was ie dat?quote:Op woensdag 25 december 2024 01:09 schreef BillDauterive het volgende:
Daar was ie weer in beeld! Met een kartonnetje
Jawel, want de magic is gone inmiddelsquote:Op woensdag 25 december 2024 01:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als jullie nou gewoon radio luisteren ipv kijken, hebben jullie geen moeite met Dees
ik vind d'r wel leuk om te bekijkenquote:Op woensdag 25 december 2024 01:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als jullie nou gewoon radio luisteren ipv kijken, hebben jullie geen moeite met Dees
Wat zou erop staan?????????????????????????????????????quote:Op woensdag 25 december 2024 01:09 schreef BillDauterive het volgende:
Daar was ie weer in beeld! Met een kartonnetje
Jij ziet gewoon een lesbian fantasiequote:Op woensdag 25 december 2024 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind d'r wel leuk om te bekijken
Ik vooral aan het overbodige gebruik van albumversies. Al is dat hier vloeken in de kerk.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:10 schreef Strani het volgende:
Ah wel lekker dat ik me dit jaar al zo vroeg in de Top2000 kan ergeren aan Pink Floyd.
Spanjaard op zoek naar ruzie met Nederlanders, what else is new?quote:Op woensdag 25 december 2024 01:10 schreef Strani het volgende:
Ah wel lekker dat ik me dit jaar al zo vroeg in de Top2000 kan ergeren aan Pink Floyd.
Radio edits van PF blijft niks van overquote:Op woensdag 25 december 2024 01:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Albumversie? Bij een albumtrack, really?
Het kan maar duidelijk zijnquote:Op woensdag 25 december 2024 01:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Albumversie? Bij een albumtrack, really?
Truste alvastquote:Op woensdag 25 december 2024 01:11 schreef koffieleuk het volgende:
Slaap is nabij, dus totn slot mijn waardering voor de nieuwe noteringen van RiRi en Keverts dit uur
Vooral dat laatste omdat zowat alles van hen dramatisch aan het zakken is, ergens zit het me gewoon dwars dat Queen nu de uitgesproken hofleverancier is
Als Queen liefhebber vind ik ook dat ze er veel te veel in staan. Maar t.o.v. Beatles wel terecht, omdat die veel minder nummers hebben uitgebracht. En het daar al helemaal zo is dat alles van ze erin stond.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:11 schreef koffieleuk het volgende:
Slaap is nabij, dus totn slot mijn waardering voor de nieuwe noteringen van RiRi en Keverts dit uur
Vooral dat laatste omdat zowat alles van hen dramatisch aan het zakken is, ergens zit het me gewoon dwars dat Queen nu de uitgesproken hofleverancier is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |