abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215442997
Mijn ex en tevens eerste vriendin én voormalig goede vriendin, maakte het uit na 5 maanden nadat ze mij vertelde dat ze zich al een paar weken niet "happy" voelde met de relatie. Hoe had ik dit moeten weten? ze was (zei ze achteraf) niet meer zo enthousiast om mij te zien en vond vooral dat ik heel "claimerig" was.
Hoe was ik claimerig precies?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wij kwamen na een paar jaar weinig contact vorig jaar weer in contact en zijn toen zo in de relatie gerold, eigenlijk hetzelfde zoals het ging met haar huidige partner.

Ik heb overigens sinds vorige maand geen contact meer met haar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door CoolGuy op 02-11-2024 08:36:51 ]
  vrijdag 1 november 2024 @ 22:57:36 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215443134
Waarom zou jij of zij iets anders hebben moeten doen en waarom zou je daar nu nog mee bezig willen zijn?

Blijkbaar werkte het niet. Als het wel werkte, had ze zich niet tot die ander aangetrokken gevoeld, of dat nu wel of niet bewust was tijdens de relatie.

Waarom moet het altijd per se iemands schuld zijn? Zij had dit moeten doen, jij had zo moeten zijn. Begin daar nou niet aan joh, want onder de streep was het hem gewoon niet.

Kan gebeuren, sterker nog, bij je eerste poging is het waarschijnlijker niet dan wel. Prima toch, dan ga je verder kijken. Werkt het niet, dan werkt het niet. c'est ca
Laffe huichelaar
pi_215443208
Heb je nog contact met haar? Hoe lang is jullie relatie nu uit? En hoe lang heeft ze inmiddels met haar nieuwe vriend?
pi_215443245
quote:
Op vrijdag 1 november 2024 23:05 schreef Rozenbloem het volgende:

Heb je nog contact met haar? Hoe lang is jullie relatie nu uit? En hoe lang heeft ze inmiddels met haar nieuwe vriend?
Nee, hebben wel geprobeerd normaal contact te houden. Laatst zelfs een lang gesprek gehad telefonisch, voelde best oke. Maar toen heeft ze mij toch abrupt 24 uur later geblockt zonder bericht

Relatie is uit sinds 3 April, ze is officieel met hem samen sinds 5 April.

[ Bericht 98% gewijzigd door CoolGuy op 02-11-2024 08:37:39 ]
pi_215443336
Hoe oud zijn jullie?

Waarom heb je nog zo lang contact gehad met haar nadat het uit is gegaan? Dat maakt het verwerken en loslaten wel wat ingewikkelder, toch?

Het klinkt een beetje als een obsessie voor je. Sorry als dat niet zo is! Maar inmiddels heeft ze al langer een relatie met haar nieuwe vriend dan dat ze met jou had. Wat had je anders kunnen doen? Niks. Beseffen dat je niets anders had kunnen doen en dat dit niet aan jou heeft gelegen. Ze lijkt een patroon te hebben van in een relatie hoppen en er snel weer uit, om vervolgens snel verder te gaan met een ‘vriend’. Is de relatie met jou ook niet zo gestart? Vast en zeker! :P
  vrijdag 1 november 2024 @ 23:29:21 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215443489
Wat een gedoe, zeg. Overal steeds gesprekken over. Achteraf in therapie.

Het beste relatieadvies dat ik ooit kreeg, was: ‘het moet wel een beetje vanzelf gaan’.

Vind je elkaar leuk, dan vind je elkaar leuk. Is er gedoe met exen e.d.: dan vind je elkaar kennelijk toch niet echt leuk. Blijf dan niet trekken aan een dood paard.
The love you take is equal to the love you make.
pi_215443505
quote:
De relatie is uit sinds 3 April. Ze heeft haar nieuwe vriend sinds 5 April.
Oprotten met die snol. Je verdient beter.
pi_215443547
quote:
Op vrijdag 1 november 2024 23:15 schreef Rozenbloem het volgende:

Hoe oud zijn jullie?

Waarom heb je nog zo lang contact gehad met haar nadat het uit is gegaan? Dat maakt het verwerken en loslaten wel wat ingewikkelder, toch?

Het klinkt een beetje als een obsessie voor je. Sorry als dat niet zo is! Maar inmiddels heeft ze al langer een relatie met haar nieuwe vriend dan dat ze met jou had. Wat had je anders kunnen doen? Niks. Beseffen dat je niets anders had kunnen doen en dat dit niet aan jou heeft gelegen. Ze lijkt een patroon te hebben van in een relatie hoppen en er snel weer uit, om vervolgens snel verder te gaan met een 'vriend'. Is de relatie met jou ook niet zo gestart? Vast en zeker! :P
Ik ben midden 30, zij is midden 20.
Waarom we nog zo lang contact hebben gehad? Ik had hoop dat er toch nog normaal contact in kon zitten omdat we elkaar voor de relatie zo lang kende en ik niet iemand ben die gelijk bruggen verbrand. Maar helaas.
En de relatie tussen ons is ook precies zo gestart.

[ Bericht 97% gewijzigd door CoolGuy op 02-11-2024 08:38:16 ]
pi_215443630
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 23:34 schreef Polomeneer het volgende:

[..]
SPOILER
Wat maakt dat je hier zo over na blijft denken en er zo aan vast blijft houden? Idealiseer je haar en die relatie misschien ook niet een beetje? Want ik heb het gevoel dat je haar ergens wel graag terug wil?

Ik had jouw leeftijd niet verwacht bij dit verhaal. Het komt wat ‘jong’ over allemaal.
  zaterdag 2 november 2024 @ 00:04:18 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215443733
Alweer alles weggehaald?
  zaterdag 2 november 2024 @ 00:04:35 #11
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_215443735
Niet voor het één of ander, maar ik zie herhaaldelijk spoiler tags en ook als je klaar bent met je onderwerp dan wijzig je al je berichten. Lijkt mij dat er enorme angst achter zit. Vanwaar deze angst precies?

In juli plaatste je ook al een bericht over deze ex maar dan op een ander account.

Ook op dit account veranderde je al je berichten als je klaar was met het onderwerp.

Overigens had je gister ook al een topic aangemaakt over de vrouw waar je nu mee bezig bent (die je niet als "vriendin" beschouwt maar "af en aan" ziet, zoals jij dat zelf noemde) en heb je in dat topic uiteindelijk je berichten ook weer gewijzigd.

quote:
Vraag mij ook echt af hoe die gesprekken zijn gegaan aangezien ze de ene dag tegen familie vertelt hoe blij ze met mij is, en mij aan hun voorstelt als vriend, en ze letterlijk 5 dagen later een nieuwe vriend heeft.
Simpel gezegd: je hebt een kogel ontweken. Als zij zo tegen haar familie praat over jou en ze maakt het ineens uit dan kan je al weten dat het niet de laatste keer zal zijn dat ze dit doet.
Enorme impulsiviteit en van man naar man springen? Dat is geen blijvertje. Wees blij dat ze vertrokken is.

quote:
Later belde ze nog en zei ze (dit was een week nadat het uit was) "ik mag met iedereen gelukkig zijn, maar nu het met hem is vind je het opeens niet oke?!" en zelfs toen ik haar later een spiegel voor hield door te zeggen:

Ik was onzeker? je bent nu met hem.
Ik was jaloers? Je bent nu met hem.
Ik was controlerend? Je bent nu met hem.
Zie je het niet? Zie je echt niet in waar jij hier fout zit? Vind je het echt zo moeilijk om ook maar een keer "sorry" te zeggen of te erkennen dat je een fout gemaakt hebt?
Dit soort dingen gaan niet werken. Ze heeft al een beeld van je en deze reacties zullen haar alleen maar doen denken: "Zie je? Ik had gelijk".

Niet meer mee bezig blijven nu, sommige mensen zijn nou eenmaal zo. Genoeg andere vrouwen op de wereld.

quote:
15s.gif Op zaterdag 2 november 2024 00:04 schreef Lienekien het volgende:
Alweer alles weggehaald?
Lijkt mij dat hij wilt klagen, bevestiging zoekt en daarna door gaat. Inmiddels al zijn tweede account....
  zaterdag 2 november 2024 @ 00:04:55 #12
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215443738
Je opent een topic met een heel verhaal , tijdens het lezen ben je je alles in etappes aan het verwijderen .
Niet okay
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 2 november 2024 @ 00:08:46 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215443752
@Ricje

Dank voor je zoekwerk. Dit is verhelderend.
pi_215443788
Oh raar dit, alles weg. Zonde van m’n reacties :).
  zaterdag 2 november 2024 @ 00:23:09 #15
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215443812
Ik had al zo'n gevoel dat deze TS alles ging verwijderen , tijdens het lezen gebeurde er al van alles met die spoilers en de posts.
Geen idee hoe het komt dat het ene stuk tekst groter is , maar het is wat het is

My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 2 november 2024 @ 00:32:34 #16
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215443850
quote:
Dank , ik herken het nu ook @Ricje
R&P / Denk nog veel aan ex. Wat moet ik doen om haar te vergeten?

[ Bericht 9% gewijzigd door Puzzie op 02-11-2024 00:59:17 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator zaterdag 2 november 2024 @ 08:38:35 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215444660
quote:
Posts terug gezet.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zaterdag 2 november 2024 @ 08:39:17 #18
16180 crew  CoolGuy
pi_215444663
@Polomeneer

We gaan hier niet steeds topics openen en dan daarna al je posts leeg halen. Dan denk je maar na voor je een topic opent. Niet het eerste topic over hetzelfde onderwerp waar je dit bij doet.
  zaterdag 2 november 2024 @ 08:40:27 #19
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_215444670
@CoolGuy
Wat moeten we nu met een leeggehaald topic ?
Edit
Je hebt het al gefixed
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_215444805
Ze lag al met die vent te ballen voordat ze het uitmaakte met jou. Lekker negeren dat mens en doorgaan met je leven.

Daarnaast wees blij dat je van haar af bent. Achter je rug met haar familie praten en ineens uitmaken geeft aan dat zij het typetje is dat alle fouten en gebreken bij jou neerlegt en zelf geen enkel verantwoordelijkheid neemt maar wel al contact met een andere vent hebben voordat het uit was.

Geloof mij maar er zijn leukere en volwassener vrouwen op de wereld maar ga eerst maar eens aan jezelf werken want alles wissen geeft ook niet echt een positief beeld over jezelf.

[ Bericht 36% gewijzigd door HSG op 02-11-2024 09:21:53 ]
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zaterdag 2 november 2024 @ 09:17:09 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215444883
Jij had geen relatie met haar, jij was 5 maanden lang 1 van de 3 opties en bleek de minst leuke te zijn. (Gezien je irritante wis-gedrag kan ik haar geen ongelijk geven, je lijkt me niet echt sympatiek).
Take your loss en ga op zoek naar iemand die wel echt voor jou gaat. Dit meisjes was nooit van plan een serieuze relatie met jou aan te gaan voor een 'happily ever after'. :N
  zaterdag 2 november 2024 @ 10:01:50 #22
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215445281
Rare dame. Zoals ik het zie snoept ze met en van meerdere mannen. Ze verkoopt het met drogredenen maar ze wil om die reden niet dat anderen weten van jullie relatie. Kans is groot dat ze bij je bleef voor benefits.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215445940
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 08:39 schreef CoolGuy het volgende:
@:Polomeneer

We gaan hier niet steeds topics openen en dan daarna al je posts leeg halen. Dan denk je maar na voor je een topic opent. Niet het eerste topic over hetzelfde onderwerp waar je dit bij doet.
Mijn excuses. Het is vooral dat ik ergens nog denk "wat als ze dit leest...." terwijl het mij geen fuck meer zou moeten uitmaken.
pi_215445963
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2024 09:04 schreef HSG het volgende:
Ze lag al met die vent te ballen voordat ze het uitmaakte met jou. Lekker negeren dat mens en doorgaan met je leven.

Daarnaast wees blij dat je van haar af bent. Achter je rug met haar familie praten en ineens uitmaken geeft aan dat zij het typetje is dat alle fouten en gebreken bij jou neerlegt en zelf geen enkel verantwoordelijkheid neemt maar wel al contact met een andere vent hebben voordat het uit was.
Met hem te wippen lag ze niet, ze kende hem niet in het echt en hield mij daadwerkelijk wel op de hoogte van wanneer ze eventueel met hem wilde afspreken. Vroeg ook wat ik er van vond. Het echte gedoe kwam pas toen ik uitsprak dat ik het geen goed idee vond vanwege hun verleden en omdat ik bang was dat omdat hij niet wist van onze relatie hij misschien een grens over ging en terugviel in z'n oude patroon.

Ze was inderdaad ook erg van het blame-shiften. Ik bood excuses aan toen we het hadden over die gast en hoe lastig ik het vond dat ze naar hem toe wilde gaan. Maar ze zij geen "sorry" omdat ze mij dat gevoel gaf.
Ze zei wel regelmatig "dat is echt jouw probleem, daar kan ik niks mee"
pi_215446021
Je bent er best nog wel obsessief mee bezig. Een relatie van 5 maanden die al meer dan een half jaar uit is. Tevens loop je bij een psycholoog. Daarnaast maak je met diverse accounts meerdere dezelfde topics aan, en verwijder je die steeds.
Dat zijn, voor mij, een leek, best wel bijzondere zaken.

Hoe lang loop je inmiddels bij die psycholoog en wat is de reden dat ie daar bent? Hoe is de voortgang?
Definitely not CIA
pi_215446077
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 11:11 schreef Polomeneer het volgende:

[..]
Met hem te wippen lag ze niet, ze kende hem niet in het echt en hield mij daadwerkelijk wel op de hoogte van wanneer ze eventueel met hem wilde afspreken. Vroeg ook wat ik er van vond. Het echte gedoe kwam pas toen ik uitsprak dat ik het geen goed idee vond vanwege hun verleden en omdat ik bang was dat omdat hij niet wist van onze relatie hij misschien een grens over ging en terugviel in z'n oude patroon.

Ze was inderdaad ook erg van het blame-shiften. Ik bood excuses aan toen we het hadden over die gast en hoe lastig ik het vond dat ze naar hem toe wilde gaan. Maar ze zij geen "sorry" omdat ze mij dat gevoel gaf.
Ben je al die maanden al die gesprekken opnieuw aan het afdraaien in je hoofd?
Definitely not CIA
pi_215446176
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 11:16 schreef capricia het volgende:
Je bent er best nog wel obsessief mee bezig. Een relatie van 5 maanden die al meer dan een half jaar uit is. Tevens loop je bij een psycholoog. Daarnaast maak je met diverse accounts meerdere dezelfde topics aan, en verwijder je die steeds.

Hoe lang loop je inmiddels bij die psycholoog en wat is de reden dat ie daar bent? Hoe is de voortgang?
Loop daar nu, 2 maanden ongeveer. Nou. Reden is niet zo zeer omdat het gaat OM haar, maar meer door dingen die zij heeft gecreëerd.

Ik ben tijdens de relatie verborgen gehouden voor haar vrienden en collega's omdat ze bang was dat die mensen mij zouden "kennen" en een oordeel over haar zouden hebben omdat ze een relatie zou hebben met mij, maar ook omdat we vrij snel samen kwamen nadat het uitging met haar ex. Ik ben tijdens de relatie heel erg onzeker gemaakt omdat ze constant terug kwam op "jij kan dit helemaal niet weten, je hebt nog nooit een relatie gehad" ondanks dat ik vrij veel ervaring had met vrouwen dmv daten. En ze liet mij heel erg aan mezelf twijfelen door haar eigen projecties, lage zelfbeeld en onzekerheid.

Toen het net een dag uit was appte ze mij de vraag wat mijn moeder er van vond? Omdat ze niet wilde dat ze gezien werd als het zwarte schaap. Ze was heel erg bang dat mensen negatief over haar zouden denken of praten, en daardoor vond ze het heel moeilijk om in het openbaar met mij te treden. Tot op het punt dat we het laatste weekend samen op bed lagen en ze vertelde dat ze heel graag dingen met mij wilde ondernemen maar dit niet durfde, en dat met mij op straat lopen haar angst gaf omdat we dan onze "anonimiteit" kwijt zouden zijn :') Maar, ondertussen vertelde ze wel doodleuk dat ze met een vriendin een weekendje wilde shoppen, en dat ze dus met die online vriend wilde afspreken en voor 'm ging koken. En het dan raar vinden dat ik daar dan over wilde discussiëren omdat het mij als persoon best wel wat deed.

SPOILER
Heeft mij best een klap gegeven. Dus zodoende heb ik best wel pleinvrees ontwikkelt, en sleep ik nu mijn huidige date mee in deze sores omdat ik wel wil dat zij niet net zo is zoals mijn ex. Als in, eerst zeggen dat je er geen problemen mee hebt, en dan na 2 maanden er al om ruziën.

Feit dat ze 2 dagen nadat ze het met mij uitmaakte al officieel een relatie had met die kerel die "gewoon een vriend" was en hem open en bloot op alle socials toonde alsof wij nooit iets waren, terwijl ze tegen mij zei "ik ben niet meer zo van het showen van relaties online" hielp ook echt niet mee. Want voor haar vrienden leek het natuurlijk net alsof ze de afgelopen zeg 6 maanden vrijgezel was, terwijl ik een relatie met haar had.

[ Bericht 1% gewijzigd door Polomeneer op 02-11-2024 11:53:20 ]
pi_215446182
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 11:21 schreef capricia het volgende:

[..]
Ben je al die maanden al die gesprekken opnieuw aan het afdraaien in je hoofd?
Over het algemeen niet. Nee, vooral nu als ik het van mij afschrijf kom het weer naar boven. Maar in het dagelijkse leven heb ik daar geen last van.
pi_215446385
Kijk wel weer even wanneer ik in dit topic reageer
  zaterdag 2 november 2024 @ 12:01:41 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215446408
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 november 2024 11:58 schreef Polomeneer het volgende:
Kijk wel weer even wanneer ik in dit topic reageer
Met dit account of ga je dan weer een ander account aanmaken? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 2 november 2024 @ 12:19:03 #31
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215446594
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 11:16 schreef capricia het volgende:

quote:
zelfs nu ik er voor bij de psycholoog loop omdat het mijn eerste relatie was én een vriendin van mij waar ik jaren contact mee had, die mij tijdens de relatie extreem onzeker heeft gemaakt door haar onzekerheden op mij te projecteren
Maar het moge duidelijk zijn dat dit veel dieper zit
Goed dat hij hulp heeft gezocht .
Obsessieve 'liefde' kan verschillende oorzaken hebben , en dit is behoorlijk obsessief gedrag
Liefde is een normale en ook een leuke emotie en is gebaseerd op vertrouwen, respect en intimiteit. Je accepteert elkaar en in een relatie kan je jezelf zijn. Daarentegen is obsessie een negatieve emotie. Je wilt controle uitoefenen op je partner, je bent jaloers en bang om je liefde te verliezen. Ook heb je het idee dat je niet verder kan leven zonder die persoon.
Het is wel een mooi excuus dat je bij de psych loopt en dat dat allemaal de schuld is van je 24-jarige ex
waar je amper wat mee hebt gedeeld in die vijf maanden
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 2 november 2024 @ 12:23:20 #32
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215446618
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 november 2024 22:49 schreef Polomeneer het volgende:
Mijn ex en tevens eerste vriendin én voormalig goede vriendin, maakte het uit na 5 maanden nadat ze mij vertelde dat ze zich al een paar weken niet "happy" voelde met de relatie. Hoe had ik dit moeten weten? ze was (zei ze achteraf) niet meer zo enthousiast om mij te zien en vond vooral dat ik heel "claimerig" was.
Hoe was ik claimerig precies?

SPOILER
En wij kwamen na een paar jaar weinig contact vorig jaar weer in contact en zijn toen zo in de relatie gerold, eigenlijk hetzelfde zoals het ging met haar huidige partner.

Ik heb overigens sinds vorige maand geen contact meer met haar.

SPOILER
schrijf het van je af

Het is over klaar, echt waar , volgend station

ga met vakantie naar Thailand
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 2 november 2024 @ 12:24:12 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215446628
De ex klinkt niet als een frisse tante. Maar TS heeft zelf ook zijn aandeel gehad in de ongezonde relatie.

Soms constateer je achteraf: waar was ik toch mee bézig? Waarom heb ik al die dingen maar geaccepteerd? Waarom heb ik er niet al veel sneller een punt achter gezet?

Vergeef jezelf en accepteer dat soms het inzicht pas achteraf komt en neem je voor om deze fouten niet te herhalen. Zo wil je dus niet dat een relatie gaat.
pi_215447054
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 11:33 schreef Polomeneer het volgende:

[..]
Loop daar nu, 2 maanden ongeveer. Nou. Reden is niet zo zeer omdat het gaat OM haar, maar meer door dingen die zij heeft gecreëerd.

Ik ben tijdens de relatie verborgen gehouden voor haar vrienden en collega's omdat ze bang was dat die mensen mij zouden "kennen" en een oordeel over haar zouden hebben omdat ze een relatie zou hebben met mij, maar ook omdat we vrij snel samen kwamen nadat het uitging met haar ex. Ik ben tijdens de relatie heel erg onzeker gemaakt omdat ze constant terug kwam op "jij kan dit helemaal niet weten, je hebt nog nooit een relatie gehad" ondanks dat ik vrij veel ervaring had met vrouwen dmv daten. En ze liet mij heel erg aan mezelf twijfelen door haar eigen projecties, lage zelfbeeld en onzekerheid.

Toen het net een dag uit was appte ze mij de vraag wat mijn moeder er van vond? Omdat ze niet wilde dat ze gezien werd als het zwarte schaap. Ze was heel erg bang dat mensen negatief over haar zouden denken of praten, en daardoor vond ze het heel moeilijk om in het openbaar met mij te treden. Tot op het punt dat we het laatste weekend samen op bed lagen en ze vertelde dat ze heel graag dingen met mij wilde ondernemen maar dit niet durfde, en dat met mij op straat lopen haar angst gaf omdat we dan onze "anonimiteit" kwijt zouden zijn :') Maar, ondertussen vertelde ze wel doodleuk dat ze met een vriendin een weekendje wilde shoppen, en dat ze dus met die online vriend wilde afspreken en voor 'm ging koken. En het dan raar vinden dat ik daar dan over wilde discussiëren omdat het mij als persoon best wel wat deed.

SPOILER
Heeft mij best een klap gegeven. Dus zodoende heb ik best wel pleinvrees ontwikkelt, en sleep ik nu mijn huidige date mee in deze sores omdat ik wel wil dat zij niet net zo is zoals mijn ex. Als in, eerst zeggen dat je er geen problemen mee hebt, en dan na 2 maanden er al om ruziën.

Feit dat ze 2 dagen nadat ze het met mij uitmaakte al officieel een relatie had met die kerel die "gewoon een vriend" was en hem open en bloot op alle socials toonde alsof wij nooit iets waren, terwijl ze tegen mij zei "ik ben niet meer zo van het showen van relaties online" hielp ook echt niet mee. Want voor haar vrienden leek het natuurlijk net alsof ze de afgelopen zeg 6 maanden vrijgezel was, terwijl ik een relatie met haar had.
Niffo ga naar de sportschool, pompen pompen totdat je een grote dude bent, stuur haar picca’s en ze ziet wat ze mist en ze is zo terug bij je.

Fuck de rest
pi_215447129
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 11:33 schreef Polomeneer het volgende:

[..]

SPOILER

Jij hebt pleinvrees ontwikkeld omdat zij niet met jou over straat wilde, lees ik dat goed?
Definitely not CIA
  zaterdag 2 november 2024 @ 14:05:19 #36
502032 Pedante_Mansplainer
Legt het wel eventjes uit
pi_215447307
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 november 2024 22:49 schreef Polomeneer het volgende:
[verhaal]
Maakt allemaal niet uit.
Het is uit.

Move on.
pi_215448747
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 13:42 schreef capricia het volgende:

[..]
Jij hebt pleinvrees ontwikkeld omdat zij niet met jou over straat wilde, lees ik dat goed?
Zo on-ge-veer. Pleinvrees is wel een erg grote benaming. Maar prettig om met mensen naar buiten te gaan vind ik het niet meer nee.

Ik had er nooit problemen mee om lekker naar buiten te gaan. Af en toe een praatje maken met mensen en een foto hier of daar. Zij had er in het begin ook geen problemen mee. Totdat ze vond dat mensen wel heel vaak naar mij toe kwamen. Nou valt he allemaal wel mee, 9/10x als ik ergens loop kijken mensen niet op of om, maar een plek waar veel jeugd is (winkelcentrum tijdens schoolpauze) wil het weleens voorkomen dat ik word aangesproken voor een praatje of een foto.

Maar daardoor wilde zij ook steeds minder met mij naar buiten tot op het punt dat we zelfs los van elkaar boodschappen gingen doen omdat we dus in haar ogen niet meer anoniem waren, mensen zich in haar ogen uiteindelijk ook zouden gaan afvragen "wie is toch die meid naast hem" en haar met mij gaan associeren (wat natuurlijk raar is om te denken) en omdat ze (doordat ze zoveel projecteerde) er vanuit ging dat die mensen die met mij op de foto wilde niet oprecht waren en mij alleen maar zagen als lachertje. Iets wat ik al heel vaak aan haar had uitgelegd, wat mij geen bal interesseerde. En haar ook niet had moeten uitmaken, aangezien zij wist hoe ik was en die mensen uitgaan van hoe ik vroeger als persona online was en geen realistisch beeld kunnen schetsen. Maar het ging er niet bij haar in.
Want in haar ogen was het. Ik ben gevallen voor jou, en niet voor je internetpersoonlijkheid. En ik wist wel dat het er bij hoorde, maar het is mij toch erg tegen gaan staan.

Maar hierdoor heb ik een vrij scheve relatie ontwikkeld met dit hele "circus" laat ik het maar zo noemen.

Als ik met vrienden loop dan schiet steeds door mijn hoofd "wat als zij ook op den duur beginnen te klagen over het feit dat ik af en toe aangesproken word voor een foto" ? En toen ik een tijd terug met een vriendin ergens liep en werd aangesproken verstijfde ik half, want "wat als zij er ook zo op reageert als mijn ex" ? Wat er nu dus voor zorgt dat als ik met andere mensen ben, ik liever niet meer naar "drukke" plekken ga. Gewoon alleen al voor het geval dat het kán voorkomen dát iemand mij aanspreekt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Polomeneer op 02-11-2024 16:18:15 ]
  zaterdag 2 november 2024 @ 16:09:19 #38
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215448850
Ik ben wel benieuwd wie TS dan is
Laffe huichelaar
pi_215449159
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie TS dan is
Vlak voor Covid was ik vrij bekend op YouTube, het eerste jaar van covid gestopt omdat het toch niet voor mij was weggelegd en ik te gehecht was aan mijn privacy, en gehoopt dat het ook zou rusten. En het is niet dat ik dagelijks herkend word. Maar het gebeurd nog wel, zelfs na afwezigheid en leven uit de spotlights.
pi_215449164
Net TR gedaan. Topic mag wat mij betreft een slotje op.
  Moderator zaterdag 2 november 2024 @ 17:01:16 #41
441859 crew  Lenny77
pi_215449368
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 16:31 schreef Polomeneer het volgende:
Net TR gedaan. Topic mag wat mij betreft een slotje op.
Nee zo werkt het niet...
Denk de volgende keer maar iets langer na voor je iets opent..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_215449423
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 00:43 schreef MCMXC het volgende:

[..]
Ik ben vooral jammer dat ik de vriendschap kwijt ben. Relatie was oprecht buiten dit om heel erg fijn, we zaten heel veel op een lijn met dingen en het was een lieve zorgzame meid. Maar dat de vriendschap weg is, en er waarschijnlijk ook nooit meer iets tegen elkaar gezegd gaat worden, terwijl dat denk ik ook niet had gehoeven. Is jammer.
Kom er ook sowieso wel overheen.
SPOILER
@Polomeneer

En nu zit je met pleinvrees en loop je in therapie.
Ik hoop dat je het een beetje kunt verwerken, kerel. En haar uit je gedachten kunt zetten.
Definitely not CIA
pi_215449453
Claimerig is dat je in haar buurt bent en komt.
Volgende keer zorg dat de vrouw steeds bij JOU wil zijn en jij haar soms even wegstuurt om met vrienden te chillen.

Dat is de juiste weg en zeker niet andersom.

Als je het gevoel hebt dat ze niet bij jou wil zijn (als jij er niet om vraagt) direct einde aan maken.
Vakman pur sang
pi_215449471
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 11:11 schreef Polomeneer het volgende:

[..]
Als ze echt van hield had ze niet plotseling de relatie verbroken. Daarnaast uitmaken en twee dagen later een relatie met een ander hebben zegt al genoeg.
quote:
Mooi. Lekker doorgaan met leven en dat mens negeren.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_215449473
Of is het die Braddy?
Vakman pur sang
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:33:31 #46
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_215450298
De relatie was 5 maanden
Waarin je in het begin wel samen op pad ging
Maar op een gegeven moment niet meer
En nu durf je niet meer naar buiten ???
Ik denk werkelijk dat je meer problemen hebt dan je hier post
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zaterdag 2 november 2024 @ 19:21:29 #47
16180 crew  CoolGuy
pi_215451161
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:33 schreef greysbones het volgende:
De relatie was 5 maanden
Die conclusie lijkt, gebaseerd op het hele verhaal (wat we hier horen) wel voor de hand liggend ja.
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:29:50 #48
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_215451332
Ik had in eerste instantie een lap tekst met reacties maar toen kwam ik aan bij het volgende stuk kwamen er alleen maar vragen in mij op:

quote:
maar een plek waar veel jeugd is (winkelcentrum tijdens schoolpauze) wil het weleens voorkomen dat ik word aangesproken voor een praatje of een foto.
Hier zet ik vraagtekens bij: Waarom wordt jij door willekeurige mensen aangesproken of willen ze (met jou) op foto?

quote:
Maar daardoor wilde zij ook steeds minder met mij naar buiten tot op het punt dat we zelfs los van elkaar boodschappen gingen doen omdat we dus in haar ogen niet meer anoniem waren, mensen zich in haar ogen uiteindelijk ook zouden gaan afvragen "wie is toch die meid naast hem"
Ja, sorry maar nee. Dit komt mij niet over als authentiek.
"naast hem" hier kan ik gewoon niets van geloven.
Wie ben jij precies, waar al die mensen schijnbaar mee willen praten en op de foto mee willen?
Zat bekende Nederlanders om ons heen. Zie je ook niet hele dagen stil staan om "op de foto" te gaan.

quote:
Als ik met vrienden loop dan schiet steeds door mijn hoofd "wat als zij ook op den duur beginnen te klagen over het feit dat ik af en toe aangesproken word voor een foto" ?
Wederom: Wie ben jij precies, waar al die mensen schijnbaar mee willen praten en op de foto willen?

quote:
En toen ik een tijd terug met een vriendin ergens liep en werd aangesproken verstijfde ik half, want "wat als zij er ook zo op reageert als mijn ex" ? Wat er nu dus voor zorgt dat als ik met andere mensen ben, ik liever niet meer naar "drukke" plekken ga. Gewoon alleen al voor het geval dat het kán voorkomen dát iemand mij aanspreekt.
De reacties die ik eerder wilde plaatsen deden er vanaf dit punt niet meer toe.
Ik lees hier fictie in. Projectie.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 16:30 schreef Polomeneer het volgende:

[..]
Vlak voor Covid was ik vrij bekend op YouTube, het eerste jaar van covid gestopt omdat het toch niet voor mij was weggelegd en ik te gehecht was aan mijn privacy, en gehoopt dat het ook zou rusten.
En iedereen in jouw woonplaats zou jou moeten kennen en op de foto willen met jou of zo?

Ik vind dit erg moeilijk om serieus te nemen.
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2024 17:12 schreef HSG het volgende:

[..]
Als ze echt van hield had ze niet plotseling de relatie verbroken. Daarnaast uitmaken en twee dagen later een relatie met een ander hebben zegt al genoeg.
Aan de ene kant inderdaad wel, maar aan de andere kant zijn er ook bij die "gevangen zitten" in een relatie met een narcist en uiteindelijk een "bevrijder" vinden (die ze wakker schudden), daar aan binden en in één keer overspringen.

Vooralsnog kan ik inzien hoe sommige dingen waar kunnen zijn. Echter, na het lezen van zijn laatste reacties, Heb ik alleen maar vraagtekens.

Voer voor de gedachte: Wat als hij zijn berichten verwijderde omdat de boel verdraaid wordt en hij bang is dat de ex erachter komt en de waarheid zou komen vertellen?

Verhaal kan waar zijn, tot aan een zeker punt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ricje op 02-11-2024 19:35:39 ]
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:33:03 #49
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215451457
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:33 schreef greysbones het volgende:
De relatie was 5 maanden
Ik lees niet in zijn reacties dat hij báng is om naar buiten te gaan, zoals bij pleinvrees. Meer dat hij zich ongemakkelijk voelt als hij met anderen naar drukke plaatsen gaat omdat hij niet weer wil worden aangesproken.
pi_215451459
Ik zou echt zo graag de andere kant van het verhaal willen horen. :D
Definitely not CIA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')