SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Ik hoop toch op een cumbekYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Geld wat beter wegzetten, nog iets meer aan de lange termijn denken dan dat ik al deed.quote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Dobey is eigenlijk veel beter dan van Gerwen ondanks het verschil van vier setsquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
MvG wint gewoon weer terwijl hij slechter was!@@!@
En Feyenoord is eigenlijk beter dan PSVMakkelijk eerste![]()
Ik weet ook niet waarom ik dingen wil, ik kies mijn interesses niet, de interesses kiezen mijquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Casa di Mama Pizza salame extra pikant met Sriracha Blackout.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef Anneloos het volgende:
Sriracha op een pizza? Nooit gehad! Met wat dan vrienden?![]()
MvG verspilt veel energie, Bunting God gaat hem dan morgen slopenquote:
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Ananasquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef Anneloos het volgende:
Bijvoorbeeld bij een prosciuttoquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef Anneloos het volgende:
![]()
Zou MvG ook een terror boer zijn @Pino112 ?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het is ook wel lolliger als Littler dat groene mannetje ban het bord veegt
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Echt? Dat moet ik proberen..quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld bij een prosciutto-![]()
Hup Littler.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Hup Littler/Bunting @:zipportal![]()
Nom, wacht nee. Is dat niet een supermarkt pizza?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:01 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Casa di Mama Pizza salame extra pikant met Sriracha Blackout.-![]()
nou nou nouquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Z’n kin heeft de vorm van een lul. De lul van Daphne waarschijnlijkDit, dus.![]()
Dat was 6-0 geworden, Prijs gooit al het hele toernooi 90 gemiddeldquote:
Alhoewel dat ook komisch zou zijnMakkelijk eerste![]()
De platte kar kan bijna van stal allen~FEYENOORD~
Team Littler
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Nee, erger.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:02 schreef AgnesGru het volgende:
Zou MvG ook een terror boer zijn @:Pino112 ?![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
quote:
Knokken op het podium zou genot zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was 6-0 geworden, Prijs gooit al het hele toernooi 90 gemiddeld
Alhoewel dat ook komisch zou zijn![]()
Ik pik dit soort dingetjes nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:03 schreef fetX het volgende:
@:gurneyisbestoke dacht dat Dobey partij kon biedenMakkelijk eerste![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Je gaat toch geen diepvriespizza's etenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:01 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Casa di Mama Pizza salame extra pikant met Sriracha Blackout.![]()
![]()
De Nuke kan die downie iig stoppenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Hup Littler/Bunting @:zipportal![]()
Ojaquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
Mvg verliest niks op de ranking das wel knap. Moest finaleplek verdedigen
Smissgodgenot![]()
Dat wordt een taakstraf.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Die van Crosta & Mollica zijn echt heel lekkerquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je gaat toch geen diepvriespizza's etenMakkelijk eerste![]()
Alsnog naar plek 3 straks.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
Mvg verliest niks op de ranking das wel knap. Moest finaleplek verdedigen![]()
Arme Daphne.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
We zijn vroeg klaar met het eerste potje en we hebben hem nog een potje nodig in dit warme bad.quote:Makkelijk eerste![]()
A dirty mind is a joy forever maat.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:08 schreef Bezsen het volgende:
[..]
haha waarom moest ik hierom lachenVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ik vond hem niet kribbig.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zijn vroeg klaar met het eerste potje en we hebben hem nog een potje nodig in dit warme bad.What can change the nature of a man?![]()
Litler lijkt op Hitler.. zomaarquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Zo eens zien of de Britten op de hand van de sympathieke Bunting of SENSATIE Littler zijn.![]()
Ik een hoop. Schrik ervan. Ik ben nu aan het bevestigen of het echte echte bloedverwanten zijn.quote:-![]()
Mijn dorp van herkomst lag zo op de grens met Duitsland dat ik had verwacht dat het halve dorp er wel in zou staan. Het valt meequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik een hoop. Schrik ervan. Ik ben nu aan het bevestigen of het echte echte bloedverwanten zijn.![]()
Prima selfiequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:de_boswachter![]()
Voor z'n workwifequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
Mvg zei na het uitgooien voor jou.
Was dat voor vinsaint?![]()
Ik hoef alleen maar te doen alsof ik weg ga en het bad vriest dichtKom op nou matties
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Vrij weinig lijkt me, plak er een snorretje op en tis z'n achterkleinzoon.quote:Haters everywhere but I don't really care.![]()
Billenmaat genotquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
Brothers in darts!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
Alleen wanneer hij z'n Family Guy opkomst weer doetquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:12 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop dat Stephen Bunting het WK wint.![]()
Let’s go Bunting mental!!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:12 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop dat Stephen Bunting het WK wint.![]()
Er is nog geen 132 op bull-bull-D16 gegooid dit WK toch?
Ik overweeg om morgen de JR tosti te maken, om voor eens en altijd een eind te maken aan alle speculatie![]()
Dat doet hij toch altijdquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alleen wanneer hij z'n Family Guy opkomst weer doetGroot fan van User Wotte![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:13 schreef Doevelaer het volgende:
Ik overweeg om morgen de JR tosti te maken, om voor eens en altijd een eind te maken aan alle speculatie
Makkelijk eerste![]()
Jij bent iets op het spoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:13 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Hij heeft hetzelfde kapsel als Himmler.~FEYENOORD~
Vraag me af of ik hier wel gemist kan worden eigenlijk, maar ja morgen worden er toch ok weer dingen van mij verwacht.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Hemels voer echt waar @Wereldgozerquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:13 schreef Doevelaer het volgende:
Ik overweeg om morgen de JR tosti te maken, om voor eens en altijd een eind te maken aan alle speculatie![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Neef_Wuppie opgezocht, direct gevonden.
Geen verrassing.![]()
![]()
Dinxperlo?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn dorp van herkomst lag zo op de grens met Duitsland dat ik had verwacht dat het halve dorp er wel in zou staan. Het valt mee![]()
Vandaag de restjes van gisteren gegeten wat de restjes van afgelopen week waren.
Vanavond iets vaker naar de wc.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
We doen het wel beter dan de Engelsen. Wij hebben er 1 van de 16 in de zevende ronde, zij 1 van de 36.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Sowieso niet. Missen doen we je altijd. Maar er moet ook weer geld in het laatje.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag me af of ik hier wel gemist kan worden eigenlijk, maar ja morgen worden er toch ok weer dingen van mij verwacht.-![]()
Blonde of rode?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ben een beetje klaar met de Zaanse mayo~FEYENOORD~
Hellmann's is lekkerderquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben een beetje klaar met de Zaanse mayo![]()
@Van_Poppel nietquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben een beetje klaar met de Zaanse mayo![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:onlogisch heeft al 3 jaar niets gedaan
EN DE ROVERHEID DOET NIETS![]()
![]()
Ik vind die van Heinz ook wel lekker.quote:~FEYENOORD~
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een jeugdfoto van Littlers Oostenrijkse opa (ingekleurd)![]()
![]()
nou hup hup ff kijken wie die tweede caller is, en dan zoeken jullie het verder maar uit![]()
Morgen weer tachtig mentions "Je zal maar naar bed gegaan zijn![]()
" Ja, dingen
Ik had Fitzmauricequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hup hup ff kijken wie die tweede caller is, en dan zoeken jullie het verder maar uit![]()
" Ja, dingen
U MAD?![]()
Je bent niet alleenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
" Ja, dingen
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Hoe laat moet jij werken danquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
" Ja, dingen
Groot fan van User Wotte![]()
We gaan voor de 180 mentions.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
" Ja, dingen
![]()
Zou ze beide niet doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Blonde:
https://www.instagram.com/pollyjames/
Rode:
https://www.instagram.com/abigaildavies26/![]()
Hier in huis vreten wij Remia. Er is een periode geweest dat we Hellmann's vroten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben een beetje klaar met de Zaanse mayo|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Juist maatquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor een keertje lekker, daarna weer lekker naar Oliehoorngoden.![]()
Remia was vroeger de allerbeste, maar ze hebben ooit een keer iets verandert en sindsdien hoef ik het niet meer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier in huis vreten wij Remia. Er is een periode geweest dat we Hellmann's vroten.~FEYENOORD~
Die heb ik echt nog nooit gehad denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind die van Heinz ook wel lekker.![]()
ZIEDENDquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zes uur pallets sorteren nou goed.![]()
Zo is het ook wel weerOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Bij de Burger King godenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die heb ik echt nog nooit gehad denk ik![]()
Zijn die dossiers vandaag niet inzichtelijk?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook van Gerwen had familie met een ‘randje’:
[ afbeelding ]![]()
Dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die heb ik echt nog nooit gehad denk ik~FEYENOORD~
Kan toch ook met minder slaapquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zes uur pallets sorteren nou goed.Groot fan van User Wotte![]()
Blessure
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Online enkel de namen van mensen die nu dood zijn wegens privacyrecht van NSBers en moffenhoerenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zijn die dossiers vandaag niet inzichtelijk?![]()
Zeg datquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:20 schreef Kopiko het volgende:
Begin interview was GIF-waardig moment.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Bunzing is een lieve jongenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:19 schreef Rnie het volgende:
Bunting begint iets teveel in zijn populariteit te geloven.![]()
AAN DE SCHANDPAALquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Online enkel de namen van mensen die nu dood zijn wegens privacyrecht van NSBers en moffenhoeren![]()
Tief op met MvG en laat de opkomst van Bunting gewoon zien.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tieft op met dit kut interviewquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:21 schreef AgnesGru het volgende:
Tief op met MvG en laat de opkomst van Bunting gewoon zien.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:21 schreef AgnesGru het volgende:
Tief op met MvG en laat de opkomst van Bunting gewoon zien.![]()
![]()
Kan ik me niet heugen. Familie had laatst de vegan-variant mee naar familieweekend, kleine waarschuwing aan iedereen: die smaakt toch echt anders!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Remia was vroeger de allerbeste, maar ze hebben ooit een keer iets verandert en sindsdien hoef ik het niet meer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Falende faalheid.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:22 schreef fetX het volgende:
Godverdomme zeg, NU MISSEN WE DE WALK ONSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik ben voor Bunzing, maar Littler maakt meer kans tegen MvG in de finale. Dus ik ben voor beidequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:21 schreef polderturk het volgende:
Wie is er hier voor Bunting?
[poll=8243]![]()
Ik zou mezelf laten ontervenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ik me niet heugen. Familie had laatst de vegan-variant mee naar familieweekend, kleine waarschuwing aan iedereen die smaakt toch echt anders!![]()
Interview met MVG was al 10 minuten terug. Duurde een eeuwigheid.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Viaplaidsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Maar gelukkig konden we het gebabbel van Gian en Co horenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Interview met MVG was al 10 minuten terug. Duurde een eeuwigheid.
Voor de 40/45e keer dit WKMakkelijk eerste![]()
Bunting en Littler groeien letterlijk uit elkaar.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Voor als het bad hier niet zo warm is?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit is wel een partij waardeloze opkomstmuziek.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En Gerbavats. Die kreeg Barney zn opkomstnummerquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Alleen bij Barney ging het mis met z'n opkomstmuziek toch?
Altijd tegen hem.![]()
Had nog twee gratis plakplaatjes bij zijn chips vandaagquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer zien we Littler met een plakplaatje?Makkelijk eerste![]()
Ja daarom, dat is ook Barney. Prachtigquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En Gerbavats. Die kreeg Barney zn opkomstnummer![]()
Er kwam iemand anders met "Eye of the Tiger" op. Het bleek sowieso een nummer dat ook werd gebruikt door Jocky Wilson.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Altijd tegen hem.![]()
Zelfs zijn psychiater is ermee gestoptquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Altijd tegen hem.![]()
Who cares, vul wat in. Geef de Ron dat bord.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe heet deze caller?Charlie nogwat toch?
U MAD?![]()
Bij Littler nu ook!quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Altijd tegen hem.![]()
Ongezien terecht.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Barney mist een type Dirk Marcellisquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zelfs zijn psychiater is ermee gestoptMakkelijk eerste![]()
En een flippo?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had nog twee gratis plakplaatjes bij zijn chips vandaag![]()
Hans Oortjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe heet deze caller?Charlie nogwat toch?
![]()
Kunt ook gewoon een keer je lip houden hequote:Op donderdag 2 januari 2025 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Who cares, vul wat in. Geef de Ron dat bord.
OH OH OH OH WIE OWIE OWIEquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunt ook gewoon een keer je lip houden heU MAD?![]()
Oké Enzo Knol fan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
Littler lijkt in zn gezicht op Harry Potter maar dan zonder bril![]()
Jij ging toch slapen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunt ook gewoon een keer je lip houden he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |