Met van dat fijne ruwe oneffen ijs waarbij je meteen op je muil gaat en je gezicht openhaalt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel handiger dan eerst naar een sloot te moeten lopen met schaatsen onder de arm
Ik moet heuvel op om 6 uur in de ochtend. Als het heeft gesneeuwd en gevroren, kom ik daar niet tegenop.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederlanders zijn inmiddels veel te bang en hangen teveel aan het leven om nog te durven rijden in winterse omstandigheden.
Als je een warm hart hebt dan wordt het weer vloeibaar.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het enige nadeel van kaasfondue is dat het permanent gaat wonen aan de binnenkant van je aorta.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
Per ongeluk twee keer zoveel kaas gekocht voor de fondue als noodzakelijk.
Per ongeluk ja. Het kwam toevallig zo uit. Ik ben onschuldig edelachtbare.
Ik heb van die allseasonbandjes genomen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig heb ik sinds vorige week nieuwe banden.
Wel zomerbanden, maar wel echt een wereld van verschil met wat ik had.
Gewoon op je handen (wanten aan) naar de sloot hupsen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel handiger dan eerst naar een sloot te moeten lopen met schaatsen onder de arm
Besefquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij jou is het al iedere dag genoeg chaos toch?
Ik wil weer de ijzel van 2 jaar geleden. Dat was grappig.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met van dat fijne ruwe oneffen ijs waarbij je meteen op je muil gaat en je gezicht openhaalt.
Dan liever zo'n houten slee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon op je handen (wanten aan) naar de sloot hupsen.
Die pech heb ik dan weer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je een warm hart hebt dan wordt het weer vloeibaar.
Heb je er PTSS van?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil weer de ijzel van 2 jaar geleden. Dat was grappig.
Dat ik m'n auto in één stuk thuis heb gekregen is een wereldwonder.
Kan er in ieder geval een deel van mij nog een woning vinden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het enige nadeel van kaasfondue is dat het permanent gaat wonen aan de binnenkant van je aorta.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van die allseasonbandjes genomen.
Hupsen:quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon op je handen (wanten aan) naar de sloot hupsen.
Same. Met sneeuwsymbooltje, dan heb ik ook geen gemiep in Duitsland.quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een enkel spoor?quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
kunnen we niet iets van oostenrijk/zwitserland lenen zodat alles blijft doorgaan
Ik moet even kijken of er een sneeuwvlok op staat, dan kan ik ook naar DEquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keer bijna mee verongelukt straalbezopen op een Zwitserse berg op zo'n sleetje, kon net remmen voor een afgrond van minimaal zes kilometer diep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |