SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou vraag ik mij af. Wat gaat er in zo'n persoon haar hoofd om dat je zo makkelijk en snel van iemand kan afstappen? En wat kan IK er aan doen om dit voor mezelf makkelijker te maken en er beter van te worden? Had ik dingen anders kunnen aanpakken? Had ik dingen anders moeten doen? Wat is er hier vanuit mijn kant fout gegaan? Was hetgeen waar ik zo onzeker over was, en mijn onderbuikgevoel juist over was dan niet goed om zo uit te vergroten? Zat ik hier daadwerkelijk fout?
[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 16-04-2024 09:19:14 ]
Ja ze had altijd wel een relatie eigenlijk. Ten tijden van haar ex voor mij kregen wij op een gegeven moment weer contact. Tijdens dat contact zat ze dus met hem in de knoop omdat hij contact had met een online vriendin wat zij heel moeilijk vond en wat haar onzeker maakte. Ik bood haar steun en wilde vooral dat ze zichzelf voorop zette. Uiteindelijk praatte wij uren achter elkaar en versterkte haar gevoel steeds meer om het met hem uit te maken omdat ze zich niet gevalideerd voelde door hem. En later kregen we ook nog gevoelens voor elkaar. wat 6 Jaar vriendschap op het spel zette.quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
Je kent haar sinds 2018 maar ze had altijd relaties? En zij begon dus ook met jou te “praten” terwijl ze nog samen was met haar toenmalige vriend?
Klinkt alsof ze van de ene relatie in de andere relatie springt. Mis je weinig aan als ik het zo lees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Armani XL op 16-04-2024 09:19:40 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik ga dit niet openlijk plaatsen.
En dit is hetzelfde topic alleen even iets duidelijker gemaakt denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens denk ik dat ze er uiteindelijk wel achter gaat komen dat hij niet is veranderd, maar dat zal helaas pas zijn als het uit gaat. En mag ik dit zeggen? Ik hoop dat ze dan misschien nog eens aan mij denkt en zoiets heeft van "Hij bedoelde het inderdaad niet slecht. Had misschien toch wat opener moeten staan voor zijn commentaar" of zo.
[ Bericht 4% gewijzigd door MCMXC op 17-04-2024 10:36:41 ]
quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:16 schreef MCMXC het volgende:
[..]
Ja ze had altijd wel een relatie eigenlijk. Ten tijden van haar ex voor mij kregen wij op een gegeven moment weer contact. Tijdens dat contact zat ze dus met hem in de knoop omdat hij contact had met een online vriendin wat zij heel moeilijk vond en wat haar onzeker maakte. Ik bood haar steun en wilde vooral dat ze zichzelf voorop zette. Uiteindelijk praatte wij uren achter elkaar en versterkte haar gevoel steeds meer om het met hem uit te maken omdat ze zich niet gevalideerd voelde door hem. En later kregen we ook nog gevoelens voor elkaar. wat 6 Jaar vriendschap op het spel zette.Dus ze zat in de knoop met haar relatie omdat hij veel praatte met een online vriendin en ondertussen doet ze precies hetzelfde met jou? Ik ga er van uit dat je, nu je dit allemaal opschrijft, wel een soort patroon ziet toch? How you get them is how you’ll lose them.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had ik dat niet helemaal goed begrepen, sorry.quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:34 schreef MCMXC het volgende:
[..]
Ja ik ga dit niet openlijk plaatsen.
En dit is hetzelfde topic alleen even iets duidelijker gemaakt denk ik.
[spoiler ]Die online vriend had haar gestalkt ja omdat hij haar leuk vond, maar zij hem niet. Ze hebben nooit wat gehad.
Dat kan je hopen, maar of het gebeurt weet je niet.quote:Tot ze dus nu wel officieel een koppel zijn nadat ze het met mij had uitgemaakt omdat ik vragen begon te stellen bij hun contact. Ironisch genoeg.[/spoiler]
Ergens denk ik dat ze er uiteindelijk wel achter gaat komen dat hij niet is veranderd, maar dat zal helaas pas zijn als het uit gaat. En mag ik dit zeggen? Ik hoop dat ze dan misschien nog eens aan mij denkt en zoiets heeft van "Hij bedoelde het inderdaad niet slecht. Had misschien toch wat opener moeten staan voor zijn commentaar" of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja het is een duidelijk patroon. Had ook bij haar aangegeven van joh ik zie een patroon bij je en dat beangstigt mij. Maar er was volgens haar helemaal geen sprake van een patroon en ze had zeker geen problemen. Maar als het lastig word in een relatie dan gaat ze naar een ander toe, is mij opgevallen in wat ze mij heeft verteld in gesprekken over haar exen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MCMXC op 17-04-2024 10:36:22 ]
Ik ben vooral jammer dat ik de vriendschap kwijt ben. Relatie was oprecht buiten dit om heel erg fijn, we zaten heel veel op een lijn met dingen en het was een lieve zorgzame meid. Maar dat de vriendschap weg is, en er waarschijnlijk ook nooit meer iets tegen elkaar gezegd gaat worden, terwijl dat denk ik ook niet had gehoeven. Is jammer.quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan had ik dat niet helemaal goed begrepen, sorry.
[..]
Dat kan je hopen, maar of het gebeurt weet je niet.
En ook de uitkomst niet.
Maar van de andere kant heb ik zelf hier het gevoel bij: wees blij dat je haar kwijt bent.
Ook al ben je nog zo verliefd (geweest). Liefdesverdriet is prut, maar je komt eroverheen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ren, in hemelsnaam REN!quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:41 schreef MCMXC het volgende:
[..]
Ja het is een duidelijk patroon. Had ook bij haar aangegeven van joh ik zie een patroon bij je en dat beangstigt mij. Maar er was volgens haar helemaal geen sprake van een patroon en ze had zeker geen problemen. Maar als het lastig word in een relatie dan gaat ze naar een ander toe, is mij opgevallen in wat ze mij heeft verteld in gesprekken over haar exen.
quote:Zie hierbovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha.
Ben de eerste paar dagen wel even ontdaan geweest hoor. Maar het gaat steeds beter gelukkig. Ga steeds meer de hort op met mensen en ben ook weer met oude vrienden dingen aan het ondernemen, maar ergens heb ik nog steeds wel de "Waarom" vraag.
Ik snap gewoon oprecht niet hoe je 5 maanden relatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo weg gooit als het even lastig lijkt te worden. Ik zou in zo'n situatie juist willen "vechten" om het in elk geval nog wat langer uit te houden.
En het ironische hier aan is dat eigenlijk de dag nadat ze het had uitgemaakt wij pas echt begonnen te communiceren. Althans, zij begon toen pas echt aan mij aan te geven wat ze lastig aan mij vond, waar ze niet zo blij mee was, en waarom ze mij steeds minder wilde zien. Terwijl ik zoiets had van, joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door MCMXC op 17-04-2024 10:36:07 ]
quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:53 schreef MCMXC het volgende:
[..]
Hahaha.
Ben de eerste paar dagen wel even ontdaan geweest hoor. Maar het gaat steeds beter gelukkig. Ga steeds meer de hort op met mensen en ben ook weer met oude vrienden dingen aan het ondernemen, maar ergens heb ik nog steeds wel de "Waarom" vraag.
Ik snap gewoon oprecht niet hoe je 5 maanden relatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo weg gooit als het even lastig lijkt te worden. Ik zou in zo'n situatie juist willen "vechten" om het in elk geval nog wat langer uit te houden.
En het ironische hier aan is dat eigenlijk de dag nadat ze het had uitgemaakt wij pas echt begonnen te communiceren. Althans, zij begon toen pas echt aan mij aan te geven wat ze lastig aan mij vond, waar ze niet zo blij mee was, en waarom ze mij steeds minder wilde zien. Terwijl ik zoiets had van, joh.Als ik eerlijk ben, proef ik veel onzekerheid van haar kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En laat het los, laat het maar gewoon los.
Zij weet niet wat ze wil, kan het ook niet aangeven. Kan ook niet aangeven wat ze dan niet wil.
Laat haar nog maar levenservaring opdoen, maar blijf zelf lekker aan de kant staan bij deze dame, Die wile je echt niet meer als LEVENSpartner.
Ze is nog jong zat, en stoot vanzelf een keer haar neus. Bij de verkeerde. Of gaat het beseffen.
Komt wel goed met jou hoor![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ook dat haar leeftijd en hoe zij geleerd heeft om met emoties om te gaan niet meehielp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 01:04 schreef MCMXC het volgende:
Het bizarre is dus, dit is de 2e keer dat ze haar neus stoot op deze manier.Zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf weg. Ze gaat dit vaker doen (en heeft dus ook al gedaan - jij bent haar nieuwste slachtoffer.
Klinkt hard, maar wees blij dat je ervan af bent.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja zoiets las ik dus ook in je andere topic.quote:Op dinsdag 16 april 2024 01:04 schreef MCMXC het volgende:
Denk ook dat haar leeftijd en hoe zij geleerd heeft om met emoties om te gaan niet meehielp.
[spoiler ]Tijdens ons laatste gesprek werd ik wel wat emotioneel toen ik haar vroeg waarom ze tegen mij loog en nu met hem samen was? Toen zei ze letterlijk "Weet je wat jij moet doen? Een groot glas water drinken. Gaat wel weer over" [ /spoiler]
Ja vrij absurd he? Ik snap dat iedereen er op een andere manier mee om gaat, maar toch.quote:Op dinsdag 16 april 2024 01:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja zoiets las ik dus ook in je andere topic.
Bizar. Serieus bizar.
Is zij ooit (geestelijk of lichamelijk) misbruikt of zo? En was dit tegen haar gezegd, of haar coping mechanisme?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens ben ik ook wel blij dat het nu al aan het licht is gekomen en niet pas na jaren. Stel dat we hadden samengewoond.
Alleen ik heb het ergens nog wel moeilijk met het feit dat ook de vriendschap nu niet meer is en dat we feitelijk niet eens meer kennissen van elkaar zijn.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 01:12 schreef MCMXC het volgende:
[..]
Ja vrij absurd he? Ik snap dat iedereen er op een andere manier mee om gaat, maar toch.Ik herhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wil je met zo iemand vrienden zijn....quote:Op dinsdag 16 april 2024 01:13 schreef MCMXC het volgende:
[..]
Ergens ben ik ook wel blij dat het nu al aan het licht is gekomen en niet pas na jaren. Stel dat we hadden samengewoond.
Alleen ik heb het ergens nog wel moeilijk met het feit dat ook de vriendschap nu niet meer is en dat we feitelijk niet eens meer kennissen van elkaar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu je het zo zegt is dat uberhaupt niet meer haalbaar. Zelfs al zouden we ooit weer on speaking terms zijn zal het nooit meer worden wat het was omdat het toch ergens ongemakkelijk zal worden.
Daarom.... laat gaan, laat los.quote:Op dinsdag 16 april 2024 01:18 schreef MCMXC het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt is dat uberhaupt niet meer haalbaar. Zelfs al zouden we ooit weer on speaking terms zijn zal het nooit meer worden wat het was omdat het toch ergens ongemakkelijk zal worden.
Kreeg zeker niet de antwoorden die hij wou.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:22 schreef CoolGuy het volgende:
Je vorige topic hierover, wat vrij recent was, heb je leeg gehaald. Nu open je het opnieuw?
Als hij nu weer alles leeg haalt dan plaatsen we het gewoon terug hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:22 schreef CoolGuy het volgende:
Je vorige topic hierover, wat vrij recent was, heb je leeg gehaald. Nu open je het opnieuw?
Dit.quote:Op dinsdag 16 april 2024 00:35 schreef Sally het volgende:
Maar goed, net als in het andere topic genoemd werd: net zoals zij van de ene ex naar jou ging, zo fladderde zij dan ook weer van jou naar de/een ander....
18*quote:Op dinsdag 16 april 2024 06:45 schreef Raw85 het volgende:
Hoezo zat je op je 26e op meisjes van 16 te hitten?
quote:Op maandag 15 april 2024 23:53 schreef MCMXC het volgende:
Ik was tot recent met iemand samen. Kende haar sinds 2018 maar ze had altijd relaties. Op een gegeven moment kreeg ze wat gedoe met haar toenmalige vriend en vlak voor die tijd begonnen wij weer te praten. Op een gegeven moment kwamen er gevoelens bij en tot 2 weken geleden was het mijn vriendin. Relatie duurde 5 maanden.
Doe de rest even in een spoiler want het is voor sommigen misschien veel tekstZoals je aan een vrouw komt, zo raak je er ook weer vanaf. Als ze met jou begint te praten en te rotzooien als ze wat gedoe heeft met haar vriend, grote kans dat ze dat dan ook bij jou doet als er wat gedoe is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou vraag ik mij af. Wat gaat er in zo'n persoon haar hoofd om dat je zo makkelijk en snel van iemand kan afstappen? En wat kan IK er aan doen om dit voor mezelf makkelijker te maken en er beter van te worden? Had ik dingen anders kunnen aanpakken? Had ik dingen anders moeten doen? Wat is er hier vanuit mijn kant fout gegaan? Was hetgeen waar ik zo onzeker over was, en mijn onderbuikgevoel juist over was dan niet goed om zo uit te vergroten? Zat ik hier daadwerkelijk fout?
quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:04 schreef Seven. het volgende:
Nee, dit is niet normaal. Ik voorspel dat zij nu al bij hem in bed ligt. En ze is bovendien enorm aan het gaslighten.
Wat jij hiervan kunt leren:
Blijf weg bij vrouwen die eerst een andere partner (jou) uitzoeken.
En wees niet zoals haar ex. Hij is voor de tweede keer de klos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaslighten was ook niet normaal, begon daardoor onwijs aan mezelf te twijfelen.
[ Bericht 8% gewijzigd door MCMXC op 16-04-2024 09:54:50 ]
Ik wilde een aantal dingen wat beter verduidelijken en bepaalde zaken onder een spoiler plaatsen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:22 schreef CoolGuy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik deed ook zeker niet alles goed, misschien was ik ook wel te onzeker over hun contact initieel. Alleen het feit dat het nu wel bevestigd is bewijst dan weer dat ik niet gek was.
Maar wat jij zegt gaf ik ook bij haar aan, een relatie heb je samen en moet je aan werken van beide kanten, en ik vond het ook nooit zo erg om niet zo zeer te veranderen in bepaald gedrag, maar wel rekening te houden met. Iets wat zij niet oke vond want "dan ga ik je veranderen in iemand waar ik niet voor viel, en dat is ook niet goed"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voordeel van de twijfel geven wilde ik inderdaad vrij graag. Vooral omdat zoals al eerder aangegeven ik op de rouwkaart stond vermeld bij haar oma amper 1 week voordat ze het uitmaakte.
[ Bericht 4% gewijzigd door MCMXC op 17-04-2024 10:33:37 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HahahaToen ze die uitspraak deed wist ik eigenlijk wel meteen dat er lullig gezegd iets niet helemaal goed zat bij haar qua emotieregulatie, anders ben je er niet zo laconiek onder.
En misschien was het inderdaad niet echt langer haalbaar geweest maar voor de volgende keer lijkt het mij inderdaad een wijze les om wat hardere grenzen te trekken. Maar ik durfde dat op dit moment niet echt omdat ik haar niet wilde wegduwen. Terwijl, aan de andere kant. Ik nu het idee kreeg dat ik haar juist weg aan het duwen was doordat ik zo vaak wilde praten over het contact wat zij had met hem.
Mijn relatiegeschiedenis voor haar is er niet. Ze was mijn eerste partner. Wel veel gedate, maar dat is nooit wat geworden helaas. Ergens is het daarom ook misschien wel een grotere klap. Want we waren heel erg lang online bevriend, besloten toen om te kijken nadat het uitging met haar toenmalige partner of er wat in zat voor ons, en daarna ging het dus tussen ons mis maar is dus ook de vriendschap weg.
En om eerlijk te zijn mis ik een aantal aspecten van de relatie, maar mis ik de vriendschap misschien wel het meest.
Letterlijk op dezelfde manier hoe jullie bij elkaar kwamen dus. Ook toen: relatie uitmaken -> weekend samen met jou doorbrengen -> relatie met jou.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:44 schreef MCMXC het volgende:
[..]
Ze was 2 dagen nadat ze het met mij uitmaakte met hem samen. Spendeerde het weekend samen wilde ze mij nog even laten weten in een afsluitend telefoongesprek.
Het gaslighten was ook niet normaal, begon daardoor onwijs aan mezelf te twijfelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze leek vrij normaal. Afgestudeerd, goede baan. Goede band met ouders (al was die met haar pa wat lastig soms) maar stille wateren hebben diepe gronden blijkt maar weer.
Overigens vond ik dat leeftijdsverschil wel groot, maar geen enorm probleem. Eerlijk is eerlijk, ik ben ook wel wat meegegaan in emoties en het verliefd worden overviel ons beide een beetje. Maar denk dat als ze 28-29 was geweest, wat meer levenservaring had gehad, en misschien ook over een aantal zaken wat zelfverzekerder. Dat we niet op dit punt waren aanbeland. In elk geval niet op deze manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat patroon had ze ook al voor haar vriend voor mij.
En ja, ik verwacht dat ze zichzelf nog wel een keer gaat tegenkomen. Al ben ik heel bang dat ze de fouten nooit bij zichzelf zal gaan zoeken en nooit zal inzien dat niet alleen haar exen fouten maakte en dingen te verwijten vallen maar ook zijzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze sluit zichzelf snel af als het moeilijk word, en dat is erg jammer. Zodra ze wat tegengas krijgt van een partner of zodra een partner door haar masker heen kan kijken dan lijkt ze weg te lopen. Zoals dus ook dit hier. Want als ze ook maar 10% beter kon omgaan met emoties en beter communiceerde dan was dit waarschijnlijk niet zo gelopen.
[ Bericht 1% gewijzigd door MCMXC op 17-04-2024 10:34:02 ]
Nou dat zou ik ook niet stellen. Ze heeft gelijk, maar in je emotie is dat niet wat je voelt en het is al helemaal niet wat je wil horen van de veroorzaker van al die emotie.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:51 schreef MCMXC het volgende:
[..]
HahahaToen ze die uitspraak deed wist ik eigenlijk wel meteen dat er lullig gezegd iets niet helemaal goed zat bij haar qua emotieregulatie, anders ben je er niet zo laconiek onder.
Ja dat vermoedde ik al. In mijn optiek 1 van de moeilijkste kanten van een man met weinig ervaring, is dat je je nooit moet gedragen als een man met weinig ervaring. Je moet leren denken vanuit een mentaliteit van overvloed. Wanneer je eisen stelt, hoe je je opstelt qua afhankelijkheid en ook hoe je omgaat met als het niet loopt zoals je wil.quote:En misschien was het inderdaad niet echt langer haalbaar geweest maar voor de volgende keer lijkt het mij inderdaad een wijze les om wat hardere grenzen te trekken. Maar ik durfde dat op dit moment niet echt omdat ik haar niet wilde wegduwen. Terwijl, aan de andere kant. Ik nu het idee kreeg dat ik haar juist weg aan het duwen was doordat ik zo vaak wilde praten over het contact wat zij had met hem.
Mijn relatiegeschiedenis voor haar is er niet. Ze was mijn eerste partner. Wel veel gedate, maar dat is nooit wat geworden helaas. Ergens is het daarom ook misschien wel een grotere klap. Want we waren heel erg lang online bevriend, besloten toen om te kijken nadat het uitging met haar toenmalige partner of er wat in zat voor ons, en daarna ging het dus tussen ons mis maar is dus ook de vriendschap weg.
En om eerlijk te zijn mis ik een aantal aspecten van de relatie, maar mis ik de vriendschap misschien wel het meest.
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Letterlijk op dezelfde manier hoe jullie bij elkaar kwamen dus. Ook toen: relatie uitmaken -> weekend samen met jou doorbrengen -> relatie met jou.
Zie het patroon en ben blij dat je ervan af bent. Zij komt zichzelf nog wel tegen, of is heel hard weg aan het rennen voor zaken die dieper liggen dan jij kunt fixen.
Laat je niet onzeker maken maar haal er lessen uit die je bij het aangaan van een nieuwe relatie kunt toepassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.terwijl haar leven voor mijn gevoel veel van hetzelfde gaat zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door MCMXC op 17-04-2024 10:34:14 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zit er dik in ben ik bang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En het is ergens echt heel sneu dat zij niet in ziet dat ze dit moet doorbreken en dat dit op een gegeven moment haarzelf op d'r plaat laat gaan. Want ja, het is uit. En nee, het is zeker niet netjes verlopen. Maar ik gun haar nou ook weer geen sores, zo'n persoon ben ik niet.
[ Bericht 6% gewijzigd door MCMXC op 17-04-2024 10:34:20 ]
quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:23 schreef MCMXC het volgende:
[..]
Dat zit er dik in ben ik bang.Ze is 24. Genoeg mensen op die leeftijd die helemaal geen serieuze intenties en behoefte hebben aan iets serieus. Dus wellicht dat ze verandert als ze ouder is of een relatie wel helemaal is wat ze zoekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En het is ergens echt heel sneu dat zij niet in ziet dat ze dit moet doorbreken en dat dit op een gegeven moment haarzelf op d'r plaat laat gaan. Want ja, het is uit. En nee, het is zeker niet netjes verlopen. Maar ik gun haar nou ook weer geen sores, zo'n persoon ben ik niet.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nee joh, niet weer vrienden worden.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:11 schreef PiyeReloaded het volgende:
Maar als je nou zegt dat je echt per se nog vrienden zou willen zijn. Dan zou ik zeggen 'wat houd je tegen?' jullie hebben sowieso nog contact gehad nadat het uit was toch? En ze is blijkbaar niet van het 'geen mannelijke vrienden tijdens een relatie'. Nou dan kan je toch ook tegen haar zeggen 'prima dat het uit is, maar laten we de vriendschap weer oppakken'. Ik zou wel wat maandjes wachten, eerst even goed over haar heenkomen, emotie wat laten dalen en ook in die benadering vanuit overvloed opereren en een 'zo niet, dan niet' opstelling aannemen.
Nou ja. Haar eerste echt serieuze relatie was toen ze 21 was. Had daarvoor ook al wel 2 lange relatie gehad, maar dat was vooral gewoon zoals je kan verwachten van iemand van die leeftijd.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is 24. Genoeg mensen op die leeftijd die helemaal geen serieuze intenties en behoefte hebben aan iets serieus. Dus wellicht dat ze verandert als ze ouder is of een relatie wel helemaal is wat ze zoekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |