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
GSM Littler."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
OEIOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hij pakt vanavond anders geen prijs, al lang niet trouwens.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daarom ben jij een feyenoorder (bottlers), en is MvG (PSVer) een prijzenpakkerVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
JAAAAA![]()
Geschiedenis Genot
Erg mooi
Nu dat ranzige stuk stront met zijn ''Ik ben favoriet'' gelul in de fik zetten en onderplassen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dit was ERG leuk
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
17 jaar oud en al wereldkampioen, netjes.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Mentaal verloren van een 17-jarige
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
De boeken kunnen toe!No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Hopla.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Heb je de champagne al open?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Morgen weer halve liters klappenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
17 jaar oud en al wereldkampioen, netjes.pindazakje![]()
Puik werk LukeOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Maikol was vuurwerkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:55 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:POWERLOUNGENRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik weet alleen niet of ik MIJN EIGEN TERUGKEER na twee jaar zonder dartsen te kijken WEL LEUK vind...quote:
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Dat was heel gênantquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:55 schreef Doevelaer het volgende:
Hoe zou het met de rug van MvG zijn? Heel de natie op de schouders![]()
![]()
Ja? Ik kijk niet naar wat anderen dachten maar ik had Loek als favoriet, maar wel met een (heel) paar sets meer gespeeld in totaal.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:54 schreef Pino112 het volgende:
Maikol was uiteraard de favoriet hahahaha|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die heeft weer een excuus. Hele avond amper gezien, lol.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Met zijn alleen @:Poepz0r onderschijten.![]()
U MAD?![]()
Chris Hoy
Ach, mijn vakantiegeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
1 miljoen pond op bank op je 17e
Kon slechterDe enige echte.![]()
Baanwielrennen is geen sport.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Wat is de tussenstand? Ik eindig vast en zeker boven @Zipportal|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mag hij nog niet aankomen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kon slechterWhat can change the nature of a man?![]()
In F1 subforum had nu de helft een ban gehad. Maar gelukkig zijn we hier zelfregulerend en heerst er geen dictatuur. GENOT.quote:U MAD?![]()
Zipvriend, dit ziet eruit als mijzelf enkele uren terug.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het was een matig WKquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik MIJN EIGEN TERUGKEER na twee jaar zonder dartsen te kijken WEL LEUK vind...~FEYENOORD~
Komen mensen daar echt hun bed voor uit?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja joh, daar moeten sommigen gewoon een jaar voor werken![]()
Mag je daar niks over van Gerwen zeggen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In F1 subforum had nu de helft een ban gehad. Maar gelukkig zijn we hier zelfregulerend en heerst er geen dictatuur. GENOT.Un dann rettet kein Kavallerie,
Brrquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Nu nog wachten op de Chloe Pauley pics![]()
Krijgt hij dan ook extra geld van Target en Xbox bijvoorbeeld?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Denk van wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit de algemene consensus?~FEYENOORD~
Gratis kebabquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijgt hij dan ook extra geld van Target en Xbox bijvoorbeeld?![]()
Daar zal wel een bonusje aan vast zitten jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar.. die haat jegens 'dagjesvolk' hier mag minder. Geen warm bad.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In F1 subforum had nu de helft een ban gehad. Maar gelukkig zijn we hier zelfregulerend en heerst er geen dictatuur. GENOT.What can change the nature of a man?![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Nu nog wachten op de Chloe Pauley pics![]()
Je weet goed wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mag je daar niks over van Gerwen zeggen?U MAD?![]()
Welnee. Mallerd.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In F1 subforum had nu de helft een ban gehad. Maar gelukkig zijn we hier zelfregulerend en heerst er geen dictatuur. GENOT.
Maaaaaar eerlijk is eerlijk. Puick volkje hier.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Yep, te weinig thriller-potjes in de slotfase van het toernooi.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit de algemene consensus?![]()
Zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijgt hij dan ook extra geld van Target en Xbox bijvoorbeeld?
Sponsorpremie's zijn niet zo raar![]()
Er zijn (muziek)artiesten met meer. En als je je best doet zoals Taylor Godin Swift wacht je gewoon nog even en heb je 2 miljard op je 35e. Of Je doet een Elon Muskje en je hebt 300 (MILJARD) op je 50e.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kon slechter|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lekker maat, ik doe met je mee qua snoeihard zuipenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:01 schreef fetX het volgende:
Nou, op tijd naar bed. Morgen een bachelor. Snoeihard zuipen genot @:doevelaer![]()
![]()
Warm bad genotquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee. Mallerd.
Maaaaaar eerlijk is eerlijk. Puick volkje hier.~FEYENOORD~
Ik wil een MILJOEN MILJARDquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn (muziek)artiesten met meer. En als je je best doet zoals Taylor Godin Swift wacht je gewoon nog even en heb je 2 miljard op je 25e. Of Je doet een Elon Muskje en je hebt 300 (MILJARD) op je 50e.What can change the nature of a man?![]()
Daar hebben de mods van de subfora dus heul veel invloed opquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee. Mallerd.
Maaaaaar eerlijk is eerlijk. Puick volkje hier.![]()
![]()
Geen mods nog.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt toch wel meequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar.. die haat jegens 'dagjesvolk' hier mag minder. Geen warm bad.3 weken en amper iets te noten voor jullie. Zo hoort het. DRT is een voorbeeld voor heel dit forum.
U MAD?![]()
We zijn The best of the Bestquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee. Mallerd.
Maaaaaar eerlijk is eerlijk. Puick volkje hier.![]()
WWas wel matig ja. In eerste rondes ook wel veel 0-3 potjes waarbij favoriet eruit vloog.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, te weinig thriller-potjes in de slotfase van het toernooi.![]()
Het aantal seeds wat er volledig onverwacht keihard vanaf ging vond ik dan wel weer zeer vermakelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
W
[..]
Was wel matig ja. In eerste rondes ook wel veel 0-3 potjes waarbij favoriet eruit vloog.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen mods nog.Een forum moet je sturen, niet leidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
Ik keek voor het eerst sinds 2022? Of was het 2021? weer? En ik heb genoten hoor, maar ik heb heel wat leuker gezien.quote:
Moet ik wel bij zeggen dat ik heel wat van die jongelui niet kende en ik gewend was aan de oudjes die elk jaar weer voorbij kwamen (noem een naam van voor 2020 en je weet wie ik bedoel).|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Voor een kroegsport toch wel knap.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn (muziek)artiesten met meer. En als je je best doet zoals Taylor Godin Swift wacht je gewoon nog even en heb je 2 miljard op je 25e. Of Je doet een Elon Muskje en je hebt 300 (MILJARD) op je 50e.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ja zo kan ik het ook. Tot aan de 4-1 was het 4-0.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Daar heeft die een punt, na de 4-0 was het 3-3![]()
Was wel vermakelijk maar deed niveau geen goed in volgende rondjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het aantal seeds wat er volledig onverwacht keihard vanaf ging vond ik dan wel weer zeer vermakelijk![]()
Niks van aantrekkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar.. die haat jegens 'dagjesvolk' hier mag minder. Geen warm bad.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Jocky Wilson!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik keek voor het eerst sinds 2022? Of was het 2021? weer? En ik heb genoten hoor, maar ik heb heel wat leuker gezien.
Moet ik wel bij zeggen dat ik geel wat van die jongelui niet kende en ik gewend was aan de oudjes die elk jaar weer voorbij kwamen (noem een naam van voor 2020 en je weet wie ik bedoel).![]()
Vanaf de 4-0 best een spannende finale. Daarna gewoon keurig 3-3 geworden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
HOWELSBBBMMEOENBMSMREKGKKREKKKA
Aldus v GerwenUn dann rettet kein Kavallerie,
Efwy seffntie jeers a stoar gets bornIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Als ik Hup Littler in de TT zet, verander jij dat gewoon KEIHARD..quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar.. die haat jegens 'dagjesvolk' hier mag minder. Geen warm bad.
PUUR CENSUUR.![]()
Dus hij heeft de wedstrijd vooral in het begin verlorenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Daar heeft die een punt, na de 4-0 was het 3-3Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Apologize omdat die bastard zegt![]()
Hypocriete engelsen altijd.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Noemt zichzelf gewoon eventjes een sterquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Efwy seffntie jeers a stoar gets born
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
. Daarna gewoon keurig 3-3 geworden![]()
![]()
Weinig finale ervaring.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik versta de beste man heel slecht maar hij is wel sportief, eerlijk is eerlijk.
Zal het wel eventjes regelen.![]()
En veel kapsalons wegbunkeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:59 schreef JohnBercow het volgende:
Voor 500.000 pond kun je een hoop tattoos laten zetten.![]()
Warm badquote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Ja zo zitten sponsorcontracten in elkaar. Ik zou het als horlogemerk ook wel wetenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er moet weer excuses worden geboden. Engelsen
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Forum Opties Forumhop: Hop naar: