Jawel. Drankje in zijn hand! Ik heb hem al gespotquote:Op woensdag 25 december 2024 01:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik zie @:Gretzl ook nog niet
Wellicht hommeles met de portier.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik zie @:Gretzl ook nog niet
Truste!quote:Op woensdag 25 december 2024 01:05 schreef Szura het volgende:
Tijd voor bed. Helaas kan ik daar nu niet luisteren want er staat momenteel nog een wiegje naast. Laters
quote:Op woensdag 25 december 2024 01:05 schreef Szura het volgende:
Tijd voor bed. Helaas kan ik daar nu niet luisteren want er staat momenteel nog een wiegje naast. Laters
Ik zie hem liever met pensioen gaanquote:Op woensdag 25 december 2024 01:07 schreef Strani het volgende:
Het zal vast al uitvoerig besproken zijn dus sorry voor mosterd na de maaltijd, maar ik zou het fijn vinden als Bart Arens volgend jaar weer terugkeert naar z'n oude openingsformat.
Oh die!quote:Op woensdag 25 december 2024 01:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jawel. Drankje in zijn hand! Ik heb hem al gespot
En het liefst gister nogquote:Op woensdag 25 december 2024 01:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zie hem liever met pensioen gaan
SEBquote:Op woensdag 25 december 2024 01:07 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
Wie is jullie grootste crush die een notering in de T2000 heeft?
Geen crush, maar als ik iemand zou moeten kiezen uit de Top 2000 dan Amy Lee of Sharon den Adel denk ikquote:Op woensdag 25 december 2024 01:07 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
Het kan niet vaak genoeg genoemd worden.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:07 schreef Strani het volgende:
Het zal vast al uitvoerig besproken zijn dus sorry voor mosterd na de maaltijd, maar ik zou het fijn vinden als Bart Arens volgend jaar weer terugkeert naar z'n oude openingsformat.
Katie Melua met die bruine puppy ogenquote:Op woensdag 25 december 2024 01:07 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
Slaap ze!quote:Op woensdag 25 december 2024 01:05 schreef Szura het volgende:
Ann Wilson toen ze jong was zou ik als ik in die tijd leefde echt smoorverliefd op zijn geweest denk ik.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:07 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
Dit maar dan met Susanna Hoffsquote:Op woensdag 25 december 2024 01:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ann Wilson toen ze jong was zou ik als ik in die tijd leefde echt smoorverliefd op zijn geweest denk ik.
Oeh, ja..maar nog steeds wel eigenlijkquote:Op woensdag 25 december 2024 01:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ann Wilson toen ze jong was zou ik als ik in die tijd leefde echt smoorverliefd op zijn geweest denk ik.
Dat is voor iemand die op vrouwen valt nog geen makkelijke vraag. Maar doe dan maar Abba en dan specifiek de Agneta van die tijd.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:07 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
Als Sheila E erin staat ... zij.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:07 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag!
Nou nou nou mopperkont.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zie hem liever met pensioen gaan
was ie dat?quote:Op woensdag 25 december 2024 01:09 schreef BillDauterive het volgende:
Daar was ie weer in beeld! Met een kartonnetje
Jawel, want de magic is gone inmiddelsquote:Op woensdag 25 december 2024 01:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als jullie nou gewoon radio luisteren ipv kijken, hebben jullie geen moeite met Dees
ik vind d'r wel leuk om te bekijkenquote:Op woensdag 25 december 2024 01:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als jullie nou gewoon radio luisteren ipv kijken, hebben jullie geen moeite met Dees
Wat zou erop staan?????????????????????????????????????quote:Op woensdag 25 december 2024 01:09 schreef BillDauterive het volgende:
Daar was ie weer in beeld! Met een kartonnetje
Jij ziet gewoon een lesbian fantasiequote:Op woensdag 25 december 2024 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind d'r wel leuk om te bekijken
Ik vooral aan het overbodige gebruik van albumversies. Al is dat hier vloeken in de kerk.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:10 schreef Strani het volgende:
Ah wel lekker dat ik me dit jaar al zo vroeg in de Top2000 kan ergeren aan Pink Floyd.
Spanjaard op zoek naar ruzie met Nederlanders, what else is new?quote:Op woensdag 25 december 2024 01:10 schreef Strani het volgende:
Ah wel lekker dat ik me dit jaar al zo vroeg in de Top2000 kan ergeren aan Pink Floyd.
Radio edits van PF blijft niks van overquote:Op woensdag 25 december 2024 01:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Albumversie? Bij een albumtrack, really?
Het kan maar duidelijk zijnquote:Op woensdag 25 december 2024 01:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Albumversie? Bij een albumtrack, really?
Truste alvastquote:Op woensdag 25 december 2024 01:11 schreef koffieleuk het volgende:
Slaap is nabij, dus totn slot mijn waardering voor de nieuwe noteringen van RiRi en Keverts dit uur
Vooral dat laatste omdat zowat alles van hen dramatisch aan het zakken is, ergens zit het me gewoon dwars dat Queen nu de uitgesproken hofleverancier is
Als Queen liefhebber vind ik ook dat ze er veel te veel in staan. Maar t.o.v. Beatles wel terecht, omdat die veel minder nummers hebben uitgebracht. En het daar al helemaal zo is dat alles van ze erin stond.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:11 schreef koffieleuk het volgende:
Slaap is nabij, dus totn slot mijn waardering voor de nieuwe noteringen van RiRi en Keverts dit uur
Vooral dat laatste omdat zowat alles van hen dramatisch aan het zakken is, ergens zit het me gewoon dwars dat Queen nu de uitgesproken hofleverancier is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |