Doe ik ook. Zijn we samen raarquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh vast wel hoor. Ik ben er gewoon niet mee bezig. Als ik zin heb in muziek dan zet ik muziek op waar ik zin in heb. Maar dat is dus iets heel raars.
Ik vind het wel leuk om een beetje verrast te worden door wat er wordt gedraaid. 'O jaaa dit nummer!' Ik heb de lijst zelf er ook niet bij. Vooral de laatste twee, drie dagen zijn leuk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh vast wel hoor. Ik ben er gewoon niet mee bezig. Als ik zin heb in muziek dan zet ik muziek op waar ik zin in heb. Maar dat is dus iets heel raars.
Nee hoor, ik heb ook niet zoveel met de Top2000. Ja, het "oh ja, dit liedje bestond ook nog" vind ik wel grappig, maar het meeste is het toch net niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar van jou wisten we al dat je raar was.quote:
Rare mensen welquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet naar muziek luisteren
Waar zou je je gebrande cd's dan in afspelen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook geen cd-speler meer dus dan moet ik m'n eigen cd's branden ofzo. Gebeurt nooit.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar van jou wisten we al dat je raar was.
Ik gebruik voornamelijk youtube. en dan steeds weer dezelfde 80s nummersquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook geen cd-speler meer dus dan moet ik m'n eigen cd's branden ofzo. Gebeurt nooit.
Terwijl jij toch wel de boomerdoelgroep bentquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
Ik hou mijn mening over de top 2000 voor me.
Welke zon?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Vanaf deze ochtend komt de zon elke dag weer iets vroeger op
Daar merken we niets van met dit weer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Youtube stuurt mij ook vaak in een kringetje. "OH JA, je hebt dit geluisterd en de vorige keer zocht je dat op, DUS HIER HEB JE DEZELFDE LIJST NOG EEN KEER"quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gebruik voornamelijk youtube. en dan steeds weer dezelfde 80s nummers
Meh.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl jij toch wel de boomerdoelgroep bent
En later ondergaan doet ie al wekenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Je merkt dat het vroeger van heel donker naar een beetje donker verandertquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar merken we niets van met dit weer.
Rippen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar zou je je gebrande cd's dan in afspelen?
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rippen?Ik ben de zeroes-lingo verleerd.
Ja precies. EN een doodenkele keer een nummer wat ik dan al tien jaar niet meer gehoord heb of zo.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Youtube stuurt mij ook vaak in een kringetje. "OH JA, je hebt dit geluisterd en de vorige keer zocht je dat op, DUS HIER HEB JE DEZELFDE LIJST NOG EEN KEER"
Ja en jaquote:
Ik ga zo de zomervakantie boeken. 😎quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En later ondergaan doet ie al weken![]()
Vandaag is alweer meer dan een minuut langer dan gisteren![]()
Hater @:Haags ligt in zijn berenhol tot eind juni.
Zegt al voldoende.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
Ik hou mijn mening over de top 2000 voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |