Denk dat je hier te makkelijk over denkt. Bij voetbal ben je er ook niet voor.quote:Op maandag 30 december 2024 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon een stuk simpeler als er geen maatwerk meer geleverd hoeft te worden. Bespaart de maatschappij heel veel geld, het is jammer dat het leuke stukje aan vuurwerk dan niet meer kan door de debieltjes maar ach.
Akkoord.quote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat je hier te makkelijk over denkt. Bij voetbal ben je er ook niet voor.
Maar laten we ons lekker focussen op het darten.
Je kan veel verbieden, handhaven is onmogelijk. Zeker in de grensregio’s. In Amsterdam en Rotterdam gooien ze gewoon met granaten anno 2024, stukje cultuur.quote:Op maandag 30 december 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar zijn de mensen al helemaal niet voor, de verantwoordelijkheid ligt bij de burger en die kan er net zoals altijd niet mee omgaan.
Een verbod is een kwestie van tijd, ik geef het geen 10 jaar meer.
nounounouquote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Koert met zn domme gelach ennzn kutvragen
ontopic graagquote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef fetX het volgende:
Deze pot was zo interessant dat we het de hele tijd over vuurwerk hebben gehad
Ik ben daarom ook wel blij dat ik in het noorden van het land woon, hier heb je dat gedoe bijna niet.quote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan veel verbieden, handhaven is onmogelijk. Zeker in de grensregio’s. In Amsterdam en Rotterdam gooien ze gewoon met granaten anno 2024, stukje cultuur.
Zedenzaken ellenlang op de plank bij OM.quote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan veel verbieden, handhaven is onmogelijk. Zeker in de grensregio’s. In Amsterdam en Rotterdam gooien ze gewoon met granaten anno 2024, stukje cultuur.
Hey hey hey, dat de blauwen het niet doen is tot daar aan toe, maar laten WIJ ZELF het bad gewoon warm houden okee??!quote:
Darts is pas interessant als de amateurs naar huis zijn.quote:
Ik schrik hier vanquote:Op maandag 30 december 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey hey hey, dat de blauwen het niet doen is tot daar aan toe, maar laten WIJ ZELF het bad gewoon warm houden okee??!
En het bad werd tijdens deze wanvertoning nog even ondergescheten door een niet nader te noemen mod.quote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef fetX het volgende:
Deze pot was zo interessant dat we het de hele tijd over vuurwerk hebben gehad
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 30 december 2024 21:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat heeft die van der voort ooit gepresteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |