BELGEDquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
VTM is van DPG:
"Het eigenaarschap van DPG Media is niet duidelijk,[1] vermoed wordt dat de groep voornamelijk in handen is van de Belgische familie Van Thillo.[1]"
Bijzonder, voor een bedrijf met 1,8 miljard omzet en 6k werknemers.
Dpg hondenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
VTM is van DPG:
"Het eigenaarschap van DPG Media is niet duidelijk,[1] vermoed wordt dat de groep voornamelijk in handen is van de Belgische familie Van Thillo.[1]"
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kwam recent nog op Fok! om over zijn mislukte relatie te praten.
naja de laatste post die ik had gelezen was een woedeaanval omdat users (toevallig hier in dit topic) steeds dat gifje van hem gingen posten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe zou het eigenlijk gaan met de Bradge?
Dat heb ik helaas gemist.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met een pizza?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja de laatste post die ik had gelezen was een woedeaanval omdat users (toevallig hier in dit topic) steeds dat gifje van hem gingen posten.
Denk aan je voornemens.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een pizza.
stukje maffiaquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
VTM is van DPG:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja de laatste post die ik had gelezen was een woedeaanval omdat users (toevallig hier in dit topic) steeds dat gifje van hem gingen posten.
Samequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een pizza.
Dat is al effe geleden toch?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hou mij keurig in.quote:
Miljonair worden in 2025?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hou mij keurig in.
Al zijn mijn goede voornemens voornamelijk op financieel gebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |