SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Brotha eww.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dat, ik kan hier ook een olympisch zwembad drie keer vullen met mijn werkzweet.
Daar is een flinke telescoop voor nodig geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2024 07:41 schreef bitterbal het volgende:
@:recce filmpje over wetenschap
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik had deze quote helemaal niet gezien, maar: eewl.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dat, ik kan hier ook een olympisch zwembad drie keer vullen met mijn werkzweet.
HET IS NOG VOOR TIENENquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo van dat vocht dat net iets dikker is dan water en ruikt naar muskusos.
Ik weet dat het rare dagen zijn, maar het is écht nog voor tienen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo van dat vocht dat net iets dikker is dan water en ruikt naar muskusos.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Over demente hamsters gesproken
https://www.ad.nl/bizar/k(...)-autorijdt~ad0f18e4/
Oh god. Je weet nu al hoe die de hele rit commentaar gehad heeft vanaf het moment dat ze de straat uitreden.quote:Marie-Claire was zich er goed van bewust dat Victor verkeerd aan het rijden was, vertelt ze aan de krant ‘La Meuse’
Boks.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet dat het rare dagen zijn, maar het is écht nog voor tienen.
en 5 zwembaden voor het ijverig posten op FOK!quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hij dus expres rondjes door België rijden. Ergens snap ik dat welquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Oh god. Je weet nu al hoe die de hele rit commentaar gehad heeft vanaf het moment dat ze de straat uitreden.
En geen GPS of telefoons mee.
quote:
Zijn ze vast op plekken gekomen waar ze normaal niet zouden komenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En hij dus expres rondjes door België rijden. Ergens snap ik dat wel
Ik weet zeker dat die vrouw het vast kon waarderenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn ze vast op plekken gekomen waar ze normaal niet zouden komen
Ja, dat ze ook echt op anderhalve koprol van het startpunt geweest zijn.quote:
Achteraf zou ze er vast om wel kunnen lachen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat die vrouw het vast kon waarderen
Dat is zo'n mislukte sibbedees, die zal eindelijk aan de bak moeten in 't leven nu Harry zijn eigen bips niet meer weet te vinden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat die vrouw het vast kon waarderen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles uit België klinkt ook gewoon alsis een slechte aflevering van Samson & Gert
En op één dag in drie verschillende landen zijn geweest terwijl ze niet eens aan de grens woonden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat ze ook echt op anderhalve koprol van het startpunt geweest zijn.
Belgen zijn echt dommer dan je kunt verzinnen. Da's best treurig.quote:
Vooral op de snelweg.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belgen zijn echt dommer dan je kunt verzinnen. Da's best treurig.
Klopt, mag je weer een set nieuwe bandenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Überhaupt voordat je daarop komt heb je al een half kapotte auto vanwege de hobbels
Op zich. Gezien de wegen daar.quote:
Ja, begrijpelijk en dan komen ze hier op de NL wegen ook even rijdenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich. Gezien de wegen daar.
Gewoon losgerammeld, die laatste hersencellen.
Venten zouden venten niet zijn als ze niet iets in ruil zouden willenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn vent.
Ik was m'n thermos koffie vergeten thuis en hij kwam het brengen.
(Ok, waarschijnlijk was 'ie onderweg naar de bouwmarkt hier om de hoek, maar details.)
Getrouwd ben ik er al mee hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Venten zouden venten niet zijn als ze iets in ruil zouden willen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Getrouwd ben ik er al mee hoor.
Waar jij woont zit er natuurlijk net niet tussenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind Belgen en Limburgers, Achterhoekers, Zeeuwen, Utrechters, Groningers, verse Zuid-Hollanders en Sallanders allemaal even dom.
Awesome, mijn regio staat er niet bij.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind Belgen en Limburgers, Achterhoekers, Zeeuwen, Utrechters, Groningers, verse Zuid-Hollanders en Sallanders allemaal even dom.
HEEEquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Hij woont in Brabant dus dat valt onder België.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waar jij woont zit er natuurlijk net niet tussen
Ik sta er niet bijquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
dan is hij een reserve-belgquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij woont in Brabant dus dat valt onder België.
Kom vechten, vetpoemelquote:
Ga voor die enkels!quote:
Ben benieuwd naar de dagelijkse kalenderquote:
Misschien niet en misschien vergaat de aarde wel.quote:
Met wie? God?quote:
Oh, doe ook maar.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien niet en misschien vergaat de aarde wel.
Ja, scheelt weer werken.quote:
Ewl.quote:
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de dagelijkse kalender
Ja, alsjeblieft zeg.quote:
Meteoriet of zombies?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien niet en misschien vergaat de aarde wel.
Meteoriet. Gewoon in één keer *poef*, ik heb geen zin in het hele drama wat je met zombies gaat hebben.quote:
Precies.. zit je zo weer aan tig seizoenen van the Walking Dead vast.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteoriet. Gewoon in één keer *poef*, ik heb geen zin in het hele drama wat je met zombies gaat hebben.
Als je er zelf 1 wordt merk je er niets vanquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteoriet. Gewoon in één keer *poef*, ik heb geen zin in het hele drama wat je met zombies gaat hebben.
Ja maar hoe groot is de kans dat ze een meteoriet wordt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je er zelf 1 wordt merk je er niets van
Ja ok, al die ervaring in Fallout zal in het echt wel tegenvallenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uitstekend.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik vind mezelf hilarisch. Voor m'n pa hebben we de Lego Endurance besteld:
[ afbeelding ]
Maar ik zag dat ik punten had om deze gratiesj te scoren, dus die mag 'ie eerst uit een oversized doos uitpakken.
[ afbeelding ]
Als zombie is je gevoel versteend dus nou ja qua gevoel...quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar hoe groot is de kans dat ze een meteoriet wordt.
Klein, maar nooit nul?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar hoe groot is de kans dat ze een meteoriet wordt.
Precies.quote:
Yup, mee eens.quote:
God: jaar++quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Scheelt weer schrijven iedere keer.
Mwah. Die Yoko Ono soundtrack is wel treffend hoor.quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Die Yoko Ono soundtrack is wel treffend hoor.
8 uur en een kwartierquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit even te kijken en @:bitterbal gaat het nieuwe jaar in met Sunday Bloody Sunday
Wat heb je gelezen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit even te kijken en @:bitterbal gaat het nieuwe jaar in met Sunday Bloody Sunday
Ik moest zo hard lachenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Die Yoko Ono soundtrack is wel treffend hoor.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
blijkbaar is over 8 uur een een kwartier bloody sunday aan de buurt op het moment dat het voor jou 2025 is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh die staat nu op 1?
of wat bedoel je?
Wel goed dat je je er voor schaamt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er vrolijk vanIn het begin vond ik het niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |