Als ik 'm nog pas een blauwe glitterpailletten galajurk geīnspireerd door de Era's Tour. En ander ga ik voor een roze zijde jurk.quote:
ohhhhquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik 'm nog pas een blauwe glitterpailletten galajurk geīnspireerd door de Era's Tour. En ander ga ik voor een roze zijde jurk.
Nope. Er is één user die dat iets te leuk vindt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhhklinkt wel super tof. Je gaat zeker geen foto posten van die jurk hier als je hem aan hebt?:P
quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Er is één user die dat iets te leuk vindt.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:31 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier oliebollen![]()
[ afbeelding ]
Heb je ze geproefd?quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:31 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
tuigquote:Op dinsdag 31 december 2024 06:34 schreef kwiwi het volgende:
Op de 31e trekken de kinderen hier tussen 5:30 en 6:30 gezamelijk door het dorp, terwijl ze op pannen slaan, koeienbellen bij zich hebben, en aanbellen bij iedereen om het hele dorp wakker te maken. Rare traditie op dag dat de meesten tot na middernacht opblijvenHeb de deurbel gisteren al maar uitgezet
![]()
Zoiets dus, maar dan een grotere groep.
[ afbeelding ]
Same. Hier rijden er op het moment zoveel idioten rond.quote:Op dinsdag 31 december 2024 06:56 schreef Karzai het volgende:
zal blij zijn als het gewoon weer 2 januari is
Klinkt als Luilak, maar dat is pas rond Pinksterenquote:Op dinsdag 31 december 2024 06:34 schreef kwiwi het volgende:
Op de 31e trekken de kinderen hier tussen 5:30 en 6:30 gezamelijk door het dorp, terwijl ze op pannen slaan, koeienbellen bij zich hebben, en aanbellen bij iedereen om het hele dorp wakker te maken. Rare traditie op dag dat de meesten tot na middernacht opblijvenHeb de deurbel gisteren al maar uitgezet
![]()
[ afbeelding ]
Waaaaat. Zijn er Nederlanders op het eiland?quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:31 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 07:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waaaaat. Zijn er Nederlanders op het eiland?
was wapenbezit daar niet legaal?quote:Op dinsdag 31 december 2024 06:34 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
mja te weinig op dit eiland om dit voor elkaar te krijgen vrees ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 07:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
G E K O L O N I S E E R D ! ! !
lekker boerenkool stamppotje met een speklap bij 30 gradenquote:Op dinsdag 31 december 2024 07:16 schreef bitterbal het volgende:
deze man heeft een restaurant en serveerde een tijd langs Nederlandse keuken. Heb er nooit gegeten.
Er is nog een Nederlandse jongen hier die inmiddels al 3 horeca zaken heeft
Ja. Het wieltje draait, maar de hamster is dood zeg maar.quote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, lijkt een beetje op Ylvi.
Af en toen denk ik dat ze bij de geboorte zuurstoftekort heeft gehad
Inb4: heb je zelf
Maar die is af en toe ook van de categorie: het licht is wel aan, maar er is niemand thuis
Is Madelief ook zo?
Heeft ze dat altijd al gehad? Bij ons viel het op dat Ylvi gewoon vanaf jongs af aan al iets mankeerdequote:Op dinsdag 31 december 2024 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Het wieltje draait, maar de hamster is dood zeg maar.
Je moet vaak ook echt het koekje recht voor dr neus houden tot ze het snapt. En ze schrikt als ik haar wil aaien.
RIP aan de hamsterquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Het wieltje draait, maar de hamster is dood zeg maar.
Je moet vaak ook echt het koekje recht voor dr neus houden tot ze het snapt. En ze schrikt als ik haar wil aaien.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:02 schreef bitterbal het volgende:
zo maar even voorslapen voor het late opblijven vanavond
Super soaker klaarleggen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 06:34 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het wordt wel steeds erger heb ik het idee. Maar ze is ook tweedehands. Ik weet niet precies hoe oud ze is. Eergisteren had ik ze kooi schoongemaakt en was ze helemaal blij aan het pruttelen en op ontdekkingstocht en zaten ze allebei helemaal uitvoerig aan m'n hand te ruiken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft ze dat altijd al gehad? Bij ons viel het op dat Ylvi gewoon vanaf jongs af aan al iets mankeerde
Alsof je helemaal nieuw bentquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds erger heb ik het idee. Maar ze is ook tweedehands. Ik weet niet precies hoe oud ze is. Eergisteren had ik ze kooi schoongemaakt en was ze helemaal blij aan het pruttelen en op ontdekkingstocht en zaten ze allebei helemaal uitvoerig aan m'n hand te ruiken.
Misschien zijn ze gewoon niet zo van het onthouden, net als goudvissen of die demente Dory?quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof je helemaal nieuw bent
Lol, en dan vond ik luilak al irritant.quote:Op dinsdag 31 december 2024 06:34 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat je ze in moet zetten als historicus, neequote:Op dinsdag 31 december 2024 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn ze gewoon niet zo van het onthouden, net als goudvissen of die demente Dory?
Ik vond die knetterende brommers om 5.00 uur als het Koninginnedag was, ook niet zo heel leuk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, en dan vond ik luilak al irritant.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je ze in moet zetten als historicus, nee
"Weet je nog?"
Caaf: nee.
Wa hedde gij gisteren gegeten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je ze in moet zetten als historicus, nee
"Weet je nog?"
Caaf: nee.
Alleen het vreten dan net wel weer. "Nee mam, ik had gisteren al andijvie, flikker op hiermee"quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wa hedde gij gisteren gegeten?
Ja da weeknie.
Ok.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tis ook een gewone werkdag in principe
Nah, een halfje is 't.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tis ook een gewone werkdag in principe
Of je demente hamster.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je hoort een vochtige tjoemp en dan zitten je duimen ertussen.
een uitsmijter met kaneel is volgens mij niet zo'n succesvolle combiquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had eigenlijk een uitsmijter met nog een toepassing van kaneel verwacht.
Ja en gemalen koperen muntjes en sterrenstof om je menstruatiecyclus te synchroniseren met die van een unicorn. Ik eigenlijk ook wel. Matig weerquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had eigenlijk een uitsmijter met nog een toepassing van kaneel verwacht.
Alleen als je hamster goed droog is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je een demente hamster op het hout slaat, hoor je dan ook een helder geluid?
Wel als je hem eerst invriestquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je een demente hamster op het hout slaat, hoor je dan ook een helder geluid?
Klinkt niet alsof je dit al geprobeerd hebtquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
een uitsmijter met kaneel is volgens mij niet zo'n succesvolle combi
Idd, altijd eerst dat brullen, voordat je iets geprobeerd hebtquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je dit al geprobeerd hebt
kan het inderdaad niet met zekerheid zeggenquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je dit al geprobeerd hebt
Komend jaar de UitStraling-scheurkalender?quote:
Jammer dat mensen dat niet kunnenquote:
Hoog tijd voor de altijd en immer boeiende en ware weetjes van US, ter vermaak en glorie van het brein.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komend jaar de UitStraling-scheurkalender?
Die hebben we al elke dagquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komend jaar de UitStraling-scheurkalender?
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor de altijd en immer boeiende en ware weetjes van US, ter vermaak en glorie van het brein.
Alektorofobie is de angst voor kippen. Op zich niet een heel raar fenomeen, aangezien kippen verre afstammelingen van de Tyrannosaurus Rex zijn.
Beetje gek tijdstip zo nog half in de late nacht.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ruik gelukkig geen oliebollen
Echt hequote:Op dinsdag 31 december 2024 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje gek tijdstip zo nog half in de late nacht.
Gewoon elk uur een weetje, behalve om drie uur ‘s nachts als UitStraling er, net als FOK!, even uit ligt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben we al elke dag
mi-ni-maal 23x (want het oog wil ook wat)
Hij dement en zij een halve.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Over demente hamsters gesproken
https://www.ad.nl/bizar/k(...)-autorijdt~ad0f18e4/
Wel knap dat ze blijkbaar nog zoveel in België gereden hebben ook.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Man wil de weg niet vragen en rijdt maar gewoon doorquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Eerst nog even hard werken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt he
Ik wil wel weer naar bed, eigenlijk.
Ja, stel je voor dat je de weg vraagt, zeg.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel knap dat ze blijkbaar nog zoveel in België gereden hebben ook.
*Veegt werkzweet wegquote:
quote:Het had veel erger kunnen aflopen.
Albert, beste vriend van Victor en Marie-Claire
En hij paste nog op de hond ookquote:
Naja, meer dat het ook weer niet zo'n enorm land is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je de weg vraagt, zeg.
Zeg dat, ik kan hier ook een olympisch zwembad drie keer vullen met mijn werkzweet.quote:
* Recce doet voorzichtigquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:16 schreef sacha het volgende:
[..]
Rekkie!![]()
doe je voorzichtig met jezelf?
*weer onder koffer gaat op eiland
Rondjes in België rijdenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, meer dat het ook weer niet zo'n enorm land is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |