quote:Like Alert
02-01-2025 @ 21:45:33
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #109"
Tettenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Jeetje VTM, eerst al Schiphol, daarna de Bauers en nu ook De Wallen. Wat een genotsNederDocuSeries allemaal.
Vergeet Ter Land Ter Zee en in de Lucht niet. VTM2 is Holland TVquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Jeetje VTM, eerst al Schiphol, daarna de Bauers en nu ook De Wallen. Wat een genotsNederDocuSeries allemaal.
Weg ermeequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer zo'n weggeefsetje van Maikol
Moeten zij weten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Calimero syndroomquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had voor mijn studie AutoCAD, inclusief wat plugin-programma's. Vorige maand mijn laptop opgeruimd, heb wel iets van 20 versies, updaters, updatemanagers, infracadmaps, weet ik het wat verwijderdquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beroepsdeformatie![]()
Op werk trekken we gewoon licenties in als iemand bv AutoCAD 2 maanden niet gebruikt heeft. Want dat kost scheppen met geld.
Nee. Net een stompje cervelaatworst op. Heb nog wel wat fun mix. Voor morgen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:48 schreef Doevelaer het volgende:
@:Dr_Flash zit vast wel weer aan de vlammetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |