Idealiter kan je dat stukje maatwerk wel regelen, maar ik vrees dat dat niet haalbaar gaat zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik als liefhebber zit mij dan ook weer helemaal op te vreten als ik die knallen nu buiten hoor, dat zijn de mensen die mijn plezier van mij aan het afnemen zijn.
20 miljoen meegeven, lekker gewerktquote:Op maandag 30 december 2024 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Portugees gaat er nog voor februari weer uit.
Denken dat een andere trainer het met hetzelfde materiaal veel beter zou doenquote:Op maandag 30 december 2024 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Portugees gaat er nog voor februari weer uit.
Die hele club is terminaal.quote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Denken dat een andere trainer het met hetzelfde materiaal veel beter zou doen. Unitedgoden
ja elke maand een nieuwe trainer wat wil je nouquote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Denken dat een andere trainer het met hetzelfde materiaal veel beter zou doen. Unitedgoden
Daar zijn de mensen al helemaal niet voor, de verantwoordelijkheid ligt bij de burger en die kan er net zoals altijd niet mee omgaan.quote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Idealiter kan je dat stukje maatwerk wel regelen, maar ik vrees dat dat niet haalbaar gaat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |