Belgen zijn echt dommer dan je kunt verzinnen. Da's best treurig.quote:
Vooral op de snelweg.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belgen zijn echt dommer dan je kunt verzinnen. Da's best treurig.
Klopt, mag je weer een set nieuwe bandenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Überhaupt voordat je daarop komt heb je al een half kapotte auto vanwege de hobbels
Op zich. Gezien de wegen daar.quote:
Ja, begrijpelijk en dan komen ze hier op de NL wegen ook even rijdenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich. Gezien de wegen daar.
Gewoon losgerammeld, die laatste hersencellen.
Venten zouden venten niet zijn als ze niet iets in ruil zouden willenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn vent.
Ik was m'n thermos koffie vergeten thuis en hij kwam het brengen.
(Ok, waarschijnlijk was 'ie onderweg naar de bouwmarkt hier om de hoek, maar details.)
Getrouwd ben ik er al mee hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Venten zouden venten niet zijn als ze iets in ruil zouden willen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Getrouwd ben ik er al mee hoor.
Waar jij woont zit er natuurlijk net niet tussenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind Belgen en Limburgers, Achterhoekers, Zeeuwen, Utrechters, Groningers, verse Zuid-Hollanders en Sallanders allemaal even dom.
Awesome, mijn regio staat er niet bij.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind Belgen en Limburgers, Achterhoekers, Zeeuwen, Utrechters, Groningers, verse Zuid-Hollanders en Sallanders allemaal even dom.
HEEEquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Hij woont in Brabant dus dat valt onder België.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waar jij woont zit er natuurlijk net niet tussen
Ik sta er niet bijquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
dan is hij een reserve-belgquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij woont in Brabant dus dat valt onder België.
Kom vechten, vetpoemelquote:
Ga voor die enkels!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |