Ik had voor mijn studie AutoCAD, inclusief wat plugin-programma's. Vorige maand mijn laptop opgeruimd, heb wel iets van 20 versies, updaters, updatemanagers, infracadmaps, weet ik het wat verwijderdquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beroepsdeformatie![]()
Op werk trekken we gewoon licenties in als iemand bv AutoCAD 2 maanden niet gebruikt heeft. Want dat kost scheppen met geld.
Nee. Net een stompje cervelaatworst op. Heb nog wel wat fun mix. Voor morgen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:48 schreef Doevelaer het volgende:
@:Dr_Flash zit vast wel weer aan de vlammetjes
Ik een Fantaquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik trek nú een Weizenbock open
Moet jij wetenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik trek nú een Weizenbock open
Jeetje, arme Belgen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Vergeet Ter Land Ter Zee en in de Lucht niet. VTM2 is Holland TV
quote:
Frikandelluhquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
Volgens mij zei mvg op zn muil in de slomo
Zou de bijnaam van Wattimena kunnen zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Cashew-pinda mix honing en zout
Godverquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zou de bijnaam van Wattimena kunnen zijn
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik denk oprecht heel goed.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe zou het eigenlijk gaan met de Bradge?
Geen ideequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die kwam recent nog op Fok! om over zijn mislukte relatie te praten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
link?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kwam recent nog op Fok! om over zijn mislukte relatie te praten.
Dit was een goede grap en krijgt een welverdiende like van mijquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |