SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Booooohhh booooooooooooooooooooohhhhhhIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
of the wooooooooooooooooorld
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
IK GA NOG SNEL PLASSEN VOOR HET GEWELD LOSBARST.
Voorspelling eerste out van Gerwen op Double 12.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik loop voor op velen hier in dit topic
TwitchGoden~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ik zit er klaar voorIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Landslide voor Littler, 7-0.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Gifje van het jaarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:19 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
OHHHH MAIKOL VAN GUUUURWINNN OOOOHHHHH MAIKOL VAN GUUURWINNN![]()
Moeten we elk WK maar eens doen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
In Australië weten ze allang wie er wereldkampioen isquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
Ik loop voor op velen hier in dit topic
TwitchGodenMakkelijk eerste![]()
Gewoon Engelse fish & chips meisjes hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:20 schreef RipCity het volgende:
Nou cheerleaders kunnen weer terug naar PolenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Barney doe altijd zijn niet werphand.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
Met slappe polsen touchen met publiek, je zou maar jezelf zo blesseren vlak voor de pot![]()
User @Lokale_Notabele blijkt wel een punt te hebben aangaande Robin van Persiequote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag een reactie op het feit dat RVP een Frans Hoek adept is.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sfeervol warm bad
Veel plezier
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Ik ben 100% voor Littler no way dat ik voor die arrogante hollarder ga supporterenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:20 schreef polderturk het volgende:
Zouden de Belgen voor MVG zijn?
Supporten wij ook de Belgische darters?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Je hebt mensen die voor Littler zijn en je hebt mensen die fout waren in de oorlog.Makkelijk eerste![]()
Poolse dames zijn over het algemeen veel knapper. Dit zijn alle Engelse meiden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:20 schreef RipCity het volgende:
Nou cheerleaders kunnen weer terug naar Polen![]()
Hollarderquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben 100% voor Littler no way dat ik voor die arrogante hollarder ga supporterenMakkelijk eerste![]()
Daar is nu een mooi archief van.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je hebt mensen die voor Littler zijn en je hebt mensen die fout waren in de oorlog.![]()
Geen 180 om mee te beginnen. Einde tijdperkCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dat is toch zijn moeder?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die vriendin van Littler heeft ook al zes onderkinnen, of is dat zijn vriendin niet.-![]()
Xenofoob.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben 100% voor Littler no way dat ik voor die arrogante hollarder ga supporteren![]()
Hopelijk blijven die YouTube-streams in de lucht
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Team Lucky Luke
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ja jammer.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heb je niet op ViaPlay.What can change the nature of a man?![]()
naja die twitch stream is al tijdje livequote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:22 schreef Pvt.Webster het volgende:
Hopelijk blijven die YouTube-streams in de luchtgraag op anoniem![]()
Wij zijn voor Littler btw. Mijn voorspelling is 7-5 voor Littler en @Wereldgozer denkt 7-4 Littler.-![]()
quote:This channel is temporarily unavailable due to a violation of Twitch's Community Guidelines or Terms of Service.
What can change the nature of a man?![]()
Zit alweer op een andere, TwitchGodenquote:~FEYENOORD~
Ik heb ook 7-5 dus dat kan niet anders dan dat jij dat wint.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:22 schreef Anneloos het volgende:
Wij zijn voor Littler btw. Mijn voorspelling is 7-5 voor Littler en @:Wereldgozer denkt 7-4 Littler.Un dann rettet kein Kavallerie,
MaggewooniegebeureVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Dit is gespeeld.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Netjes
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Oh dit topic is niet handig als je stream hebt waar de wedstrijd net begint
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Een man van zijn woord.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland @:flitsbezorger WE GAAN BEGINNEN
Ik kijk mee!![]()
![]()
Startproblemen'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Maar hij had het bullen gewonnen! Dat kon niet meer misgaan1quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dan moet hij maar gaan softtippenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar hij had het bullen gewonnen! Dat kon niet meer misgaan1![]()
Dit is klaar.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ik loop weer gigantisch achter met mijn nieuwe stream~FEYENOORD~
Deze hele sport is een soort van penalty schieten, degene met het meeste geluk/minste foutjes wint.pindazakje![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Iets gemist in de 5 minuten dat ik onder de douche stond?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
The nuke mist dubbel 10 echt nooit.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
2 legsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Iets gemist in de 5 minuten dat ik onder de douche stond?![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Deze hele sport is een soort van penalty schieten, degene met het meeste geluk/minste foutjes wint..
![]()
2 legs gewonnen door Littlerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Iets gemist in de 5 minuten dat ik onder de douche stond?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Kleine finalebibbers in de eerste legquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Iets gemist in de 5 minuten dat ik onder de douche stond?Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Dadelijk is dit de kortste WK finale ooit!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
Ik loop weer gigantisch achter met mijn nieuwe stream![]()
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:26 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Chloe Pauley is de DRT babe van de avond.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Coco op 03-01-2025 21:28:27 ]![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:27 schreef RotatoR het volgende:
[..]Wat een vreemde puntige onderkinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
ERG mooiUn dann rettet kein Kavallerie,
Littler zakt vaak wel weg na 2e setquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Als Van Gerwen niet beter gaat gooien gaat het heel pijnlijk worden.![]()
Luke spaart hem nog.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Als Van Gerwen niet beter gaat gooien gaat het heel pijnlijk worden.![]()
Set verliezen op je eerste dubbel...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Daar verdween ietsIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Vanaf het moment dat je vGerwen aanmoedigt, maken ze op die website een dossier voor je aan.quote:Makkelijk eerste![]()
Nog een keertje Feyenoord 6-2 Ajax van een paar jaar terug?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:29 schreef TornadoDK het volgende:
Dit is gespeeld wat kunnen we nu kijken?![]()
Praat zo langzaam dat downeys ook kunnen begrijpen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waarom mag Van Gerwens zaakwaarnemer de hele tijd aanschuiven🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Matig WK is het sowieso geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Jammer dat we dit WK afsluiten met 3 veeg partijen.
What can change the nature of a man?![]()
MVG kennende zal wel terugknokken, zal spannend zijn maar Littler trekt aan het laatste eind.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Jammer dat we dit WK afsluiten met 3 veeg partijen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hier schrik ik vanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat zijn toch allemaal vadsige varkens die de hele dag door zweten?
~FEYENOORD~
Het laatste eindquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
MVG kennende zal wel terugknokken, zal spannend zijn maar Littler trekt aan het laatste eind.![]()
![]()
Je moeder staat klaar in de coulissen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:32 schreef polderturk het volgende:
Als Littler wint moet hij een olifant pijpen.![]()
Van Gerwen moet overschakelen naar aanvallend dartenIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Dombo?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:32 schreef polderturk het volgende:
Als Littler wint moet hij een olifant pijpen.What can change the nature of a man?![]()
Waarom heb je een hekel aan olifantenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:32 schreef polderturk het volgende:
Als Littler wint moet hij een olifant pijpen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Al die middelmatige eredivisie-aids weer.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kunnen bijna weer genieten van PEC - NEC![]()
Zelfs op Sky komt het glimmende hoofd van Arend Martijn tevoorschijn.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Had Barney nog wel een keer als analist verwacht in de studio na z’n uitschakeling, maar die zal wel weer zwaar depressief zijn.quote:![]()
Goeiedag zegquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moeder staat klaar in de coulissen?~FEYENOORD~
Nee v Gerwen.quote:
Al is dat hetzelfde.Un dann rettet kein Kavallerie,
Great minds…quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb ook 7-5 dus dat kan niet anders dan dat jij dat wint.-![]()
Sowquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moeder staat klaar in de coulissen?![]()
goed gezegdquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Van Gerwen moet overschakelen naar aanvallend dartenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Poh dan heb je die van WG niet gezien.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die Littler supporten hebben toepasselijk een kleine piemel-![]()
Na het rapport van het Pieter Baan Centrum heeft Viaplay daarvan afgezien.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Had Barney nog wel een keer als analist verwacht in de studio na z’n uitschakeling, maar die zal wel weer zwaar depressief zijn.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:27 schreef RotatoR het volgende:
[..]Bedankt voor de spoiler, was idd nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedenavond!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat lees ik hier regelmatig, als iedereen dat zegt zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:No bitch to me![]()
Dit wordt 7-3.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb ook 7-5 dus dat kan niet anders dan dat jij dat wint.What can change the nature of a man?![]()
Elke dubbel 10 vliegt erin bij the nuke.![]()
![]()
Setje gemist
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb de hoop al opgegeven, ik kijk via DAZN Duitsland en dat loopt wat achterquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kan die laatste borrelhapjes maar beter snel gaan klaarmaken want dit is zo gespeeld.![]()
![]()
Ja ik ook wel. Smith - Doets, Chisnall - Evans, zowat elke pot van Callan Rydzquote:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Duits commentaar. Altijd genieten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb de hoop al opgegeven, ik kijk via DAZN Duitsland en dat loopt wat achter![]()
180000000000000000000000000000Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Belgen zijn al helemaal geil.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat boeit het, je hebt een like gekregen van Ikgeefenkellikes. Hoogst haalbare op fokquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat lees ik hier regelmatig, als iedereen dat zegt zal er wel een kern van waarheid in zitten.
pindazakje![]()
Downie mist alles en wordt geslacht.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Poepzor zit weer in de kooi opgesloten terwijl mevrouw Poepzor naar Masked Singer kijkt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit @:Poepz0r nog bij de dokter?Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Ook gewoon centimeters misCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ik zie 7-0 als realistischquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Hier word ik als NEDERLANDERniet blij van
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Ik had in de kroeg moeten blijven.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Alsof iemand een fuck geeftquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:36 schreef Pino112 het volgende:
Dit zijn berichten waar je als Nederlander niet blij van wordt
Vlaggetjesvolkedpindazakje![]()
Met wie heeft MvG gegourmet op zijn hotelkamer?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
KOMOP EMVEEGEE|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Hier gaat iets niet goed.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Natuurlijk ben ik de favorietIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Littler heeft een magneetje in de D10Un dann rettet kein Kavallerie,
MVG moet verdedigen zodat Littler geen D10 gooit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En dan moet ie nog darten ook.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Die tweede set was nog slechter dan de eersteSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik was er al bang voor, ikwas d'r al bangvoor.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Een wanprestatie van bijna 100 gemiddeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:38 schreef Wertha het volgende:
Tot nu toe een complete wanprestatie van MvG.![]()
Ik overweeg weer 4km terug naar de kroeg te fietsen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gelukkig winnen WE wel het KO-toernooi van DRT
BARNEY ARMYLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die Littler staat wel goed te smijten."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: