Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANYWAY. Ik heb dit uiteraard aangegeven bij haar en gezegd van joh, ik ben bang dat ik toch een klein issue heb gekregen met het aangaan van een nieuwe relatie en vind dat echt heel erg moeilijk want je bent hartstikke leuk en lief en we passen 10/10 bij elkaar. Maar ik weet niet wat ik hier mee aan moet.
Toen zei ze "het was voor mij al lang duidelijk dat je er nog mee zat, maar het feit dat je nu zelf zo in tranen zit bevestigt het nu ook voor jezelf. Ik ga nergens heen, verwerk het op jouw tempo en op jouw manier, maar weet dat ik er voor je zal zijn" en dat is echt

Maar nu zit ik met het volgende....
Ze vind mij helemaal geweldig en vind mij een fantastische man en een onwijs leuke vent die iets bij haar losmaakt wat heel weinig mannen hebben losgemaakt en ze is nog net niet hotel de botel op me. En ik merk dat bij mij die vonk wegblijft. We hebben hier uiteraard over gepraat en er eigenlijk over uit dat we vooral plezier hebben en nergens een label aan vast plakken en wel zien hoe het in de toekomst loopt. En ik vind dat echt heel fijn, maar merk ook dat het bij mij dan zorgt voor conflict.
Want ze weet ook dat ik niet super aangetrokken tot haar ben fysiek, maar dat we emotioneel echt op een lijn liggen en qua persoonlijkheid. En dat ik ook nog druk ben met het verwerken van mijn ex en niet weet of ik uberhaupt veel meer voor haar ga voelen dan wat ik nu voel. En dat is dat ik heeeeeel graag bij haar wil zijn, met haar wil zijn. Met haar wil knuffelen, en tot op zekere hoogte intiem wil zijn, maar niet bijvoorbeeld "alles" wil doen en toch "iets" mis. En ondanks dit heeft ze zoiets van joh, je bent heel veel waard, je bent een topvent, fuck je ex, kijk hoe het leven loopt ik laat je niet gaan.
Ik wil geen klootzak zijn die haar aan een lijntje houd. Is ab-so-luut niet mijn intenties. En zoals het met haar is besproken voelt ze ook niet dat ik haar aan een lijntje houd, want we hebben beide zoiets van. We vinden het leuk met elkaar, we hebben het gezellig. Maar ze heeft er ook begrip voor dat er vanuit mijn kant iets mist waardoor ik haar bijvoorbeeld niet aan mijn ouders wil voorstellen, hoe gek dat misschien ook klinkt.
Kan iemand mij hier in helpen wat het beste is? Snap dat het een gekke vraag is zo, maar weet echt niet hoe ik dit moet aanpakken. Zeker niet omdat het in mijn hoofd ook mis gaat. Want deze vrouw is het tegenovergestelde van mijn ex qua validatie, mij er laten zijn, mij behandelen zoals ik behandeld hoor te worden, mij neemt zoals ik ben, niet bang ben dat mensen een oordeel over haar hebben omdat ze met iemand date etc. Ze klikt met veel vrienden goed, maar toch is er iets wat mij ergens tegenhoud.. Dit voelt zo ontzettend lastig... HELP.
[ Bericht 1% gewijzigd door Polomeneer op 20-08-2024 21:24:59 ]