We gaan voor de 180 mentions.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hup hup ff kijken wie die tweede caller is, en dan zoeken jullie het verder maar uit![]()
Morgen weer tachtig mentions "Je zal maar naar bed gegaan zijn![]()
" Ja, dingen
Zou ze beide niet doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Blonde:
https://www.instagram.com/pollyjames/
Rode:
https://www.instagram.com/abigaildavies26/
Hier in huis vreten wij Remia. Er is een periode geweest dat we Hellmann's vroten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben een beetje klaar met de Zaanse mayo
Juist maatquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor een keertje lekker, daarna weer lekker naar Oliehoorngoden.
Remia was vroeger de allerbeste, maar ze hebben ooit een keer iets verandert en sindsdien hoef ik het niet meer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier in huis vreten wij Remia. Er is een periode geweest dat we Hellmann's vroten.
Die heb ik echt nog nooit gehad denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind die van Heinz ook wel lekker.
ZIEDENDquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zes uur pallets sorteren nou goed.
Bij de Burger King godenquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die heb ik echt nog nooit gehad denk ik
Zijn die dossiers vandaag niet inzichtelijk?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook van Gerwen had familie met een ‘randje’:
[ afbeelding ]
Dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die heb ik echt nog nooit gehad denk ik
Kan toch ook met minder slaapquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zes uur pallets sorteren nou goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |