Precies.quote:
Yup, mee eens.quote:
God: jaar++quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Scheelt weer schrijven iedere keer.
Mwah. Die Yoko Ono soundtrack is wel treffend hoor.quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Die Yoko Ono soundtrack is wel treffend hoor.
8 uur en een kwartierquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit even te kijken en @:bitterbal gaat het nieuwe jaar in met Sunday Bloody Sunday
Wat heb je gelezen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit even te kijken en @:bitterbal gaat het nieuwe jaar in met Sunday Bloody Sunday
Ik moest zo hard lachenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Die Yoko Ono soundtrack is wel treffend hoor.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
blijkbaar is over 8 uur een een kwartier bloody sunday aan de buurt op het moment dat het voor jou 2025 is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh die staat nu op 1?
of wat bedoel je?
Wel goed dat je je er voor schaamt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word er vrolijk vanIn het begin vond ik het niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |