Dat doet hij toch altijdquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alleen wanneer hij z'n Family Guy opkomst weer doet
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:13 schreef Doevelaer het volgende:
Ik overweeg om morgen de JR tosti te maken, om voor eens en altijd een eind te maken aan alle speculatie
Jij bent iets op het spoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:13 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Hij heeft hetzelfde kapsel als Himmler.
Vraag me af of ik hier wel gemist kan worden eigenlijk, maar ja morgen worden er toch ok weer dingen van mij verwacht.quote:
Hemels voer echt waar @Wereldgozerquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:13 schreef Doevelaer het volgende:
Ik overweeg om morgen de JR tosti te maken, om voor eens en altijd een eind te maken aan alle speculatie
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Neef_Wuppie opgezocht, direct gevonden.
Geen verrassing.
Dinxperlo?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn dorp van herkomst lag zo op de grens met Duitsland dat ik had verwacht dat het halve dorp er wel in zou staan. Het valt mee
Sowieso niet. Missen doen we je altijd. Maar er moet ook weer geld in het laatje.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag me af of ik hier wel gemist kan worden eigenlijk, maar ja morgen worden er toch ok weer dingen van mij verwacht.
Blonde of rode?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |