Omdat er niks van Ellioth Smith in de keuzelijst staat en hij niet 1 grote hit heeft, maar meerdere nummers waar de vrije keuzestemmen over verspreid worden.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:01 schreef Moody het volgende:
Ik check net die lijst. Ellioth Smith staat er niet eens in. Hoe dan?
Ah ja, je hebt gelijk. Dan heb ik haar vorig jaar toch nog een paar keer een paar minuten gehoord.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar zat Frank volgens mij vorig jaar
Pic kwam in vorige topic voorbij.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:03 schreef Evenstar het volgende:
Hoe ziet @:Gretzl er uit, FOK! vlag mee?
Ja maar, Roosbeef als ons Neerlands trots staat er zelfs niet eens in....quote:Op woensdag 25 december 2024 01:03 schreef S9H het volgende:
[..]
Omdat er niks van Ellioth Smith in de keuzelijst staat en hij niet 1 grote hit heeft, maar meerdere nummers waar de vrije keuzestemmen over verspreid worden.
Roosbeefquote:Op woensdag 25 december 2024 01:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja maar, Roosbeef als ons Neerlands trots staat er zelfs niet eens in....
Bekijk deze YouTube-video
Hij torent boven iedereen uit. Kan niet missenquote:Op woensdag 25 december 2024 01:03 schreef Evenstar het volgende:
Hoe ziet @:Gretzl er uit, FOK! vlag mee?
Gelukkig staat die hogerquote:
Niet bekend genoeg. Denk ik.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:01 schreef Moody het volgende:
Ik check net die lijst. Ellioth Smith staat er niet eens in. Hoe dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |