Ranjagenotquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er staan nu Magners en Kopparberg op tafel
Wat marketingstudent?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij de Bolle Jan ben je altijd welkom
ik weet precies wie je bedoeltquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
Zie ik wel vaker hier op FOK! dat mods/admins die al maanden of zelfs jaren niets hebben gepost nog mod of admin zijn.
Matig.
Klopt ja. Gewoon licentie intrekken met die ongein. Maand lang geen TR afgewerkt zonder goede reden? Hup doeieloei toedeledokiequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
Zie ik wel vaker hier op FOK! dat mods/admins die al maanden of zelfs jaren niets hebben gepost nog mod of admin zijn.
Matig.
Gewoon even het rechter rijtje hier controleren: https://forum.fok.nl/index/forumindexquote:
''licentie''quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja. Gewoon licentie intrekken met die ongein. Maand lang geen TR afgewerkt zonder goede reden? Hup doeieloei toedeledokie![]()
Gewoon je werk doen. Ipv knopjes geilen.
Ik moest dit drie keer lezenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
ik ging gisteren om vanochtend 9:30 naar bed.
Lamme Leen genot @johannes_vermeerquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij de Bolle Jan ben je altijd welkom
ROVERHEID DOET NIKS.quote:Een ogenblik geduld alstublieft
Op dit moment is het erg druk op de website van het Nationaal Archief.
We vragen u even te wachten, om te voorkomen dat de website onbereikbaar wordt. Wanneer er een plek vrijkomt, wordt u toegelaten.
Update
Let op! Vanwege de grote drukte in de studiezaal is het momenteel niet mogelijk archiefstukken uit het Centraal Archief Bijzondere Rechtspleging te reserveren.
Aantal wachtenden voor u: 20433
Geschatte wachttijd: 45 minuten
Waren er nog maar zulke geweldige mods zoals @tjackaquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja. Gewoon licentie intrekken met die ongein. Maand lang geen TR afgewerkt zonder goede reden? Hup doeieloei toedeledokie![]()
@onlogisch heeft al 3 jaar niets gedaanquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik vond het zelf ook moeilijkquote:
Eens.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waren er nog maar zulke geweldige mods zoals @:tjacka
eensquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beroepsdeformatiequote:
hier niet downquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:44 schreef DeeBee het volgende:
ViaPlay down...denk dat Eagles z'n Cybertruck voor de deur geparkeerd heeft
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waren er nog maar zulke geweldige mods zoals @:tjacka
quote:Like Alert
02-01-2025 @ 21:45:33
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #109"
Tettenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Jeetje VTM, eerst al Schiphol, daarna de Bauers en nu ook De Wallen. Wat een genotsNederDocuSeries allemaal.
Vergeet Ter Land Ter Zee en in de Lucht niet. VTM2 is Holland TVquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Jeetje VTM, eerst al Schiphol, daarna de Bauers en nu ook De Wallen. Wat een genotsNederDocuSeries allemaal.
Weg ermeequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer zo'n weggeefsetje van Maikol
Moeten zij weten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Calimero syndroomquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |