SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Ik hoop toch op een cumbekYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Geld wat beter wegzetten, nog iets meer aan de lange termijn denken dan dat ik al deed.quote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Dobey is eigenlijk veel beter dan van Gerwen ondanks het verschil van vier setsquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
MvG wint gewoon weer terwijl hij slechter was!@@!@
En Feyenoord is eigenlijk beter dan PSVMakkelijk eerste![]()
Ik weet ook niet waarom ik dingen wil, ik kies mijn interesses niet, de interesses kiezen mijquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Casa di Mama Pizza salame extra pikant met Sriracha Blackout.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef Anneloos het volgende:
Sriracha op een pizza? Nooit gehad! Met wat dan vrienden?![]()
MvG verspilt veel energie, Bunting God gaat hem dan morgen slopenquote:
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Ananasquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef Anneloos het volgende:
Bijvoorbeeld bij een prosciuttoquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef Anneloos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |