SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
En die rjr troep zekerquote:Op zondag 22 december 2024 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met 128 heb je Portela er ook weer bij
https://www.skysports.com(...)wis-attacked-by-waspquote:Op zondag 22 december 2024 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Cullen of J. Lewis was ook goed in het imiteren van worpen van anderen
quote:Op zondag 22 december 2024 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mokervet tegenwoordig? Zoals Aileen en Dombro?
Legt ie uit wat er tegenzat?quote:Op zondag 22 december 2024 23:35 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.ad.nl/darts/r(...)-injecties~adf96770/
![]()
![]()
Rits, daarna Chisnall, Stack Attack of Evans. Die gaat gewoon de kwartfinale halen als ie dit wint.quote:Op zondag 22 december 2024 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dimi gaat ook absoluut niet ver komen.
Barney is een has been. 1tje voor geschriften.quote:Op zondag 22 december 2024 23:35 schreef TweedeKlum het volgende:
![]()
![]()
Barney legt uit wat er tegen zat pt. 867quote:Op zondag 22 december 2024 23:35 schreef TweedeKlum het volgende:
![]()
![]()
Devon heeft afgelopen week behoorlijk geschroeid in de Modus (ADC in dit geval). Die kun je ook als het 96 zou blijven al opschrijven voor volgend jaar.quote:Op zondag 22 december 2024 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met 128 heb je Portela er ook weer bij
Heb je nieuw plaatje voor de OP?quote:
Ja.quote:
Heeft ie nog iets van sociaal contact tenminstequote:Op zondag 22 december 2024 23:39 schreef Szura het volgende:
Slevin praat ook tegen de stemmen in z’n hoofd
Stukje Hankeyquote:Op zondag 22 december 2024 23:39 schreef Szura het volgende:
Slevin praat ook tegen de stemmen in z’n hoofd
Ik zet de samenvatting aan en zie een stadion vol infantielen met een kerstmuts op. Verdiende loon.quote:Op zondag 22 december 2024 22:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zat er ook al weken aan te komen, eigenlijk hadden ze vorige week al moeten verliezen van Go Ahead.
Nieuw sociaal contact?quote:Op zondag 22 december 2024 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft ie nog iets van sociaal contact tenminste
Goed punt.quote:Op zondag 22 december 2024 23:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Win-win toch? Hij wordt gesloopt in een toernooi dat niemand wat boeit.
quote:Op zondag 22 december 2024 20:54 schreef Anneloos het volgende:
Dat kapsel van Rydz. Dat is een keuze
Ik geef hem zeker ongelijk.quote:Op zondag 22 december 2024 23:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef 'm eens ongelijk met zo'n voorhoofd.
Jelle Vanendert-vibesquote:Op zondag 22 december 2024 23:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2024 18:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je de versie van Van Bommel ook?
Hier schrik ik van.quote:Op zondag 22 december 2024 23:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 december 2024 23:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voorhoofd doet z'n best de oren te camoufleren.quote:Op zondag 22 december 2024 23:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2024 23:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Voorhoofd doet z'n best de oren te camoufleren.
Onbegonnen werk.
Doe het voor je dochter.quote:Op zondag 22 december 2024 23:47 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zie vd Bergh gooien. Het leven heeft geen zin meer
Ojaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 december 2024 23:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan krijgt ‘ie nog wel een 9-darter tegen.
Dimitri op de belangrijke momenten scherper, maar hij heeft het goed gedaan. 96 gemiddeld.quote:Op zondag 22 december 2024 23:52 schreef Szura het volgende:
Best een aardig niveau die Slavin, beetje ruwe diamant
Heeft het eigenlijk laten liggen op die vijfde leg in de tweede set. Verder alles met de darts mee maar ja dan is het wel 3-0.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 december 2024 23:47 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zie vd Bergh gooien. Het leven heeft geen zin meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Klassiekertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende wedstrijd 85 gemiddeldquote:Op maandag 23 december 2024 00:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:mani89 @:wimderon
https://nos.nl/video/2549(...)-bij-persconferentie
1:10 precies wat ik zeg: Cullen is een rancunedarter
https://nos.nl/artikel/25(...)landers-uit-wk-dartsquote:Keelpijn, gesnotter en mediahype: in twee dagen zes Nederlanders uit WK darts
Thierry Boon
bij het WK darts in Londen
Nu het zowaar buiten een keer droog is, regent het in Londen Nederlandse uitschakelingen op het WK darts. In één weekend worden zes landgenoten uitgeschakeld op het iconische podium van Alexandra Palace. Van het recordaantal van zestien Nederlanders zijn er nog maar vier over.
Terwijl van Alexander Merkx en Richard Veenstra geen wonderen werden verwacht, is de vroege exit van Dirk van Duijvenbode, Raymond van Barneveld, Danny Noppert en Wessel Nijman een flinke streep door de rekening voor het Nederlandse darten.
Vooral in de breedte is 'Oranje' goed vertegenwoordigd in de van oorsprong Britse kroegsport: van de 96 deelnemers komt ruim zestien procent uit Nederland. Maar na Michael van Gerwen, drievoudig wereldkampioen, ontbreekt een echte wereldtopper.
'Ik kan niet eens praten, sorry'
"Wat wil je dat ik zeg? Ik kan niet eens praten, sorry", zegt Van Duijvenbode na zijn nederlaag tegen Madars Razma in de catacomben van 'Ally Pally'. Hij wijst naar zijn keel. "Ik ben al de hele week ziek." En weg is 'Aubergenius'.
Nederlandse Zweed stunt tegen Anderson
Hij is officieel geen Nederlander meer - hij woont met zijn Zweedse vriendin in Zweden en is sinds 2023 ook Zweeds staatsburger - maar de in Den Helder geboren Jeffrey de Graaf zorgde zondagavond voor een verrassing op het WK door in de tweede ronde Gary Anderson uit te schakelen. En met overtuigende cijfers ook: 3-0.
De Graaf pakte letterlijk elke kans die hij kreeg, maar hij ondervond ook de nodige hulp van Anderson, die op zijn 54ste verjaardag op de dubbels slechts drie op twintig scoorde. Het was voor het eerst sinds 2008 dat de tweevoudig wereldkampioen (2015 en 2016), veertiende geplaatst dit jaar, het WK al na zijn eerste partij moet verlaten.
Het zijn de klachten waar ook Van Barneveld, die een dag eerder in de tweede ronde werd uitgeschakeld door Nick Kenny, last van heeft. "Ik had keelpijn, nul energie en nul vechtlust, helaas", laat 'Barney' zondag weten.
Snotteren in 'Ally Pally'
De twee zijn onderdeel van de TOTO Dart Kings, het commerciële team vol Nederlandse toppers. Speciaal voor het WK is een appartement gehuurd in Londen. De darters kunnen er trainen, ontspannen en hebben de beschikking over een professioneel begeleidingsteam, inclusief eigen kok.
Van Barneveld en Van Duijvenbode zagen elkaar in het huis, gooiden onlangs samen nog een demonstratie en zaten als analyticus bij Viaplay. Er gaat hoe dan ook een griepvirus rond boven op de heuvel in Noord-Londen.
Niet alleen onder darters, ook in de perszaal en bij de fans wordt er flink gesnotterd. De constante temperatuurverschillen in het immense Alexandra Palace, waar het altijd ergens tocht, helpen niet.
Een jammerende Raymond van Barneveld tijdens zijn nederlaag op het WK
Het geeft hun vroege uitschakelingen wat context. Want van beide Nederlanders werd meer verwacht dit WK. Na een lange periode van fysiek ongemak stond Van Duijvenbode de laatste tijd juist weer lekker te gooien. Op het laatste grote toernooi voor het WK miste hij nipt de finale.
Van Barneveld verloor van een matig spelende Kenny, de nummer 76 van de wereld. Terwijl de 57-jarige Hagenaar vooraf stiekem al dacht aan een ontmoeting met regerend wereldkampioen Luke Humphries in de derde ronde.
'Mediahype' Nijman
Wessel Nijman had geen last van het griepvirus. "Ik voel me kiplekker", verzekerde hij. Desondanks ging ook hij onderuit. De Noord-Hollander kreeg veel aandacht dit WK, ook vanuit Engeland.
Na indrukwekkende gemiddeldes op de afgelopen toernooien werd hij door de bookmakers plots gezien als kandidaat voor de wereldtitel. Ook regerend kampioen Humphries liet zijn naam vallen.
"Eigenlijk slaat dat nergens op", zei Nijman daar al over. "Want ik heb dan wel hoge gemiddeldes gegooid, maar ik verloor die partijen wel. Dus als je simpel kijkt, heb ik mijn laatste vier duels op een groot toernooi verloren. Het lijkt me niet dat je mij dan vooraf bij de top zes zet."
1:28
Nijman kan leven met nederlaag, Cullen loopt weg bij persconferentie
Joe Cullen, de nummer 23 van de wereld die Nijman (58ste) de baas was, stoorde zich aan de 'hype' rondom de Nederlander. "Het heeft mede tot zijn ondergang geleid, want ik was enorm gemotiveerd", zei Cullen. "Wessel kan er niets aan doen, maar de aandacht was buitensporig."
Ook goede prestaties
Tegenover de vele uitschakelingen staan de goede prestaties van Jermaine Wattimena en Kevin Doets, die oud-wereldkampioen Michael Smith in een thriller versloeg. Zij staan na de kerst, net als Van Gerwen, bij de laatste 32.
Daar kan nog één Nederlander bijkomen: Gian van Veen, de wereldkampioen bij de jeugd. Hij is maandagavond favoriet in de wedstrijd tegen de Duitser Ricardo Pietreczko.
Zestien dagen WK darts
Het WK darts duurt in totaal zestien dagen. Voor de kerst worden de eerste en tweede ronde afgewerkt. Na drie dagen pauze vinden van 27 tot en met 30 december de derde en vierde ronde plaats.
Op 1, 2 en 3 januari zijn de kwart- en halve finales en de eindstrijd. De winnaar van het WK keert met 500.000 Britse ponden huiswaarts, omgerekend ruim 600.000 euro.
Van Duijvenbode raakt helemaal van slag bij WK darts, ook Nijman naar huis
Darter Doets stunt op WK tegen oud-kampioen Smith: 'Hartslag ging naar 300'
Van Barneveld uitgeschakeld door onbekende Kenny, ook Noppert naar huis
Ja, het is godgeklaagd.quote:Op maandag 23 december 2024 00:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:mani89 @:wimderon
https://nos.nl/video/2549(...)-bij-persconferentie
1:10 precies wat ik zeg: Cullen is een rancunedarter
quote:Op maandag 23 december 2024 00:04 schreef Doevelaer het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2025 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2024 t/m 23-12-2024
nr / aantal posts / gebruiker
01 859 Szura Luke Humphries
02 845 Doevelaer Michael Smith
03 843 Poepz0r Michael van Gerwen
04 776 Dr_Flash Luke Littler
05 643 GurneyIsBestOke Rob Cross
06 576 Dagoduck Dave Chisnall
07 562 Zipportal Jonny Clayton
08 457 de_boswachter Stephen Bunting
09 446 maxi-mus Damon Heta
10 388 WheeledWarrior Gerwyn Price
11 367 Frozen-assassin Dimitri Van den Bergh
12 349 Kopiko Nathan Aspinall
13 346 fetX Danny Noppert
14 343 Bezsen Gary Anderson
15 338 wimderon Chris Dobey
16 302 Alaphilippe_ James Wade
17 281 Wereldgozer Peter Wright
18 266 Scorpion_17 Josh Rock
19 259 Immerdebestebob Ross Smith
20 245 WAvanBuren Ryan Searle
21 215 Nober Andrew Gilding
22 192 Coco Martin Schindler
23 173 The_Undertone Joe Cullen
24 163 Anneloos Mike De Decker
25 155 Wienerschnitzels Dirk van Duijvenbode
26 153 AgnesGru Daryl Gurney
27 149 Mexicanobakker Gabriel Clemens
28 140 De_Kraam Gian van Veen
29 135 Wertha Ritchie Edhouse
30 130 Zorro Brendan Dolan
30 130 AllesKaputt Krzysztof Ratajski
30 130 R-woud93 Raymond van BarneveldNick Kenny.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Kenny ik niet
Al vanaf kwart over 2 toen ik moest werken, maar dit geheel terzijde.quote:Op zondag 22 december 2024 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:maxi-mus is ineens ook verdwenen nadat hij een harde klap kreeg in WLR.
Het is wel een bizar toernooi ja. Ik had wel een groot aantal verrassingen verwacht gezien dit seizoen maar niet zo vroeg in het toernooi al. De door Ree verwachtte 11 Nederlanders gaan we ook niet terugzien na kerst. (lol)quote:Op maandag 23 december 2024 07:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een poep WK is me dit dan zeg
Enige wat dit goed kan maken is een Humphries - Littler vinale. Oh wacht
Recht op onze kanis volledig van het matje gespeeld.quote:Op maandag 23 december 2024 07:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al vanaf kwart over 2 toen ik moest werken, maar dit geheel terzijde.
Ik begrijp dat de 3-0 pijn deed.
Ach, Raya.quote:Op maandag 23 december 2024 08:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wel een bizar toernooi ja. Ik had wel een groot aantal verrassingen verwacht gezien dit seizoen maar niet zo vroeg in het toernooi al. De door Ree verwachtte 11 Nederlanders gaan we ook niet terugzien na kerst. (lol)
Ratajski, Mansell, Gilding LOLquote:Op maandag 23 december 2024 08:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik word niet vrolijk van het middagprogramma.
Stop het touw maar ergens ver weg…quote:Op maandag 23 december 2024 08:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Ach nosquote:Op maandag 23 december 2024 00:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)landers-uit-wk-darts
Het is inderdaad wel een heel extreem programmaquote:Op maandag 23 december 2024 08:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik denk dat er nog meer verrassingen gaan komen. Bijvoorbeeld humphries of littler eruitquote:Op maandag 23 december 2024 08:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wel een bizar toernooi ja. Ik had wel een groot aantal verrassingen verwacht gezien dit seizoen maar niet zo vroeg in het toernooi al. De door Ree verwachtte 11 Nederlanders gaan we ook niet terugzien na kerst. (lol)
quote:Op maandag 23 december 2024 10:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een heel extreem programma
De hoop is gevestigd op Wattimena en S. Williams.quote:Op maandag 23 december 2024 10:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog meer verrassingen gaan komen. Bijvoorbeeld humphries of littler eruit
Ik kijk straks met een schuin oog mee, ff thuiswerken genot.quote:Op maandag 23 december 2024 10:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Trouwens vroeg wakker ouwe reus? Of zit jij al klaar voor de sessie van vanmiddag genot
Wattimena gaat clowntje slopenquote:Op maandag 23 december 2024 10:19 schreef Nober het volgende:
[..]
De hoop is gevestigd op Wattimena en S. Williams.
Lekker maat. Hier vakantie dus met de balzak op het bankiequote:Op maandag 23 december 2024 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kijk straks met een schuin oog mee, ff thuiswerken genot.
Ik hoop vooral dat Wattimena goed blijft gooien als hij wat tegenstand krijgt. Zou een leuke pot tegen Humphries kunnen worden.quote:
Gooit laatste tijd erg goed moet ik zeggen. Ook finale euro tour gehaald etc. Wright hopelijk 70 gemiddeldquote:Op maandag 23 december 2024 10:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Wattimena goed blijft gooien als hij wat tegenstand krijgt. Zou een leuke pot tegen Humphries kunnen worden.
Wright maakte in ieder geval een heel gemotiveerde indruk. Die gaat er echt alles aan doen. Benieuwd of ie nog wat omhoog kan in zijn niveau. Maar als Wattimena niks geks doet wint ie makkelijk.quote:Op maandag 23 december 2024 10:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gooit laatste tijd erg goed moet ik zeggen. Ook finale euro tour gehaald etc. Wright hopelijk 70 gemiddeld
Hopen maat hopen. Je weet het nooit met die clownquote:Op maandag 23 december 2024 10:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wright maakte in ieder geval een heel gemotiveerde indruk. Die gaat er echt alles aan doen. Benieuwd of ie nog wat omhoog kan in zijn niveau. Maar als Wattimena niks geks doet wint ie makkelijk.
Dat hadden we gisteravond al vastgesteld met z'n allen.quote:Op maandag 23 december 2024 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer de hoop van onze natie in handen ligt van Djurmeen dan is het triest gesteld met het Nederlandse dartsen anno 2025.
NSB'er De Graaf schakelt dan ook nog onze geliefde Gerrie uit. Onacceptabel.quote:Op maandag 23 december 2024 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer de hoop van onze natie in handen ligt van Djurmeen dan is het triest gesteld met het Nederlandse dartsen anno 2025.
Mvggod red de natie alweer.quote:Op maandag 23 december 2024 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
Geen idee of dit al voorbij was gekomen in het warme bad dat DRT heet?quote:Filipijnse darter die WK verliet met borstpijn heeft aandoening in zenuwstelsel
Sandro Eric Sosing, de Filipijnse darter die zich met pijn in de borst terugtrok voor het WK, lijdt aan het Guillain-Barré syndroom, dat is een aandoening in het zenuwstelsel.
De 41-jarige Sosing was aan het warmgooien voor zijn eerste wedstrijd op het wereldkampioenschap op vrijdag, toen hij klaagde over een druk op zijn borst en spierpijn. Hij werd vervolgens onderzocht door het medische personeel en moest naar het ziekenhuis.
Daar ligt hij nog altijd, meldt dartsbond PDC in een verklaring. "In het ziekenhuis kreeg hij meerdere tests waaruit blijkt dat hij het Guillain-Barré syndroom heeft. Voorlopig blijft hij daar om medische hulp te krijgen, maar Sosing hoopt snel naar huis te kunnen."
Gevaccineerd? @Noberquote:Op maandag 23 december 2024 11:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen idee of dit al voorbij was gekomen in het warme bad dat DRT heet?
Heeft geen rijbewijs allenquote:Op maandag 23 december 2024 11:00 schreef Poepz0r het volgende:
Vanavond wel paar genotspotjes. Ingenieur chisnall tegen Evans GENOT
Chantal Janzen ook niet, zou rakenquote:Op maandag 23 december 2024 11:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft geen rijbewijs allen
Stukje theorie genot
Rock die zo ultrasnel naar dat bord loopt alsof hij een trein moet halen. Dat trek ik heel slechtquote:Op maandag 23 december 2024 11:51 schreef Doevelaer het volgende:
Deze middagsessie wordt wel werken zeg. Alleen Rock is leuk
En op een speler die nog geen wedstrijd heeft gespeeldquote:Op maandag 23 december 2024 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
Sowieso maar dat gaat niet gebeuren hoorquote:Op maandag 23 december 2024 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks blijkt de beste Nederlander voor Zweden te spelen. Dan kan het licht uit.
Maakt Nolles allemaal niks uit, die proleet juicht overal voor.quote:Op maandag 23 december 2024 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks blijkt de beste Nederlander voor Zweden te spelen. Dan kan het licht uit.
Ik was naar aanleiding van de dartsresultaten de hele avond bezig met een kussen zo lang mogelijk in mijn gezicht te drukken, dus heb dit even gemist.quote:Op maandag 23 december 2024 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat hadden we gisteravond al vastgesteld met z'n allen.
De Graaf heeft wel de makkelijkste tegenstander in de derde rondequote:Op maandag 23 december 2024 12:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sowieso maar dat gaat niet gebeuren hoor
Jawel maar verwacht niet dat hij het verste komt uiteindelijk. Wel leuk voor hem dat hij een x wat verder komt.quote:Op maandag 23 december 2024 12:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Graaf heeft wel de makkelijkste tegenstander in de derde ronde
Mislukte poging genotquote:Op maandag 23 december 2024 12:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was naar aanleiding van de dartsresultaten de hele avond bezig met een kussen zo lang mogelijk in mijn gezicht te drukken, dus heb dit even gemist.
Ik zie MvG wel gewoon verliezen van Dolan. Doets en Wattimena wel door denk ik. Van Veen loodzware loting. Ben benieuwd.quote:Op maandag 23 december 2024 12:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel maar verwacht niet dat hij het verste komt uiteindelijk. Wel leuk voor hem dat hij een x wat verder komt.
Zie mvg niet verliezen op een wk zo vroeg maar you never know iddquote:Op maandag 23 december 2024 12:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie MvG wel gewoon verliezen van Dolan. Doets en Wattimena wel door denk ik. Van Veen loodzware loting. Ben benieuwd.
Dolan was een half jaar blessa. Sinds een paar maanden weer topfit. Dit is gespeeld.quote:Op maandag 23 december 2024 12:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zie mvg niet verliezen op een wk zo vroeg maar you never know idd
Gatverdammequote:Op maandag 23 december 2024 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maakt Nolles allemaal niks uit, die proleet juicht overal voor.
Dartsfit*quote:Op maandag 23 december 2024 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dolan was een half jaar blessa. Sinds een paar maanden weer topfit. Dit is gespeeld.
Wie weet.quote:
Die zal zelden legaal mogen autorijden denk ik.quote:Op maandag 23 december 2024 12:20 schreef Nober het volgende:
Chizzy de levensgenieter doet alles per trein. Dat wist ik niet.
Wie is de grootste drinker op de tour? Michael Smith, Chizzy, Plaisier?quote:Op maandag 23 december 2024 12:20 schreef Nober het volgende:
Chizzy de levensgenieter doet alles per trein. Dat wist ik niet.
Darts draait door · Episode
[..]
Wie weet.
Ook vrij lastig zonder rijbewijs.quote:Op maandag 23 december 2024 12:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die zal zelden legaal mogen autorijden denk ik.
Vul je nostra nog maar even in andersquote:Op maandag 23 december 2024 12:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was naar aanleiding van de dartsresultaten de hele avond bezig met een kussen zo lang mogelijk in mijn gezicht te drukken, dus heb dit even gemist.
Stukje Syndroom van Down.quote:Op maandag 23 december 2024 12:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die zal zelden legaal mogen autorijden denk ik.
Die zal zn theorie nooit halenquote:Op maandag 23 december 2024 12:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook vrij lastig zonder rijbewijs.
Heb 't idee dat ze allemaal de magere kwark, groente, fruit, ongezouten noten en liters water tijdperk ingaan.quote:Op maandag 23 december 2024 12:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie is de grootste drinker op de tour? Michael Smith, Chizzy, Plaisier?
Ik zet mijn geld op Clayton.quote:Op maandag 23 december 2024 12:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zijn altijd de mensen van wie je het het minst verwachtquote:Op maandag 23 december 2024 12:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pietreczko danquote:Op maandag 23 december 2024 12:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het zijn altijd de mensen van wie je het het minst verwacht
@Poepz0rquote:Op maandag 23 december 2024 12:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een kloon van iemand?
Gewoon een passant die jaarlijks een duik in het warme bad neemt.quote:Op maandag 23 december 2024 12:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een kloon van iemand?
En in augustus besloot je 'weet je wat, ik maak nu vast een account aan zodat ik in December mijzelf kan onderdompelen in het warme bad van DRT'quote:Op maandag 23 december 2024 12:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Gewoon een passant die jaarlijks een duik in het warme bad neemt.
"EN niemand doorheeft wat voor nAAb ik ben."quote:Op maandag 23 december 2024 12:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En in augustus besloot je 'weet je wat, ik maak nu vast een account aan zodat ik in December mijzelf kan onderdompelen in het warme bad van DRT'
En onze vriend Gates niet te vergeten.quote:Op maandag 23 december 2024 12:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Duzza, Wright, Mansell zullen ook wel stevig drinken.
Gates lijkt mij een standaarddrinkerquote:Op maandag 23 december 2024 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En onze vriend Gates niet te vergeten.
En wat houdt dat precies in?quote:Op maandag 23 december 2024 12:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gates lijkt mij een standaarddrinker
's morgens tegen een uur of 11 een borreltjequote:
Als het daarbij blijft valt het allemaal nog reuze mee dus.quote:Op maandag 23 december 2024 12:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
's morgens tegen een uur of 11 een borreltje
en dan 's middags 2 of 3 borreltjes
en dan 's avonds 2 of 3 borreltjes en 2 potjes bier.
Dat zeg ik. Leonard is een standaarddrinkerquote:Op maandag 23 december 2024 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het daarbij blijft valt het allemaal nog reuze mee dus.
Daarna de vrouw paar beuken verkopen. Stukje drankmisbruikquote:Op maandag 23 december 2024 12:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als je dat veel vindt, dan ben je knap ver heenquote:Op maandag 23 december 2024 12:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarna de vrouw paar beuken verkopen. Stukje drankmisbruik
En dat gekke gedrag van Dimi dan?quote:Op maandag 23 december 2024 12:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gates lijkt mij een standaarddrinker
borderlinequote:Op maandag 23 december 2024 12:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dat gekke gedrag van Dimi dan?
Dat is gewoon een hersenafwijkingquote:Op maandag 23 december 2024 12:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja geen idee, daar ken ik geen leuk filmpje overquote:Op maandag 23 december 2024 12:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je ook een aansteker om je nek?quote:Op maandag 23 december 2024 12:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Altijd. En Viktor Brands op de koffiequote:Op maandag 23 december 2024 12:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je ook een aansteker om je nek?
quote:Op maandag 23 december 2024 12:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
In darts wordt gedronken, maar wel gecontroleerd. Ik heb een ex-topper zelfs de raad gegeven om rustig te drinken, terwijl hij traint. Als je dat niet doet en je gaat in het weekend naar een toernooi waar iedereen drinkt, ben je serieus in het nadeel. Niemand zegt dat je ladderzat aan de oche moet staan, je kiest zelf hoever je daarin gaat.
Als dit je vader is
Zijn broers Viani (24), Xanti (19) en Beli (11) hebben ook talent en het feit dat hun broer een wereldtopper is, is een grote motivatie.” Dimitri en Viani zijn bloedbroeders, Xanti en Beli zijn halfbroers. “Maar ik walg van die term”, zegt Chris. “Ik heb vier kinderen met drie vrouwen, maar ‘mijn boys’ behandelen elkaar als echte broers. Zo wil ik het, kleir.”quote:Op maandag 23 december 2024 12:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
In darts wordt gedronken, maar wel gecontroleerd. Ik heb een ex-topper zelfs de raad gegeven om rustig te drinken, terwijl hij traint. Als je dat niet doet en je gaat in het weekend naar een toernooi waar iedereen drinkt, ben je serieus in het nadeel. Niemand zegt dat je ladderzat aan de oche moet staan, je kiest zelf hoever je daarin gaat.
Als dit je vader is
Chris was zelf een hele goede darter trouwens. Ter infoquote:Op maandag 23 december 2024 13:26 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zijn broers Viani (24), Xanti (19) en Beli (11) hebben ook talent en het feit dat hun broer een wereldtopper is, is een grote motivatie.” Dimitri en Viani zijn bloedbroeders, Xanti en Beli zijn halfbroers. “Maar ik walg van die term”, zegt Chris. “Ik heb vier kinderen met drie vrouwen, maar ‘mijn boys’ behandelen elkaar als echte broers. Zo wil ik het, kleir.”
Als die jongste 11 is, wordt het wel weer eens tijd voor een nieuwe half/kwart-broer van een andere woonwagen.quote:Op maandag 23 december 2024 13:26 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zijn broers Viani (24), Xanti (19) en Beli (11) hebben ook talent en het feit dat hun broer een wereldtopper is, is een grote motivatie.” Dimitri en Viani zijn bloedbroeders, Xanti en Beli zijn halfbroers. “Maar ik walg van die term”, zegt Chris. “Ik heb vier kinderen met drie vrouwen, maar ‘mijn boys’ behandelen elkaar als echte broers. Zo wil ik het, kleir.”
Mokerveel alimentatie genotquote:Op maandag 23 december 2024 13:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Als die jongste 11 is, wordt het wel weer eens tijd voor een nieuwe half/kwart-broer van een andere woonwagen.
Weten we Hans:quote:Op maandag 23 december 2024 13:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Chris was zelf een hele goede darter trouwens. Ter info
Ach, de werphandquote:Op maandag 23 december 2024 13:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Weten we Hans:
Ik werkte fulltime bij Opel Antwerpen, maar ik was wel een semi-prof in het darts. Na mijn werk stond ik thuis nog zeven uur te gooien. Ik was een kanon, ik had Van Gerwen kunnen pijn doen. Het gebrek aan sponsoring en een stom ongeval hebben mijn carrière afgeremd.”
Dan blijkt dit 'een ongeval' te zijn:
“In de straten van Merksem zwalpte een auto voor mij van links naar rechts. Ik passeerde, maar die man is mij tot thuis gevolgd. Dat bleek een sterke, stevige jongen te zijn. Ik heb altijd vechtsport gedaan, ik ben ook iemand die zich niet laat doen. Ik heb die een paar ‘petsen’ gegeven. Die laatste slag, dat is het enige in mijn leven waar ik spijt van heb.” The Rock, zoals Van den Bergh bekend staat in het circuit, breekt zijn werphand en moet maanden revalideren.”
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 23 december 2024 13:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Weten we Hans:
Ik werkte fulltime bij Opel Antwerpen, maar ik was wel een semi-prof in het darts. Na mijn werk stond ik thuis nog zeven uur te gooien. Ik was een kanon, ik had Van Gerwen kunnen pijn doen. Het gebrek aan sponsoring en een stom ongeval hebben mijn carrière afgeremd.”
Dan blijkt dit 'een ongeval' te zijn:
“In de straten van Merksem zwalpte een auto voor mij van links naar rechts. Ik passeerde, maar die man is mij tot thuis gevolgd. Dat bleek een sterke, stevige jongen te zijn. Ik heb altijd vechtsport gedaan, ik ben ook iemand die zich niet laat doen. Ik heb die een paar ‘petsen’ gegeven. Die laatste slag, dat is het enige in mijn leven waar ik spijt van heb.” The Rock, zoals Van den Bergh bekend staat in het circuit, breekt zijn werphand en moet maanden revalideren.”
okee Yannickquote:Op maandag 23 december 2024 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ook de oervervelende puist Nynke de Jong en de enorme klootzak Diederik Jekel zitten in dat panel.
Pech met de loting.quote:Op maandag 23 december 2024 13:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan had ie maar wat beter z'n best moeten doen
Ik denk niet dat ze aangemoedigd hoeven te worden.quote:Op maandag 23 december 2024 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou als publiek gelijk tien pitchers erbij halen om hier doorheen te komen
Een middagsessie voor de fijnproever.quote:Op maandag 23 december 2024 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk is de hele middagsessie gewoon brandhout
Met 3 pijlen in de hand voor een dubbel lager dan de 16 gaanquote:
Die hebben ze ergens opgesnordquote:Op maandag 23 december 2024 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doet die kneus met die snor daar?
Jekel kan ik nog wel hebben.quote:Op maandag 23 december 2024 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ook de oervervelende puist Nynke de Jong en de enorme klootzak Diederik Jekel zitten in dat panel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |