Maar hij had het bullen gewonnen! Dat kon niet meer misgaan1quote:
Dan moet hij maar gaan softtippenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar hij had het bullen gewonnen! Dat kon niet meer misgaan1
2 legsquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Iets gemist in de 5 minuten dat ik onder de douche stond?
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Deze hele sport is een soort van penalty schieten, degene met het meeste geluk/minste foutjes wint.
2 legs gewonnen door Littlerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Kleine finalebibbers in de eerste legquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Dadelijk is dit de kortste WK finale ooit!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
Ik loop weer gigantisch achter met mijn nieuwe stream
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:26 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Chloe Pauley is de DRT babe van de avond.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Coco op 03-01-2025 21:28:27 ]
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:27 schreef RotatoR het volgende:
[..]Wat een vreemde puntige onderkinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Littler zakt vaak wel weg na 2e setquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Als Van Gerwen niet beter gaat gooien gaat het heel pijnlijk worden.
Luke spaart hem nog.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Als Van Gerwen niet beter gaat gooien gaat het heel pijnlijk worden.
Vanaf het moment dat je vGerwen aanmoedigt, maken ze op die website een dossier voor je aan.quote:
Nog een keertje Feyenoord 6-2 Ajax van een paar jaar terug?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:29 schreef TornadoDK het volgende:
Dit is gespeeld wat kunnen we nu kijken?
Praat zo langzaam dat downeys ook kunnen begrijpen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waarom mag Van Gerwens zaakwaarnemer de hele tijd aanschuiven
Matig WK is het sowieso geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Jammer dat we dit WK afsluiten met 3 veeg partijen.
MVG kennende zal wel terugknokken, zal spannend zijn maar Littler trekt aan het laatste eind.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Jammer dat we dit WK afsluiten met 3 veeg partijen.
Hier schrik ik vanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat zijn toch allemaal vadsige varkens die de hele dag door zweten?
Het laatste eindquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
MVG kennende zal wel terugknokken, zal spannend zijn maar Littler trekt aan het laatste eind.
Je moeder staat klaar in de coulissen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:32 schreef polderturk het volgende:
Als Littler wint moet hij een olifant pijpen.
Dombo?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:32 schreef polderturk het volgende:
Waarom heb je een hekel aan olifantenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:32 schreef polderturk het volgende:
Al die middelmatige eredivisie-aids weer.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kunnen bijna weer genieten van PEC - NEC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |