SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Jezus.quote:Op maandag 30 december 2024 20:58 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zus(je) is van betere kwaliteit.
https://www.instagram.com(...)MWd1MWVmaTRvemFsdg==|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit ja.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Sow goeie reetquote:Op maandag 30 december 2024 20:58 schreef Poefbank het volgende: [..] Zus(je) is van betere kwaliteit. https://www.instagram.com(...)MWd1MWVmaTRvemFsdg==
U MAD?![]()
Tijd voor een analyse hoe dit z'n spel gaat beinvloeden.quote:Op maandag 30 december 2024 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Van Gerwen sneller aan de beurt dan gedacht.![]()
Poepz0r, Woud en ik zitten klaar.quote:Op maandag 30 december 2024 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Van Gerwen sneller aan de beurt dan gedacht.What can change the nature of a man?![]()
Medisch kan inderdaad, maar die groep is niet zo groot.quote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Beterschap maatquote:Op maandag 30 december 2024 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
Alles doet mij pijn. Stukje ziek geworden~FEYENOORD~
Het is gewoon een stuk simpeler als er geen maatwerk meer geleverd hoeft te worden. Bespaart de maatschappij heel veel geld, het is jammer dat het leuke stukje aan vuurwerk dan niet meer kan door de debieltjes maar ach.quote:Op maandag 30 december 2024 20:55 schreef fetX het volgende: [..] En dat is ook prima. Alles helemaal platleggen omdat een paar debielen zich niet kunnen gedragen is vermoeiend. Dat inperken, wel mee eens. En alsof mensen dan niks meer gaan halen over grens. UtopieGenot
Makkelijk eerste![]()
Terminaal denk je?quote:Op maandag 30 december 2024 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
Alles doet mij pijn. Stukje ziek gewordenU MAD?![]()
Ik als liefhebber zit mij dan ook weer helemaal op te vreten als ik die knallen nu buiten hoor, dat zijn de mensen die mijn plezier van mij aan het afnemen zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon een stuk simpeler als er geen maatwerk meer geleverd hoeft te worden. Bespaart de maatschappij heel veel geld, het is jammer dat het leuke stukje aan vuurwerk dan niet meer kan door de debieltjes maar ach.~FEYENOORD~
John West god. Die heeft trouwens ook een lekker snolletjequote:Op maandag 30 december 2024 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb niet veel.
Stukje Lange Frans en John West![]()
De boom heeft pijn, dan doodt de tak de boom. @El-Stinhoquote:Op maandag 30 december 2024 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
Alles doet mij pijn. Stukje ziek gewordenCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Picsquote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
John West god. Die heeft trouwens ook een lekker snolletjeU MAD?![]()
Nee, de mensen die dat aan het afnemen zijn zijn de mensen die de laatste jaren de hele maatschappij willen doodreguleren.quote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
Ik als liefhebber zit mij dan ook weer helemaal op te vreten als ik die knallen nu buiten hoor, dat zijn de mensen die mijn plezier van mij aan het afnemen zijn.![]()
En lekkere vis.quote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
John West god. Die heeft trouwens ook een lekker snolletjeWhat can change the nature of a man?![]()
Die wil gewoon de rest van de avond met een pitchertje in de zaal zitten denk ikquote:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Je geeft ze munitie om mee te schietenquote:Op maandag 30 december 2024 21:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee, de mensen die dat aan het afnemen zijn zijn de mensen die de laatste jaren de hele maatschappij willen doodreguleren.~FEYENOORD~
Die zul je altijd geven. Ze zullen altijd wat bedenken.quote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je geeft ze munitie om mee te schieten
Het is een mentaliteitsprobleem in de maatschappij.
Denken dat de hele wereld zichzelf laat regelen. Dat elk risico moet worden ingekaderd in wetten.![]()
Waarom niet, lekker bedragje bij elkaar gespeerd laatste weken, nu lekker de beentjes omhoog.quote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die wil gewoon de rest van de avond met een pitchertje in de zaal zitten denk ik![]()
Ja, ergens heb je wel gelijk ja.quote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Die zul je altijd geven. Ze zullen altijd wat bedenken.
Het is een mentaliteitsprobleem in de maatschappij.
Denken dat de hele wereld zichzelf laat regelen. Dat elk risico moet worden ingekaderd in wetten.~FEYENOORD~
Bokking beter?quote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwoh. Hopelijk rijkt dat snolletje niet naar tonijn![]()
Ik ben wel een beetje klaar met deze pot~FEYENOORD~
Bunting staat nou ook weer niet de pannen van het dak te finishen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Idealiter kan je dat stukje maatwerk wel regelen, maar ik vrees dat dat niet haalbaar gaat zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik als liefhebber zit mij dan ook weer helemaal op te vreten als ik die knallen nu buiten hoor, dat zijn de mensen die mijn plezier van mij aan het afnemen zijn.Makkelijk eerste![]()
20 miljoen meegeven, lekker gewerktquote:Op maandag 30 december 2024 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Portugees gaat er nog voor februari weer uit.![]()
Denken dat een andere trainer het met hetzelfde materiaal veel beter zou doenquote:Op maandag 30 december 2024 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Portugees gaat er nog voor februari weer uit.. Unitedgoden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die hele club is terminaal.quote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Denken dat een andere trainer het met hetzelfde materiaal veel beter zou doen. Unitedgoden
![]()
ja elke maand een nieuwe trainer wat wil je nouquote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Denken dat een andere trainer het met hetzelfde materiaal veel beter zou doen. Unitedgoden
bunting een van de weinige toppers die elke ronde gewoon op de afspraak is. Ik gun m een finaleHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Vroeg in de nachtIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Daar zijn de mensen al helemaal niet voor, de verantwoordelijkheid ligt bij de burger en die kan er net zoals altijd niet mee omgaan.quote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Idealiter kan je dat stukje maatwerk wel regelen, maar ik vrees dat dat niet haalbaar gaat zijn.
Een verbod is een kwestie van tijd, ik geef het geen 10 jaar meer.~FEYENOORD~
Denk dat je hier te makkelijk over denkt. Bij voetbal ben je er ook niet voor.quote:Op maandag 30 december 2024 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon een stuk simpeler als er geen maatwerk meer geleverd hoeft te worden. Bespaart de maatschappij heel veel geld, het is jammer dat het leuke stukje aan vuurwerk dan niet meer kan door de debieltjes maar ach.
Maar laten we ons lekker focussen op het darten.![]()
![]()
Akkoord.quote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat je hier te makkelijk over denkt. Bij voetbal ben je er ook niet voor.
Maar laten we ons lekker focussen op het darten.~FEYENOORD~
BuntingGod![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Je kan veel verbieden, handhaven is onmogelijk. Zeker in de grensregio’s. In Amsterdam en Rotterdam gooien ze gewoon met granaten anno 2024, stukje cultuur.quote:Op maandag 30 december 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar zijn de mensen al helemaal niet voor, de verantwoordelijkheid ligt bij de burger en die kan er net zoals altijd niet mee omgaan.
Een verbod is een kwestie van tijd, ik geef het geen 10 jaar meer.U MAD?![]()
nounounouquote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Koert met zn domme gelach ennzn kutvragenU MAD?![]()
ontopic graagquote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef fetX het volgende:
Deze pot was zo interessant dat we het de hele tijd over vuurwerk hebben gehadWhat can change the nature of a man?![]()
Ik ben daarom ook wel blij dat ik in het noorden van het land woon, hier heb je dat gedoe bijna niet.quote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan veel verbieden, handhaven is onmogelijk. Zeker in de grensregio’s. In Amsterdam en Rotterdam gooien ze gewoon met granaten anno 2024, stukje cultuur.~FEYENOORD~
Zedenzaken ellenlang op de plank bij OM.quote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan veel verbieden, handhaven is onmogelijk. Zeker in de grensregio’s. In Amsterdam en Rotterdam gooien ze gewoon met granaten anno 2024, stukje cultuur.
Aanslagen in heel het land.
Migratie niet in controle.
De haven vol met drugs.
Maar de laatste jaren hebben we wel discussies over vuurwerk, plastic rietjes, statiegeld op blikjes en zwarte piet.
Stukje virtue signalling.![]()
Hey hey hey, dat de blauwen het niet doen is tot daar aan toe, maar laten WIJ ZELF het bad gewoon warm houden okee??!quote:
Darts is pas interessant als de amateurs naar huis zijn.quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik schrik hier vanquote:Op maandag 30 december 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey hey hey, dat de blauwen het niet doen is tot daar aan toe, maar laten WIJ ZELF het bad gewoon warm houden okee??!
~FEYENOORD~
En het bad werd tijdens deze wanvertoning nog even ondergescheten door een niet nader te noemen mod.quote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef fetX het volgende:
Deze pot was zo interessant dat we het de hele tijd over vuurwerk hebben gehad
Niet @Coco want dat is een aardige jongen. Ook niet @R-woud93 en @Slobeend goden, maar dat geheel terzijde.U MAD?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 30 december 2024 21:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat heeft die van der voort ooit gepresteerdCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Ik kan altijd enorm genieten van de 1e en 2e ronde.quote:Op maandag 30 december 2024 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Darts is pas interessant als de amateurs naar huis zijn.~FEYENOORD~
@Danny god?quote:Op maandag 30 december 2024 21:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En het bad werd tijdens deze wanvertoning nog even ondergescheten door een niet nader te noemen mod.
Niet @:coco want dat is een aardige jongen. Ook niet @:r-woud93 en @:slobeend goden, maar dat geheel terzijde.![]()
Zou er ook zoiets als een Stockholms accent zijn eigenlijk?quote:Op maandag 30 december 2024 21:13 schreef Nober het volgende:
De Zweedse De Gråf begint aan de wedstrijd tegen MVG!
Het is altijd een beetje jammer bij dit soort dingen dat de goeden onder de kwaden moeten lijden.quote:Op maandag 30 december 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar zijn de mensen al helemaal niet voor, de verantwoordelijkheid ligt bij de burger en die kan er net zoals altijd niet mee omgaan.
Een verbod is een kwestie van tijd, ik geef het geen 10 jaar meer.Makkelijk eerste![]()
Eerlijk ik heb het daar soms heel moeilijk mee. Vooral van traagspelende spelers.quote:Op maandag 30 december 2024 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan altijd enorm genieten van de 1e en 2e ronde.
In de jaren 70-80 zou ik nooit naar darts kijkenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dokter Flesh is al de hele week kribbig.quote:
Ik denk dat hij blij is als de feestdagen weer voorbij zijn.What can change the nature of a man?![]()
Hier in het zuiden ook niet. Als er hier problemen zijn stoppen we mensen in een geluidsdichte container.quote:Op maandag 30 december 2024 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben daarom ook wel blij dat ik in het noorden van het land woon, hier heb je dat gedoe bijna niet.U MAD?![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is altijd een beetje jammer bij dit soort dingen dat de goeden onder de kwaden moeten lijden.
~FEYENOORD~
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Dokter Flesh is al de hele week kribbig.
Ik denk dat hij blij is als de feestdagen weer voorbij zijn.![]()
Ik ook niet, want toen was ik nog niet geborenquote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerlijk ik heb het daar soms heel moeilijk mee. Vooral van traagspelende spelers.
In de jaren 70-80 zou ik nooit naar darts kijken![]()
![]()
![]()
~FEYENOORD~
Robin van Ouwerkerk'dquote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier in het zuiden ook niet. Als er hier problemen zijn stoppen we mensen in een geluidsdichte container.![]()
Hup De Graaf.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heb ik ook bij het WK voetbal.quote:Op maandag 30 december 2024 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan altijd enorm genieten van de 1e en 2e ronde.What can change the nature of a man?![]()
Daar kan ik nooit een geheim van gemaakt hebbenquote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat hij blij is als de feestdagen weer voorbij zijn.
Ik hoop hetquote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat hij blij is als de feestdagen weer voorbij zijn.
~FEYENOORD~
Ik dacht een enome slag te hebben geslagen met Bunting in Pick'em maar die had ik eerder al gepicked zag ik net![]()
![]()
Brabant godenquote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier in het zuiden ook niet. Als er hier problemen zijn stoppen we mensen in een geluidsdichte container.![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht een enome slag te hebben geslagen met Bunting in Pick'em maar die had ik eerder al gepicked zag ik net![]()
![]()
Ik denk dat hij bronstig is.quote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat hij blij is als de feestdagen weer voorbij zijn.U MAD?![]()
Ook luchtdicht?quote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben HORSEquote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bronstig is.![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef Slobeend het volgende:
![]()
Stukje koffieplantagequote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De dood van bigidagoe doet het meeste pijn van 2024.![]()
MVGGODquote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef fetX het volgende:
MvG die zichzelf zwaar de favoriet vindt.
Dat had ik nou niet verwacht:~FEYENOORD~
Stukje Brabant.quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Het lag dus niet aan zn kaak? Mvg praat nog steeds binnensmondsCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Heeft hij ongelijk?quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef fetX het volgende:
Dat had ik nou niet verwacht:What can change the nature of a man?![]()
Alsikgewondoewatikkankanniemanmeverslanklaarquote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef fetX het volgende:
Dat had ik nou niet verwacht:![]()
Das ook niet in een maand wegquote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Het lag dus niet aan zn kaak? Mvg praat nog steeds binnensmonds![]()
![]()
Ik heb MvG in de Pick'em voor vanavond trouwens.
Lach mij hier uit allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Brother van MvG zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat heeft die van der voort ooit gepresteerdOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Voetbal is ook wel iets heel anders dan vuurwerk, want het een is een excuus voor agressie, het ander een middel tot.quote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat je hier te makkelijk over denkt. Bij voetbal ben je er ook niet voor.
Maar laten we ons lekker focussen op het darten.
Voor zo’n beetje iedere ambtenaar/agent geldt dat het veel makkelijker handhaven is als er geen soort van gedoogbeleid meer is maar een hard verbod. Want dan ben je van al het maatwerk en regeltjes gezever af en kan je de boel stroomlijnen.
Sorry dat ik er alsnog over doorga, want Weghorst praat en dan discussieer ik liever met jou dan dat ik daar naar luister
Makkelijk eerste![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Lach mij hier uit allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sta op -6 ofzo
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wout is zichzelf niet bewust van wat hij doet voor een wedstrijd.
Ik twijfel hier zwaar aan gezien zijn EK-act.![]()
Ik ben een heel klein beetje verliefd op de presentatrice bij Sky~FEYENOORD~
Deed vooral hem pijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De dood van bigidagoe doet het meeste pijn van 2024.U MAD?![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Lach mij hier uit allen
Ik zou eerst Aspinall doen in de pickem maar besloot in al mijn wijsheid dat Pikachu een betere keus wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wout is zichzelf niet bewust van wat hij doet voor een wedstrijd.
Ik twijfel hier zwaar aan gezien zijn EK-act.
What can change the nature of a man?![]()
Ja op zo'n manier ga je de Nostra ook niet winnen beste manquote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Ik zou eerst Aspinall doen in de pickem maar besloot in al mijn wijsheid dat Pikachu een betere keus was
Same herequote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Ik zou eerst Aspinall doen in de pickem maar besloot in al mijn wijsheid dat Pikachu een betere keus was
Die mof viel ook wel heel zwaar tegen vandaag, terwijl Aspinall voor mijn gevoel niet eens een toptoernooi gooit.![]()
Nee was net nog in dat lijstje van Stijn toch? Dat ie met een zeldzaam laag toernooigemiddelde de QF in geslidderd is.quote:Op maandag 30 december 2024 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Same here
Die mof viel ook wel heel zwaar tegen vandaag, terwijl Aspinall voor mijn gevoel niet eens een toptoernooi gooit.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik heb er net mijn kast verkocht voor tien euro.
Met dat geld ga ik lekker een zak chips en een speciaalbiertje halen voor bij deze wedstrijd
Makkelijk eerste![]()
#highrollerquote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met dat geld ga ik lekker een zak chips en een speciaalbiertje halen voor bij deze wedstrijd![]()
Het is echt precies Jerry Hendriksquote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef De_Kraam het volgende:
Wappie Wout komt ook alleen maar onzin uit.
Makkelijk eerste![]()
1 biertje maar?quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met dat geld ga ik lekker een zak chips en een speciaalbiertje halen voor bij deze wedstrijd![]()
Bij een winkel die nog open is op dit uur?quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met dat geld ga ik lekker een zak chips en een speciaalbiertje halen voor bij deze wedstrijd
Supermarkten zijn doorgaans toch gewoon open tot 22u?quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij een winkel die nog open is op dit uur?![]()
Welnee, te vroeg op de avond. Te weinig bier in mij voor zulcksquote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef fetX het volgende:
@:de_boswachter en @:dr_flash vliegen elkaar weer in de haren.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef De_Kraam het volgende:
Wappie Wout komt ook alleen maar onzin uit.![]()
![]()
Niet in Friesland.quote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Supermarkten zijn doorgaans toch gewoon open tot 22u?What can change the nature of a man?![]()
8 of 9 hier.quote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Supermarkten zijn doorgaans toch gewoon open tot 22u?![]()
Team #provinciaaltje betraptquote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Supermarkten zijn doorgaans toch gewoon open tot 22u?
Niet in Drenthe.quote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
BoehhhhhEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hier niet. Stukje provincie.quote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Op basis van hun vorige wedstrijd leek juist Aspinall mij de man om te imploderenquote:Op maandag 30 december 2024 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Same here
Die mof viel ook wel heel zwaar tegen vandaag, terwijl Aspinall voor mijn gevoel niet eens een toptoernooi gooit.![]()
Jezus wat een song
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nederlands duelIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ALLE …. Zijn …..Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Rudy nog wat. Mogelijk Vaessens of zoietsquote:Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
De kast voor Anne Drank.quote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij heeft geen kast meer om de rest in te doen.![]()
De avondwinkel hier is zelfs tot 1 open.quote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat kut zeg.
Vaak zat dat ik na 8’en nog even richting de supermarkt ga.
Helaas is dit mijn laatste weekje dat ik hier nog woon. Einde tijdperk Rotterdam Noord.Makkelijk eerste![]()
Lijkt mij een alcoholistische wildpoeper.quote:Op maandag 30 december 2024 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Rudy nog wat. Mogelijk Vaessens of zoiets![]()
Die blonde?quote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben een heel klein beetje verliefd op de presentatrice bij Sky|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Leeftijdsgenootjes scheelt een jaartjeIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Naam en rugnummer.quote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben een heel klein beetje verliefd op de presentatrice bij SkyWhat can change the nature of a man?![]()
Bijzonder hoe je dat op zo'n fotootje kunt zien hequote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij een alcoholistische wildpoeper.
4-1 voor die kaleYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ga je elders in Rdam wonen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De avondwinkel hier is zelfs tot 1 open.
Helaas is dit mijn laatste weekje dat ik hier nog woon. Einde tijdperk Rotterdam Noord.![]()
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.What can change the nature of a man?![]()
quote:
Genot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Stervende hoeren...quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Server error
Blijven donerenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Heb ik hem op beeld nog niet zien doenquote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij een alcoholistische wildpoeper.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Den goddamn Helder. Wat ben ik blij dat ik daar nooit meer hoef te zijn.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Gelukkig wel jaquote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij gewoon een beetje normaal gebleven.
~FEYENOORD~
Ik ga intrekken bij mijn vriendin in Kralingen. Prima plek hoor, maar ook wel jammer dat het einde tijdperk alleen wonen is. Het is geen toeval dat mijn verhuisdatum letterlijk een dag is na het WK Darts (lol)quote:Makkelijk eerste![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Den goddamn Helder. Wat ben ik blij dat ik daar nooit meer hoef te zijn.Prima, blijf maar lekker weg. Wij inwoners weten wel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hup De Graaf.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Voormalig pijpfitter. Fitter dan Pipe allen. Stukje kooivechterij.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is geen toeval dat mijn verhuisdatum letterlijk een dag is na het WK Darts (lol)![]()
![]()
Waarom help jij Rotterdam niet mee terug op te bouwen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga intrekken bij mijn vriendin in Kralingen. Prima plek hoor, maar ook wel jammer dat het einde tijdperk alleen wonen is. Het is geen toeval dat mijn verhuisdatum letterlijk een dag is na het WK Darts (lol)![]()
Ach, samenwonen keek ik eerst ook niet per sé naar uit. Maar uiteindelijk is het best chill. Zolang je maar zsm aangeeft wat je wel en niet relaxed vindt.quote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga intrekken bij mijn vriendin in Kralingen. Prima plek hoor, maar ook wel jammer dat het einde tijdperk alleen wonen is. Het is geen toeval dat mijn verhuisdatum letterlijk een dag is na het WK Darts (lol)
En Kralingen, wel leuk!![]()
![]()
Is Poep er nog uitgekomen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb er net mijn kast verkocht voor tien euro.![]()
Ik geef niks aan, dat moet ze maar begrijpenquote:Op maandag 30 december 2024 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, samenwonen keek ik eerst ook niet per sé naar uit. Maar uiteindelijk is het best chill. Zolang je maar zsm aangeeft wat je wel en niet relaxed vindt.
En Kralingen, wel leuk!![]()
Mag je wel porno kijken van je vriendin?quote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga intrekken bij mijn vriendin in Kralingen. Prima plek hoor, maar ook wel jammer dat het einde tijdperk alleen wonen is. Het is geen toeval dat mijn verhuisdatum letterlijk een dag is na het WK Darts (lol)![]()
Misschien leuk voor Swazilandquote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon oprotten met die gast, hoef ik ook niet meer in Oranje te zien. Kan echt niks.![]()
En daarom woon je nu alleen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik geef niks aan, dat moet ze maar begrijpen![]()
Enkel vanuit de bench allenquote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mag je wel porno kijken van je vriendin?![]()
Die ene hier die al dicht is ook tot 21 uur, maar die volgende zit maar 500 meter verder.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
AZ.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit gaat klompvoet makkelijk winnen
En dan gaat Rits m slopenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
single bull single bull en dan 40 over. Alsof het zo bedoeld was
Collega is net verhuisd naar Den Helder, sterkte, wat een lul is dat.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Rits die vandaag ook 3 sets moest afgeven aan Klerk?quote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef Szura het volgende:
En dan gaat Rits m slopen![]()
Het ziet er allemaal weer fragiel uit.quote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef Szura het volgende:
En dan gaat Rits m slopen![]()
De eerste gaapjes en geeuwtjes tekenen zich al af op mijne tronie
Klompvoet is een snuivert.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Willem.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Estebanquote:Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
De uitschakeling van Humphries was wel een schokIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Stukje bewijsdrangquote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk half tijdens het pompen in de gym![]()
Het is dan ook al over Flestijd.quote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
De eerste gaapjes en geeuwtjes tekenen zich al af op mijne tronie![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
De eerste gaapjes en geeuwtjes tekenen zich al af op mijne tronieVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: