SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wij kwamen na een paar jaar weinig contact vorig jaar weer in contact en zijn toen zo in de relatie gerold, eigenlijk hetzelfde zoals het ging met haar huidige partner.
Ik heb overigens sinds vorige maand geen contact meer met haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door CoolGuy op 02-11-2024 08:36:51 ]
Nee, hebben wel geprobeerd normaal contact te houden. Laatst zelfs een lang gesprek gehad telefonisch, voelde best oke. Maar toen heeft ze mij toch abrupt 24 uur later geblockt zonder berichtquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:05 schreef Rozenbloem het volgende:
Heb je nog contact met haar? Hoe lang is jullie relatie nu uit? En hoe lang heeft ze inmiddels met haar nieuwe vriend?
Oprotten met die snol. Je verdient beter.quote:De relatie is uit sinds 3 April. Ze heeft haar nieuwe vriend sinds 5 April.
Ik ben midden 30, zij is midden 20.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:15 schreef Rozenbloem het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
Waarom heb je nog zo lang contact gehad met haar nadat het uit is gegaan? Dat maakt het verwerken en loslaten wel wat ingewikkelder, toch?
Het klinkt een beetje als een obsessie voor je. Sorry als dat niet zo is! Maar inmiddels heeft ze al langer een relatie met haar nieuwe vriend dan dat ze met jou had. Wat had je anders kunnen doen? Niks. Beseffen dat je niets anders had kunnen doen en dat dit niet aan jou heeft gelegen. Ze lijkt een patroon te hebben van in een relatie hoppen en er snel weer uit, om vervolgens snel verder te gaan met een 'vriend'. Is de relatie met jou ook niet zo gestart? Vast en zeker!
quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:34 schreef Polomeneer het volgende:
[..]Wat maakt dat je hier zo over na blijft denken en er zo aan vast blijft houden? Idealiseer je haar en die relatie misschien ook niet een beetje? Want ik heb het gevoel dat je haar ergens wel graag terug wil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had jouw leeftijd niet verwacht bij dit verhaal. Het komt wat ‘jong’ over allemaal.
Simpel gezegd: je hebt een kogel ontweken. Als zij zo tegen haar familie praat over jou en ze maakt het ineens uit dan kan je al weten dat het niet de laatste keer zal zijn dat ze dit doet.quote:Vraag mij ook echt af hoe die gesprekken zijn gegaan aangezien ze de ene dag tegen familie vertelt hoe blij ze met mij is, en mij aan hun voorstelt als vriend, en ze letterlijk 5 dagen later een nieuwe vriend heeft.
Dit soort dingen gaan niet werken. Ze heeft al een beeld van je en deze reacties zullen haar alleen maar doen denken: "Zie je? Ik had gelijk".quote:Later belde ze nog en zei ze (dit was een week nadat het uit was) "ik mag met iedereen gelukkig zijn, maar nu het met hem is vind je het opeens niet oke?!" en zelfs toen ik haar later een spiegel voor hield door te zeggen:
Ik was onzeker? je bent nu met hem.
Ik was jaloers? Je bent nu met hem.
Ik was controlerend? Je bent nu met hem.
Zie je het niet? Zie je echt niet in waar jij hier fout zit? Vind je het echt zo moeilijk om ook maar een keer "sorry" te zeggen of te erkennen dat je een fout gemaakt hebt?
Lijkt mij dat hij wilt klagen, bevestiging zoekt en daarna door gaat. Inmiddels al zijn tweede account....quote:
Dank , ik herken het nu ook @Ricjequote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:42 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Ik moest gelijk hier aan denken...
R&P / Lastige situatie met ex. Zat ik hier fout?
R&P / Ex had contact met mannelijke vriend. Waren mijn reacties ok?
Posts terug gezet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dank , ik herken het nu ook @:Ricje
R&P / Denk nog veel aan ex. Wat moet ik doen om haar te vergeten?
Mijn excuses. Het is vooral dat ik ergens nog denk "wat als ze dit leest...." terwijl het mij geen fuck meer zou moeten uitmaken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:39 schreef CoolGuy het volgende:
@:Polomeneer
We gaan hier niet steeds topics openen en dan daarna al je posts leeg halen. Dan denk je maar na voor je een topic opent. Niet het eerste topic over hetzelfde onderwerp waar je dit bij doet.
Met hem te wippen lag ze niet, ze kende hem niet in het echt en hield mij daadwerkelijk wel op de hoogte van wanneer ze eventueel met hem wilde afspreken. Vroeg ook wat ik er van vond. Het echte gedoe kwam pas toen ik uitsprak dat ik het geen goed idee vond vanwege hun verleden en omdat ik bang was dat omdat hij niet wist van onze relatie hij misschien een grens over ging en terugviel in z'n oude patroon.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:04 schreef HSG het volgende:
Ze lag al met die vent te ballen voordat ze het uitmaakte met jou. Lekker negeren dat mens en doorgaan met je leven.
Daarnaast wees blij dat je van haar af bent. Achter je rug met haar familie praten en ineens uitmaken geeft aan dat zij het typetje is dat alle fouten en gebreken bij jou neerlegt en zelf geen enkel verantwoordelijkheid neemt maar wel al contact met een andere vent hebben voordat het uit was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |