quote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht een enome slag te hebben geslagen met Bunting in Pick'em maar die had ik eerder al gepicked zag ik net
Ik denk dat hij bronstig is.quote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Dokter Flesh is al de hele week kribbig.
Ik denk dat hij blij is als de feestdagen weer voorbij zijn.
Ook luchtdicht?quote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier in het zuiden ook niet. Als er hier problemen zijn stoppen we mensen in een geluidsdichte container.
Ben HORSEquote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bronstig is.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht een enome slag te hebben geslagen met Bunting in Pick'em maar die had ik eerder al gepicked zag ik net
Stukje koffieplantagequote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De dood van bigidagoe doet het meeste pijn van 2024.
MVGGODquote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef fetX het volgende:
MvG die zichzelf zwaar de favoriet vindt.
Dat had ik nou niet verwacht:
Stukje Brabant.quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Het lag dus niet aan zn kaak? Mvg praat nog steeds binnensmonds
Heeft hij ongelijk?quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef fetX het volgende:
Alsikgewondoewatikkankanniemanmeverslanklaarquote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef fetX het volgende:
Das ook niet in een maand wegquote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Het lag dus niet aan zn kaak? Mvg praat nog steeds binnensmonds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Brother van MvG zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat heeft die van der voort ooit gepresteerd
Voetbal is ook wel iets heel anders dan vuurwerk, want het een is een excuus voor agressie, het ander een middel tot.quote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat je hier te makkelijk over denkt. Bij voetbal ben je er ook niet voor.
Maar laten we ons lekker focussen op het darten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |