Mag, het is maar een spelletje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over de FOK!Stok.
Die twee vriendinnen toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit was ooit van een FOK!ster die de FOK!Stok ging zoeken en toen van een dijk reed.
[ afbeelding ]
Zonde van die Astraquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit was ooit van een FOK!ster die de FOK!Stok ging zoeken en toen van een dijk reed.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wijze les, gewoon op je zolderkamer blijvenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nieuw tijdperk is begonnenquote:
Fienepien.quote:
In ONZ loopt een topic wat nog erger is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:39 schreef De_Kraam het volgende:
Fok stok is misschien wel het meest debiele spelletje dat ik ooit heb gezien.
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:39 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zondag weer genieten van Doekhiquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Zondag weer genieten van de werken van Gakpo.
Harder gelachen om de gijzeling van de stok door VBLquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al besproken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In ONZ loopt een topic wat nog erger is.
Wie is Taylor, ik ken alleen het Barney tijdperkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nieuw tijdperk is begonnen
We hadden de Taylor dominantie
Dan de MVG dominantie
En nu neemt Littler het over
Bedankt voor deze bijdrage. Je bijdrage is leuker dan die van MVG.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:39 schreef De_Kraam het volgende:
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach, Joost den Draaijer gestopt met draaien.
@fetXquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:39 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik word echt geil van die redbullmeid die niet van een eiland komt (in Vlaanderen).
Watquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Marienheem open nog gewonnen van de week
Geil sletjequote:
en als dat mogelijk is, een paar werpkunsten die er de beuk in gooien (á la Douglas).quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij moet nu alles erop zetten om iedere set te winnen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |