Dit weertype is ook niet leuk als je in een warme kamer naar buiten kan kijken hoe het zeikt van de regen. Ik wil een golf van daglicht in m'n bakkes als ik m'n gordijn open doen, niet een zwak lichtstraaltje waardoor ik nog steeds met lichten aan zit.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit weertype is alleen leuk als je de deur niet uit hoeft en je vanuit een warme kamer naar buiten kan kijken hoe het zeikt van de regen
Ik was net buiten en ik vond het niet leuk.
2/10 would not recommend
Ik zie het al voor me dat je maar achter je comp gaat zitten wachtend op einde van de dagquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Het is dit jaar wel heel erg. Als ik had geweten dat iedereen en z'n moeder er twee weken niet was, had ik ook wel vrij kunnen nemen. Nu zit ik gewoon twee weken te wachten of er misschien toch iets binnenkomt. Dan vragen ze 'ben je er rond de feestdagen?' Ja! Stuur dan ook wat.
Je zit in het verkeerde land dan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit weertype is ook niet leuk als je in een warme kamer naar buiten kan kijken hoe het zeikt van de regen. Ik wil een golf van daglicht in m'n bakkes als ik m'n gordijn open doen, niet een zwak lichtstraaltje waardoor ik nog steeds met lichten aan zit.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat je maar achter je comp gaat zitten wachtend op einde van de dag
Oke, veel plezier.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:02 schreef Karzai het volgende:
kan ik principe al aan het bier en lig ik om 20 uur in coma
Stapjes zetten ben je binnenshuis helaas wel snel beuquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb toch vooral binnen-hobby's.
Nogmaals bleh.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu moet ik... vooruit werken... Maar daar heb ik dan ook weer geen zin in dus je hoort me eind van de week wel weer klagen.
Kijk je 10 afleveringen NL in Beweging terugquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stapjes zetten ben je binnenshuis helaas wel snel beu
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
maar ik voer geen flikker uit nu.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kijk je 10 afleveringen NL in Beweging terug
we zullen even niets posten zodat jij je weer nuttig kan makenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nogmaals bleh.
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik hier tot de middag zit om de laatste dingen in te voeren (prijswijzigingen per 1-1-25, dus scheelt me werk als ik niet ál te veel last minute bestellingen hoef aan te passen qua prijzen), maar ik voer geen flikker uit nu.
Och, daar is het nu ook niet heel beroerd voor buiten. Die wind wordt vooral snel oud nu.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stapjes zetten ben je binnenshuis helaas wel snel beu
Dan houd ik wel de gordijnen dichtquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kijk je 10 afleveringen NL in Beweging terug
Ik ook, maar ik wacht nog op de nieuwe Switch.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dit weer zit ik het liefste binnen op de bank met de playstation of netflix aan
Het is hier aan het net-niet miezeren, zal vast alleen maar erger worden vandaagquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, daar is het nu ook niet heel beroerd voor buiten. Die wind wordt vooral snel oud nu.
Ik vind het nu waterkoud buiten en niet direct mijn favo weertypequote:Op dinsdag 31 december 2024 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, daar is het nu ook niet heel beroerd voor buiten. Die wind wordt vooral snel oud nu.
Heb je serieus geen backlog?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wacht nog op de nieuwe Switch.
En ik word daar echt afschuwelijk lui van
Helemaal niets doen is heerlijk na een lange werkweek, maar als ik eenmaal ben opgeladen kan ik dat gewoon niet meer.
Klopt. Maar hier heb ik een leven enzo.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde land dan.
Hij wacht tot zijn buren die bestellen voor hem, anders moet die het zelf gaan kopenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je serieus geen backlog?Wanne fopgamert.
Ik ben vandaag ook met de feestbak.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het nu waterkoud buiten en niet direct mijn favo weertype![]()
Ik hoop dat de kachel in de burgerrups aan staat vanmiddag
Digital Nomad worden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Maar hier heb ik een leven enzo.
Lol, een leven hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ons kan je in elk land meenemenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb al ruim 10 jaar niets meer gekochtquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je serieus geen backlog?Wanne fopgamert.
Ja terechtquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook met de feestbak.![]()
Gisteren wel gefietst, toen was het wel echt droog en waaide ik niet weg. Niet zo erg als vandaag tenminste.
Zegt de ene fokker, tegen de andere fokker.quote:
Oh ja, dan gaat het hele feest niet door.quote:
Nederland, het land van de waterrattenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dan gaat het hele feest niet door.
Dat hebben ze idd alleen maar in NL.
Toen werd het dus een slijmballquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had gisteren per ongeluk op de slamball gekwijld op de sportschool (wtf)
Ik hoop dat niemand het gezien heeft, maar vast wel
![]()
![]()
![]()
Ik heb deze week niet eens training.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja terecht
Gisteren ook met de schoen naar de sportschool gegaan.
Ook al was het droog en kon ik het prima wandelen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
![]()
stiekem was dat omdat je een knappe gast zagquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, welke dan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Nog een liedje waar ik op heb gestemd
op joeptoep luister ik van 1 naar 2000quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Nog een liedje waar ik op heb gestemd
Verenigingen zoals in Nederland zijn oprecht heel zeldzaam in de wereld.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dan gaat het hele feest niet door.
Dat hebben ze idd alleen maar in NL.
Goed verhaal trainertquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb deze week niet eens training.![]()
Maar goed ook, m'n trainert is compleet de weg kwijt qua dagen. Of we vanavond (ik heb dus m'n uurtje op de woensdag) nog op een ander moment ingepland hadden.
Daar ga ik doorgaans niet van kwijlenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
stiekem was dat omdat je een knappe gast zag
Hmmm, aan de ene kant wel zin in sneeuw. Aan de andere kant, wordt dat lastig woon-werk verkeer.quote:
Vooral 's nachts.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmmm, aan de ene kant wel zin in sneeuw. Aan de andere kant, wordt dat lastig woon-werk verkeer.
#fitgirlquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed verhaal trainertWat denk je ervan
![]()
Deze week stond gisteren en aankomende donderdag op de planning
En ergens moet ik nog binnen het halfjaar nog 10 extra lessen boven op de 2x per week die ik regulier doe, proppen. Feest.![]()
en ik wil eigenlijk nog in dat halve jaar 2x op vakantie. Ik weet nu nog niet hoe ik dat ga rondbreien, maar we zien het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |