6 secondenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En later ondergaan doet ie al weken![]()
Vandaag is alweer meer dan een minuut langer dan gisteren![]()
Hater @:Haags ligt in zijn berenhol tot eind juni.
Ik denk dat de ochtend elke dag even lang is hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6 seconden
De kortste ochtend was net voorbij 8:49:00
Dankzij dat kerel en ik vaak op zijn account muziek luisteren is het ook altijd zíjn nostalgische liedjes die langskomen. Dus ik "ontdek" af en toe nog wat nieuws.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. EN een doodenkele keer een nummer wat ik dan al tien jaar niet meer gehoord heb of zo.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, het pakketpunt is dicht t/m 2 januari.
Fu.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou dan ook leuk zijn als die wolkjes eens weg gingen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Vanaf deze ochtend komt de zon elke dag weer iets vroeger op
Zonquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Vanaf deze ochtend komt de zon elke dag weer iets vroeger op
Ik wist het nog niet, nu wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Is ook niet geheel onbekend hoe ik erover denk.
Grrrrquote:
Maar echt.quote:
Over zeven maanden liggen we de sterven van de hitte onder zo'n gele bol.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ZonHeb daar wel eens iets over gehoord, maar denk dat het een mythe is dat die bestaat
Mensen nemen wel nu heel veel vakantie op zegquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik werk op dinsdag aan een vast project MAAR ER IS NIEMAND
Oke, geniet ervan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik kreeg net een reclame van een minuut op YouTube. Een nieuw dieptepunt is bereikt
Gebruik voor muziek gewoon Spotify man.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik kreeg net een reclame van een minuut op YouTube. Een nieuw dieptepunt is bereikt
Ja, mag het ?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mensen nemen wel nu heel veel vakantie op zeg
Wel herkenbaar, ja. Op thuiswerkdagen luister ik nu wel eens youtube via mijn werklaptop en daar heb ik dan geen account, dus ook geen geschiedenis.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Youtube stuurt mij ook vaak in een kringetje. "OH JA, je hebt dit geluisterd en de vorige keer zocht je dat op, DUS HIER HEB JE DEZELFDE LIJST NOG EEN KEER"
Voor de kat z'n kut uit bed gekomen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mensen nemen wel nu heel veel vakantie op zeg
...voor Youtube Premium?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je merkt dat het vroeger van heel donker naar een beetje donker verandert
Je hebt de Adblock geblocked met een payblockquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Even de gevel er uit rammen danquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist het nog niet, nu wel.
Bedankt daarvoor.
[..]
Grrrr
[..]
Maar echt.
Ben je ongesteld.quote:
Ik geloof in sprookjesquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ZonHeb daar wel eens iets over gehoord, maar denk dat het een mythe is dat die bestaat
Ja dat wel. Hoewel, beddegoed in de was nu. Vanmiddag weer vergeten..quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de kat z'n kut uit bed gekomen.
Wel minder deprimerend dan deze intense grijsheid denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over zeven maanden liggen we de sterven van de hitte onder zo'n gele bol.
Ik zal het doorgeven?quote:
Dit is wie ik ben als persoonquote:
Kan niets installeren op m'n tvquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hebt de Adblock geblocked met een payblock
Echt he. Die reclames duren ook steeds langer en kan je ook niet meer overslaan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben fanquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel minder deprimerend dan deze intense grijsheid denk ik
Ons eeuwige zonnestraaltjequote:
Ik heb liever ditquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwah. Laveloos hangen is ook niet m'n favoriete weertype.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ugh.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Het is dit jaar wel heel erg. Als ik had geweten dat iedereen en z'n moeder er twee weken niet was, had ik ook wel vrij kunnen nemen. Nu zit ik gewoon twee weken te wachten of er misschien toch iets binnenkomt. Dan vragen ze 'ben je er rond de feestdagen?' Ja! Stuur dan ook wat.
Dit. Nu kan ik nog dingen doen zonder beroerd te zijn van de warmte.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Laveloos hangen is ook niet m'n favoriete weertype.
Bleh.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Het is dit jaar wel heel erg. Als ik had geweten dat iedereen en z'n moeder er twee weken niet was, had ik ook wel vrij kunnen nemen. Nu zit ik gewoon twee weken te wachten of er misschien toch iets binnenkomt. Dan vragen ze 'ben je er rond de feestdagen?' Ja! Stuur dan ook wat.
Dit weertype is alleen leuk als je de deur niet uit hoeft en je vanuit een warme kamer naar buiten kan kijken hoe het zeikt van de regenquote:
Oh ja, ik heb toch vooral binnen-hobby's.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit weertype is alleen leuk als je de deur niet uit hoeft en je vanuit een warme kamer naar buiten kan kijken hoe het zeikt van de regen
Ik was net buiten en ik vond het niet leuk.
2/10 would not recommend
Nu moet ik... vooruit werken... Maar daar heb ik dan ook weer geen zin in dus je hoort me eind van de week wel weer klagen.quote:
Het is toch droogquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit weertype is alleen leuk als je de deur niet uit hoeft en je vanuit een warme kamer naar buiten kan kijken hoe het zeikt van de regen
Ik was net buiten en ik vond het niet leuk.
2/10 would not recommend
Dat scheeltquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb toch vooral binnen-hobby's.
Ik had vanmorgen al regen.quote:
Ja, was een voorbeeldquote:
Met dit weer zit ik het liefste binnen op de bank met de playstation of netflix aanquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit. Nu kan ik nog dingen doen zonder beroerd te zijn van de warmte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |