Ik als liefhebber zit mij dan ook weer helemaal op te vreten als ik die knallen nu buiten hoor, dat zijn de mensen die mijn plezier van mij aan het afnemen zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon een stuk simpeler als er geen maatwerk meer geleverd hoeft te worden. Bespaart de maatschappij heel veel geld, het is jammer dat het leuke stukje aan vuurwerk dan niet meer kan door de debieltjes maar ach.
John West god. Die heeft trouwens ook een lekker snolletjequote:Op maandag 30 december 2024 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb niet veel.
Stukje Lange Frans en John West
De boom heeft pijn, dan doodt de tak de boom. @El-Stinhoquote:Op maandag 30 december 2024 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
Alles doet mij pijn. Stukje ziek geworden
Picsquote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
John West god. Die heeft trouwens ook een lekker snolletje
Nee, de mensen die dat aan het afnemen zijn zijn de mensen die de laatste jaren de hele maatschappij willen doodreguleren.quote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
Ik als liefhebber zit mij dan ook weer helemaal op te vreten als ik die knallen nu buiten hoor, dat zijn de mensen die mijn plezier van mij aan het afnemen zijn.
En lekkere vis.quote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
John West god. Die heeft trouwens ook een lekker snolletje
Die wil gewoon de rest van de avond met een pitchertje in de zaal zitten denk ikquote:
Je geeft ze munitie om mee te schietenquote:Op maandag 30 december 2024 21:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee, de mensen die dat aan het afnemen zijn zijn de mensen die de laatste jaren de hele maatschappij willen doodreguleren.
Die zul je altijd geven. Ze zullen altijd wat bedenken.quote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je geeft ze munitie om mee te schieten
Waarom niet, lekker bedragje bij elkaar gespeerd laatste weken, nu lekker de beentjes omhoog.quote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die wil gewoon de rest van de avond met een pitchertje in de zaal zitten denk ik
Ja, ergens heb je wel gelijk ja.quote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Die zul je altijd geven. Ze zullen altijd wat bedenken.
Het is een mentaliteitsprobleem in de maatschappij.
Denken dat de hele wereld zichzelf laat regelen. Dat elk risico moet worden ingekaderd in wetten.
Bokking beter?quote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mwoh. Hopelijk rijkt dat snolletje niet naar tonijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |