quote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb MvG in de Pick'em voor vanavond trouwens.
Lach mij hier uit allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sta op -6 ofzo
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Deed vooral hem pijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De dood van bigidagoe doet het meeste pijn van 2024.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb MvG in de Pick'em voor vanavond trouwens.
Lach mij hier uit allen
Ik zou eerst Aspinall doen in de pickem maar besloot in al mijn wijsheid dat Pikachu een betere keus wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wout is zichzelf niet bewust van wat hij doet voor een wedstrijd.
Ik twijfel hier zwaar aan gezien zijn EK-act.
Ja op zo'n manier ga je de Nostra ook niet winnen beste manquote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Ik zou eerst Aspinall doen in de pickem maar besloot in al mijn wijsheid dat Pikachu een betere keus was
Same herequote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Ik zou eerst Aspinall doen in de pickem maar besloot in al mijn wijsheid dat Pikachu een betere keus was
Nee was net nog in dat lijstje van Stijn toch? Dat ie met een zeldzaam laag toernooigemiddelde de QF in geslidderd is.quote:Op maandag 30 december 2024 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Same here
Die mof viel ook wel heel zwaar tegen vandaag, terwijl Aspinall voor mijn gevoel niet eens een toptoernooi gooit.
#highrollerquote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb er net mijn kast verkocht voor tien euro.
Met dat geld ga ik lekker een zak chips en een speciaalbiertje halen voor bij deze wedstrijd
Het is echt precies Jerry Hendriksquote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef De_Kraam het volgende:
Wappie Wout komt ook alleen maar onzin uit.
1 biertje maar?quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met dat geld ga ik lekker een zak chips en een speciaalbiertje halen voor bij deze wedstrijd
Bij een winkel die nog open is op dit uur?quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Supermarkten zijn doorgaans toch gewoon open tot 22u?quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij een winkel die nog open is op dit uur?
Welnee, te vroeg op de avond. Te weinig bier in mij voor zulcksquote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef fetX het volgende:
@:de_boswachter en @:dr_flash vliegen elkaar weer in de haren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |