SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Brotha eww.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dat, ik kan hier ook een olympisch zwembad drie keer vullen met mijn werkzweet.
Daar is een flinke telescoop voor nodig geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2024 07:41 schreef bitterbal het volgende:
@:recce filmpje over wetenschap
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik had deze quote helemaal niet gezien, maar: eewl.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dat, ik kan hier ook een olympisch zwembad drie keer vullen met mijn werkzweet.
HET IS NOG VOOR TIENENquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo van dat vocht dat net iets dikker is dan water en ruikt naar muskusos.
Ik weet dat het rare dagen zijn, maar het is écht nog voor tienen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo van dat vocht dat net iets dikker is dan water en ruikt naar muskusos.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Over demente hamsters gesproken
https://www.ad.nl/bizar/k(...)-autorijdt~ad0f18e4/
Oh god. Je weet nu al hoe die de hele rit commentaar gehad heeft vanaf het moment dat ze de straat uitreden.quote:Marie-Claire was zich er goed van bewust dat Victor verkeerd aan het rijden was, vertelt ze aan de krant ‘La Meuse’
Boks.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet dat het rare dagen zijn, maar het is écht nog voor tienen.
en 5 zwembaden voor het ijverig posten op FOK!quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hij dus expres rondjes door België rijden. Ergens snap ik dat welquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Oh god. Je weet nu al hoe die de hele rit commentaar gehad heeft vanaf het moment dat ze de straat uitreden.
En geen GPS of telefoons mee.
quote:
Zijn ze vast op plekken gekomen waar ze normaal niet zouden komenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En hij dus expres rondjes door België rijden. Ergens snap ik dat wel
Ik weet zeker dat die vrouw het vast kon waarderenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn ze vast op plekken gekomen waar ze normaal niet zouden komen
Ja, dat ze ook echt op anderhalve koprol van het startpunt geweest zijn.quote:
Achteraf zou ze er vast om wel kunnen lachen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat die vrouw het vast kon waarderen
Dat is zo'n mislukte sibbedees, die zal eindelijk aan de bak moeten in 't leven nu Harry zijn eigen bips niet meer weet te vinden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat die vrouw het vast kon waarderen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles uit België klinkt ook gewoon alsis een slechte aflevering van Samson & Gert
En op één dag in drie verschillende landen zijn geweest terwijl ze niet eens aan de grens woonden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat ze ook echt op anderhalve koprol van het startpunt geweest zijn.
Belgen zijn echt dommer dan je kunt verzinnen. Da's best treurig.quote:
Vooral op de snelweg.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belgen zijn echt dommer dan je kunt verzinnen. Da's best treurig.
Klopt, mag je weer een set nieuwe bandenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Überhaupt voordat je daarop komt heb je al een half kapotte auto vanwege de hobbels
Op zich. Gezien de wegen daar.quote:
Ja, begrijpelijk en dan komen ze hier op de NL wegen ook even rijdenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich. Gezien de wegen daar.
Gewoon losgerammeld, die laatste hersencellen.
Venten zouden venten niet zijn als ze niet iets in ruil zouden willenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn vent.
Ik was m'n thermos koffie vergeten thuis en hij kwam het brengen.
(Ok, waarschijnlijk was 'ie onderweg naar de bouwmarkt hier om de hoek, maar details.)
Getrouwd ben ik er al mee hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Venten zouden venten niet zijn als ze iets in ruil zouden willen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Getrouwd ben ik er al mee hoor.
Waar jij woont zit er natuurlijk net niet tussenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind Belgen en Limburgers, Achterhoekers, Zeeuwen, Utrechters, Groningers, verse Zuid-Hollanders en Sallanders allemaal even dom.
Awesome, mijn regio staat er niet bij.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind Belgen en Limburgers, Achterhoekers, Zeeuwen, Utrechters, Groningers, verse Zuid-Hollanders en Sallanders allemaal even dom.
HEEEquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Hij woont in Brabant dus dat valt onder België.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waar jij woont zit er natuurlijk net niet tussen
Ik sta er niet bijquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
dan is hij een reserve-belgquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij woont in Brabant dus dat valt onder België.
Kom vechten, vetpoemelquote:
Ga voor die enkels!quote:
Ben benieuwd naar de dagelijkse kalenderquote:
Misschien niet en misschien vergaat de aarde wel.quote:
Met wie? God?quote:
Oh, doe ook maar.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien niet en misschien vergaat de aarde wel.
Ja, scheelt weer werken.quote:
Ewl.quote:
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de dagelijkse kalender
Ja, alsjeblieft zeg.quote:
Meteoriet of zombies?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien niet en misschien vergaat de aarde wel.
Meteoriet. Gewoon in één keer *poef*, ik heb geen zin in het hele drama wat je met zombies gaat hebben.quote:
Precies.. zit je zo weer aan tig seizoenen van the Walking Dead vast.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteoriet. Gewoon in één keer *poef*, ik heb geen zin in het hele drama wat je met zombies gaat hebben.
Als je er zelf 1 wordt merk je er niets vanquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteoriet. Gewoon in één keer *poef*, ik heb geen zin in het hele drama wat je met zombies gaat hebben.
Ja maar hoe groot is de kans dat ze een meteoriet wordt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je er zelf 1 wordt merk je er niets van
Ja ok, al die ervaring in Fallout zal in het echt wel tegenvallenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uitstekend.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik vind mezelf hilarisch. Voor m'n pa hebben we de Lego Endurance besteld:
[ afbeelding ]
Maar ik zag dat ik punten had om deze gratiesj te scoren, dus die mag 'ie eerst uit een oversized doos uitpakken.
[ afbeelding ]
Als zombie is je gevoel versteend dus nou ja qua gevoel...quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar hoe groot is de kans dat ze een meteoriet wordt.
Klein, maar nooit nul?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar hoe groot is de kans dat ze een meteoriet wordt.
Precies.quote:
Yup, mee eens.quote:
God: jaar++quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Scheelt weer schrijven iedere keer.
Mwah. Die Yoko Ono soundtrack is wel treffend hoor.quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Die Yoko Ono soundtrack is wel treffend hoor.
8 uur en een kwartierquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit even te kijken en @:bitterbal gaat het nieuwe jaar in met Sunday Bloody Sunday
Wat heb je gelezen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit even te kijken en @:bitterbal gaat het nieuwe jaar in met Sunday Bloody Sunday
Ik moest zo hard lachenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Die Yoko Ono soundtrack is wel treffend hoor.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
blijkbaar is over 8 uur een een kwartier bloody sunday aan de buurt op het moment dat het voor jou 2025 is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh die staat nu op 1?
of wat bedoel je?
Wel goed dat je je er voor schaamt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er vrolijk vanIn het begin vond ik het niks.
Als ik het goed heb, is het bij jouw 0:00 uur als het bij ons 18:00 uur is. En het laatste liedje is dan bij ons Sunday Bloody Sunday.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh die staat nu op 1?
of wat bedoel je?
Zoveel post je er hier niet tochquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me regelmatig af of mensen ook zo om mijn miems moeten lachen. het zijn er wel veel.
Nog tot middernacht.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jezus zijn jullie nog steeds bezig met dat liedjesgedoe ja?
Jammerquote:
is er helemaal niets wat je leuk vind van de top2000?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jezus zijn jullie nog steeds bezig met dat liedjesgedoe ja?
Ja.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me regelmatig af of mensen ook zo om mijn miems moeten lachen. het zijn er wel veel.
Er zijn mensen die niet naar muziek luisterenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is er helemaal niets wat je leuk vind van de top2000?
aaahquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
blijkbaar is over 8 uur een een kwartier bloody sunday aan de buurt op het moment dat het voor jou 2025 is.
Saaiquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet naar muziek luisteren
Het is een U2 nummer wat ik zelfs kan hebben en ik ben niet zo'n fan van Bono z'n klank.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaahdas toch niet zo'n slecht nummer?
Oh vast wel hoor. Ik ben er gewoon niet mee bezig. Als ik zin heb in muziek dan zet ik muziek op waar ik zin in heb. Maar dat is dus iets heel raars.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is er helemaal niets wat je leuk vind van de top2000?
Doe ik ook. Zijn we samen raarquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh vast wel hoor. Ik ben er gewoon niet mee bezig. Als ik zin heb in muziek dan zet ik muziek op waar ik zin in heb. Maar dat is dus iets heel raars.
Ik vind het wel leuk om een beetje verrast te worden door wat er wordt gedraaid. 'O jaaa dit nummer!' Ik heb de lijst zelf er ook niet bij. Vooral de laatste twee, drie dagen zijn leuk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh vast wel hoor. Ik ben er gewoon niet mee bezig. Als ik zin heb in muziek dan zet ik muziek op waar ik zin in heb. Maar dat is dus iets heel raars.
Nee hoor, ik heb ook niet zoveel met de Top2000. Ja, het "oh ja, dit liedje bestond ook nog" vind ik wel grappig, maar het meeste is het toch net niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rare mensen welquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet naar muziek luisteren
Waar zou je je gebrande cd's dan in afspelen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook geen cd-speler meer dus dan moet ik m'n eigen cd's branden ofzo. Gebeurt nooit.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar van jou wisten we al dat je raar was.
Ik gebruik voornamelijk youtube. en dan steeds weer dezelfde 80s nummersquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook geen cd-speler meer dus dan moet ik m'n eigen cd's branden ofzo. Gebeurt nooit.
Terwijl jij toch wel de boomerdoelgroep bentquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
Ik hou mijn mening over de top 2000 voor me.
Welke zon?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Vanaf deze ochtend komt de zon elke dag weer iets vroeger op
Daar merken we niets van met dit weer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Youtube stuurt mij ook vaak in een kringetje. "OH JA, je hebt dit geluisterd en de vorige keer zocht je dat op, DUS HIER HEB JE DEZELFDE LIJST NOG EEN KEER"quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gebruik voornamelijk youtube. en dan steeds weer dezelfde 80s nummers
Meh.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl jij toch wel de boomerdoelgroep bent
En later ondergaan doet ie al wekenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Je merkt dat het vroeger van heel donker naar een beetje donker verandertquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar merken we niets van met dit weer.
Rippen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar zou je je gebrande cd's dan in afspelen?
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rippen?Ik ben de zeroes-lingo verleerd.
Ja precies. EN een doodenkele keer een nummer wat ik dan al tien jaar niet meer gehoord heb of zo.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Youtube stuurt mij ook vaak in een kringetje. "OH JA, je hebt dit geluisterd en de vorige keer zocht je dat op, DUS HIER HEB JE DEZELFDE LIJST NOG EEN KEER"
Ja en jaquote:
Ik ga zo de zomervakantie boeken. 😎quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En later ondergaan doet ie al weken![]()
Vandaag is alweer meer dan een minuut langer dan gisteren![]()
Hater @:Haags ligt in zijn berenhol tot eind juni.
Zegt al voldoende.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
Ik hou mijn mening over de top 2000 voor me.
6 secondenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En later ondergaan doet ie al weken![]()
Vandaag is alweer meer dan een minuut langer dan gisteren![]()
Hater @:Haags ligt in zijn berenhol tot eind juni.
Ik denk dat de ochtend elke dag even lang is hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6 seconden
De kortste ochtend was net voorbij 8:49:00
Dankzij dat kerel en ik vaak op zijn account muziek luisteren is het ook altijd zíjn nostalgische liedjes die langskomen. Dus ik "ontdek" af en toe nog wat nieuws.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. EN een doodenkele keer een nummer wat ik dan al tien jaar niet meer gehoord heb of zo.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, het pakketpunt is dicht t/m 2 januari.
Fu.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou dan ook leuk zijn als die wolkjes eens weg gingen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Zonquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik wist het nog niet, nu wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Is ook niet geheel onbekend hoe ik erover denk.
Grrrrquote:
Maar echt.quote:
Over zeven maanden liggen we de sterven van de hitte onder zo'n gele bol.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ZonHeb daar wel eens iets over gehoord, maar denk dat het een mythe is dat die bestaat
Mensen nemen wel nu heel veel vakantie op zegquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik werk op dinsdag aan een vast project MAAR ER IS NIEMAND
Oke, geniet ervan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik kreeg net een reclame van een minuut op YouTube. Een nieuw dieptepunt is bereikt
Gebruik voor muziek gewoon Spotify man.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik kreeg net een reclame van een minuut op YouTube. Een nieuw dieptepunt is bereikt
Ja, mag het ?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mensen nemen wel nu heel veel vakantie op zeg
Wel herkenbaar, ja. Op thuiswerkdagen luister ik nu wel eens youtube via mijn werklaptop en daar heb ik dan geen account, dus ook geen geschiedenis.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Youtube stuurt mij ook vaak in een kringetje. "OH JA, je hebt dit geluisterd en de vorige keer zocht je dat op, DUS HIER HEB JE DEZELFDE LIJST NOG EEN KEER"
Voor de kat z'n kut uit bed gekomen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mensen nemen wel nu heel veel vakantie op zeg
...voor Youtube Premium?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je merkt dat het vroeger van heel donker naar een beetje donker verandert
Je hebt de Adblock geblocked met een payblockquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Even de gevel er uit rammen danquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist het nog niet, nu wel.
Bedankt daarvoor.
[..]
Grrrr
[..]
Maar echt.
Ben je ongesteld.quote:
Ik geloof in sprookjesquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ZonHeb daar wel eens iets over gehoord, maar denk dat het een mythe is dat die bestaat
Ja dat wel. Hoewel, beddegoed in de was nu. Vanmiddag weer vergeten..quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de kat z'n kut uit bed gekomen.
Wel minder deprimerend dan deze intense grijsheid denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over zeven maanden liggen we de sterven van de hitte onder zo'n gele bol.
Ik zal het doorgeven?quote:
Dit is wie ik ben als persoonquote:
Kan niets installeren op m'n tvquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hebt de Adblock geblocked met een payblock
Echt he. Die reclames duren ook steeds langer en kan je ook niet meer overslaan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben fanquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel minder deprimerend dan deze intense grijsheid denk ik
Ons eeuwige zonnestraaltjequote:
Ik heb liever ditquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwah. Laveloos hangen is ook niet m'n favoriete weertype.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ugh.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Het is dit jaar wel heel erg. Als ik had geweten dat iedereen en z'n moeder er twee weken niet was, had ik ook wel vrij kunnen nemen. Nu zit ik gewoon twee weken te wachten of er misschien toch iets binnenkomt. Dan vragen ze 'ben je er rond de feestdagen?' Ja! Stuur dan ook wat.
Dit. Nu kan ik nog dingen doen zonder beroerd te zijn van de warmte.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Laveloos hangen is ook niet m'n favoriete weertype.
Bleh.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Het is dit jaar wel heel erg. Als ik had geweten dat iedereen en z'n moeder er twee weken niet was, had ik ook wel vrij kunnen nemen. Nu zit ik gewoon twee weken te wachten of er misschien toch iets binnenkomt. Dan vragen ze 'ben je er rond de feestdagen?' Ja! Stuur dan ook wat.
Dit weertype is alleen leuk als je de deur niet uit hoeft en je vanuit een warme kamer naar buiten kan kijken hoe het zeikt van de regenquote:
Oh ja, ik heb toch vooral binnen-hobby's.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit weertype is alleen leuk als je de deur niet uit hoeft en je vanuit een warme kamer naar buiten kan kijken hoe het zeikt van de regen
Ik was net buiten en ik vond het niet leuk.
2/10 would not recommend
Nu moet ik... vooruit werken... Maar daar heb ik dan ook weer geen zin in dus je hoort me eind van de week wel weer klagen.quote:
Het is toch droogquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit weertype is alleen leuk als je de deur niet uit hoeft en je vanuit een warme kamer naar buiten kan kijken hoe het zeikt van de regen
2/10 would not recommend
Dat scheeltquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb toch vooral binnen-hobby's.
Ik had vanmorgen al regen.quote:
Ja, was een voorbeeldquote:
Met dit weer zit ik het liefste binnen op de bank met de playstation of netflix aanquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit. Nu kan ik nog dingen doen zonder beroerd te zijn van de warmte.
Dit weertype is ook niet leuk als je in een warme kamer naar buiten kan kijken hoe het zeikt van de regen. Ik wil een golf van daglicht in m'n bakkes als ik m'n gordijn open doen, niet een zwak lichtstraaltje waardoor ik nog steeds met lichten aan zit.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2/10 would not recommend
Ik zie het al voor me dat je maar achter je comp gaat zitten wachtend op einde van de dagquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Je zit in het verkeerde land dan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit weertype is ook niet leuk als je in een warme kamer naar buiten kan kijken hoe het zeikt van de regen. Ik wil een golf van daglicht in m'n bakkes als ik m'n gordijn open doen, niet een zwak lichtstraaltje waardoor ik nog steeds met lichten aan zit.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat je maar achter je comp gaat zitten wachtend op einde van de dag
Oke, veel plezier.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:02 schreef Karzai het volgende:
kan ik principe al aan het bier en lig ik om 20 uur in coma
Stapjes zetten ben je binnenshuis helaas wel snel beuquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb toch vooral binnen-hobby's.
Nogmaals bleh.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu moet ik... vooruit werken... Maar daar heb ik dan ook weer geen zin in dus je hoort me eind van de week wel weer klagen.
Kijk je 10 afleveringen NL in Beweging terugquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stapjes zetten ben je binnenshuis helaas wel snel beu
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
maar ik voer geen flikker uit nu.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kijk je 10 afleveringen NL in Beweging terug
we zullen even niets posten zodat jij je weer nuttig kan makenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nogmaals bleh.
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik hier tot de middag zit om de laatste dingen in te voeren (prijswijzigingen per 1-1-25, dus scheelt me werk als ik niet ál te veel last minute bestellingen hoef aan te passen qua prijzen), maar ik voer geen flikker uit nu.
Och, daar is het nu ook niet heel beroerd voor buiten. Die wind wordt vooral snel oud nu.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stapjes zetten ben je binnenshuis helaas wel snel beu
Dan houd ik wel de gordijnen dichtquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kijk je 10 afleveringen NL in Beweging terug
Ik ook, maar ik wacht nog op de nieuwe Switch.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dit weer zit ik het liefste binnen op de bank met de playstation of netflix aan
Het is hier aan het net-niet miezeren, zal vast alleen maar erger worden vandaagquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, daar is het nu ook niet heel beroerd voor buiten. Die wind wordt vooral snel oud nu.
Ik vind het nu waterkoud buiten en niet direct mijn favo weertypequote:Op dinsdag 31 december 2024 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, daar is het nu ook niet heel beroerd voor buiten. Die wind wordt vooral snel oud nu.
Heb je serieus geen backlog?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wacht nog op de nieuwe Switch.
En ik word daar echt afschuwelijk lui van
Helemaal niets doen is heerlijk na een lange werkweek, maar als ik eenmaal ben opgeladen kan ik dat gewoon niet meer.
Klopt. Maar hier heb ik een leven enzo.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde land dan.
Hij wacht tot zijn buren die bestellen voor hem, anders moet die het zelf gaan kopenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je serieus geen backlog?Wanne fopgamert.
Ik ben vandaag ook met de feestbak.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het nu waterkoud buiten en niet direct mijn favo weertype![]()
Ik hoop dat de kachel in de burgerrups aan staat vanmiddag
Digital Nomad worden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Maar hier heb ik een leven enzo.
Lol, een leven hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ons kan je in elk land meenemenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al ruim 10 jaar niets meer gekochtquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je serieus geen backlog?Wanne fopgamert.
Ja terechtquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook met de feestbak.![]()
Gisteren wel gefietst, toen was het wel echt droog en waaide ik niet weg. Niet zo erg als vandaag tenminste.
Zegt de ene fokker, tegen de andere fokker.quote:
Oh ja, dan gaat het hele feest niet door.quote:
Nederland, het land van de waterrattenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dan gaat het hele feest niet door.
Dat hebben ze idd alleen maar in NL.
Toen werd het dus een slijmballquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had gisteren per ongeluk op de slamball gekwijld op de sportschool (wtf)
Ik hoop dat niemand het gezien heeft, maar vast wel
![]()
![]()
![]()
Ik heb deze week niet eens training.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja terecht
Gisteren ook met de schoen naar de sportschool gegaan.
Ook al was het droog en kon ik het prima wandelen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
![]()
stiekem was dat omdat je een knappe gast zagquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, welke dan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Nog een liedje waar ik op heb gestemd
op joeptoep luister ik van 1 naar 2000quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Nog een liedje waar ik op heb gestemd
Verenigingen zoals in Nederland zijn oprecht heel zeldzaam in de wereld.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dan gaat het hele feest niet door.
Dat hebben ze idd alleen maar in NL.
Goed verhaal trainertquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb deze week niet eens training.![]()
Maar goed ook, m'n trainert is compleet de weg kwijt qua dagen. Of we vanavond (ik heb dus m'n uurtje op de woensdag) nog op een ander moment ingepland hadden.
Daar ga ik doorgaans niet van kwijlenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
stiekem was dat omdat je een knappe gast zag
Hmmm, aan de ene kant wel zin in sneeuw. Aan de andere kant, wordt dat lastig woon-werk verkeer.quote:
Vooral 's nachts.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmmm, aan de ene kant wel zin in sneeuw. Aan de andere kant, wordt dat lastig woon-werk verkeer.
#fitgirlquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed verhaal trainertWat denk je ervan
![]()
Deze week stond gisteren en aankomende donderdag op de planning
En ergens moet ik nog binnen het halfjaar nog 10 extra lessen boven op de 2x per week die ik regulier doe, proppen. Feest.![]()
en ik wil eigenlijk nog in dat halve jaar 2x op vakantie. Ik weet nu nog niet hoe ik dat ga rondbreien, maar we zien het wel.
quote:Vanaf 2 januari krijgen we een 'meer open weertype', zegt de weerman. Het grijze weer laten we achter ons. "We krijgen wat vaker de zon te zien. Het wordt kouder, en 's nachts kan het een graadje vriezen."
De buien die overtrekken kunnen een winters karakter krijgen. "Vooral in de koude uurtjes, dus 's avonds en 's nachts, kan er wat sneeuw vallen." Wat het weer daarna doet, is nog erg onzeker. "Ergens tussen de 1 en 12 graden, daar is nog niet veel over te zeggen."
Ripped 4EBE. Of gewoon RIP, kan ook.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed verhaal trainertWat denk je ervan
![]()
Deze week stond gisteren en aankomende donderdag op de planning
En ergens moet ik nog binnen het halfjaar nog 10 extra lessen boven op de 2x per week die ik regulier doe, proppen. Feest.![]()
en ik wil eigenlijk nog in dat halve jaar 2x op vakantie. Ik weet nu nog niet hoe ik dat ga rondbreien, maar we zien het wel.
SCHAATSENNNNNNNNquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat minimaal -15 worden medio januari.
Gelukkig niet de maximale temperatuur. Zitten we hele maand in een vriezer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat minimaal -15 worden medio januari.
#broccoliMetKieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepquote:
M'n nieuwe bandjes testenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SCHAATSENNNNNNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En chaos op de weg
schaatsen op de wegquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SCHAATSENNNNNNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En chaos op de weg
Bij jou is het al iedere dag genoeg chaos toch?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SCHAATSENNNNNNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En chaos op de weg
Nederlanders zijn inmiddels veel te bang en hangen teveel aan het leven om nog te durven rijden in winterse omstandigheden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmmm, aan de ene kant wel zin in sneeuw. Aan de andere kant, wordt dat lastig woon-werk verkeer.
Kunnen we weer gaan vloeken en klagen met 's ochtends de ruiten krabben en strooiwagensquote:
Hoezo "inmiddels". Dat is m'n natuurlijke staat yo.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederlanders zijn inmiddels veel te bang en hangen teveel aan het leven om nog te durven rijden in winterse omstandigheden.
Driftend van de parkeerplaats afquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we weer gaan vloeken en klagen met 's ochtends de ruiten krabben en strooiwagens
Voorruitverwarming-genot.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we weer gaan vloeken en klagen met 's ochtends de ruiten krabben en strooiwagens
Oh, dat klinkt wel handiger dan eerst naar een sloot te moeten lopen met schaatsen onder de armquote:
Het enige nadeel van kaasfondue is dat het permanent gaat wonen aan de binnenkant van je aorta.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
Per ongeluk twee keer zoveel kaas gekocht voor de fondue als noodzakelijk.
Per ongeluk ja. Het kwam toevallig zo uit. Ik ben onschuldig edelachtbare.
Kan ik wel de speciale sneeuwstand van de auto uittesten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Driftend van de parkeerplaats af
We hebben niet allemaal de tijd om even 500km te oefenen tijdens een ritje naar het volgende dorp hé.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederlanders zijn inmiddels veel te bang en hangen teveel aan het leven om nog te durven rijden in winterse omstandigheden.
Met van dat fijne ruwe oneffen ijs waarbij je meteen op je muil gaat en je gezicht openhaalt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel handiger dan eerst naar een sloot te moeten lopen met schaatsen onder de arm
Ik moet heuvel op om 6 uur in de ochtend. Als het heeft gesneeuwd en gevroren, kom ik daar niet tegenop.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een warm hart hebt dan wordt het weer vloeibaar.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het enige nadeel van kaasfondue is dat het permanent gaat wonen aan de binnenkant van je aorta.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
Per ongeluk twee keer zoveel kaas gekocht voor de fondue als noodzakelijk.
Per ongeluk ja. Het kwam toevallig zo uit. Ik ben onschuldig edelachtbare.
Ik heb van die allseasonbandjes genomen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig heb ik sinds vorige week nieuwe banden.
Wel zomerbanden, maar wel echt een wereld van verschil met wat ik had.
Gewoon op je handen (wanten aan) naar de sloot hupsen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel handiger dan eerst naar een sloot te moeten lopen met schaatsen onder de arm
Besefquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij jou is het al iedere dag genoeg chaos toch?
Ik wil weer de ijzel van 2 jaar geleden. Dat was grappig.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met van dat fijne ruwe oneffen ijs waarbij je meteen op je muil gaat en je gezicht openhaalt.
Dan liever zo'n houten slee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon op je handen (wanten aan) naar de sloot hupsen.
Die pech heb ik dan weer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je een warm hart hebt dan wordt het weer vloeibaar.
Heb je er PTSS van?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil weer de ijzel van 2 jaar geleden. Dat was grappig.
Dat ik m'n auto in één stuk thuis heb gekregen is een wereldwonder.
Kan er in ieder geval een deel van mij nog een woning vinden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het enige nadeel van kaasfondue is dat het permanent gaat wonen aan de binnenkant van je aorta.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van die allseasonbandjes genomen.
Hupsen:quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon op je handen (wanten aan) naar de sloot hupsen.
Same. Met sneeuwsymbooltje, dan heb ik ook geen gemiep in Duitsland.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een enkel spoor?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
kunnen we niet iets van oostenrijk/zwitserland lenen zodat alles blijft doorgaan
Ik moet even kijken of er een sneeuwvlok op staat, dan kan ik ook naar DEquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keer bijna mee verongelukt straalbezopen op een Zwitserse berg op zo'n sleetje, kon net remmen voor een afgrond van minimaal zes kilometer diep.quote:
Ja weet ik eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet even kijken of er een sneeuwvlok op staat, dan kan ik ook naar DE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |