Ik heb al ruim 10 jaar niets meer gekochtquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je serieus geen backlog?Wanne fopgamert.
Ja terechtquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook met de feestbak.![]()
Gisteren wel gefietst, toen was het wel echt droog en waaide ik niet weg. Niet zo erg als vandaag tenminste.
Zegt de ene fokker, tegen de andere fokker.quote:
Oh ja, dan gaat het hele feest niet door.quote:
Nederland, het land van de waterrattenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dan gaat het hele feest niet door.
Dat hebben ze idd alleen maar in NL.
Toen werd het dus een slijmballquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had gisteren per ongeluk op de slamball gekwijld op de sportschool (wtf)
Ik hoop dat niemand het gezien heeft, maar vast wel
![]()
![]()
![]()
Ik heb deze week niet eens training.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja terecht
Gisteren ook met de schoen naar de sportschool gegaan.
Ook al was het droog en kon ik het prima wandelen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
![]()
stiekem was dat omdat je een knappe gast zagquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, welke dan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Nog een liedje waar ik op heb gestemd
op joeptoep luister ik van 1 naar 2000quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Nog een liedje waar ik op heb gestemd
Verenigingen zoals in Nederland zijn oprecht heel zeldzaam in de wereld.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dan gaat het hele feest niet door.
Dat hebben ze idd alleen maar in NL.
Goed verhaal trainertquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb deze week niet eens training.![]()
Maar goed ook, m'n trainert is compleet de weg kwijt qua dagen. Of we vanavond (ik heb dus m'n uurtje op de woensdag) nog op een ander moment ingepland hadden.
Daar ga ik doorgaans niet van kwijlenquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
stiekem was dat omdat je een knappe gast zag
Hmmm, aan de ene kant wel zin in sneeuw. Aan de andere kant, wordt dat lastig woon-werk verkeer.quote:
Vooral 's nachts.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmmm, aan de ene kant wel zin in sneeuw. Aan de andere kant, wordt dat lastig woon-werk verkeer.
#fitgirlquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed verhaal trainertWat denk je ervan
![]()
Deze week stond gisteren en aankomende donderdag op de planning
En ergens moet ik nog binnen het halfjaar nog 10 extra lessen boven op de 2x per week die ik regulier doe, proppen. Feest.![]()
en ik wil eigenlijk nog in dat halve jaar 2x op vakantie. Ik weet nu nog niet hoe ik dat ga rondbreien, maar we zien het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |