SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-videoWhat can change the nature of a man?
Toen ik nog aan pijltjes gooien deed kwam ik hier ook vaak op uit jaquote:
Volgens mij wel, maar de mijne ligt toch al in duigen.quote:Op zondag 22 december 2024 20:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Allebei op D1, was dat nog een nostradamus vraag?
Bedankt Herbertquote:Op zondag 22 december 2024 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
NOG een set met 18 gemiste dubbels. Welja.
Het record staat nog steeds op 49 van de openingswedstrijd Tricole - Comito, voor de meeschrijvers thuis.
Gisteren nog een recordje gezien. Dus wie weetquote:Op zondag 22 december 2024 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
NOG een set met 18 gemiste dubbels. Welja.
Het record staat nog steeds op 49 van de openingswedstrijd Tricole - Comito, voor de meeschrijvers thuis.
Ja vraag 48 maar dat ging over die specifieke avond.quote:Op zondag 22 december 2024 20:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Allebei op D1, was dat nog een nostradamus vraag?
Ik mis langnek wel een beetjequote:Op zondag 22 december 2024 20:45 schreef De_Kraam het volgende:
BDO pot met langnek in de bezemkast op Eurosport.
oh wat dan?quote:Op zondag 22 december 2024 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Gisteren nog een recordje gezien. Dus wie weet
#viesdikquote:Op zondag 22 december 2024 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lekker veel happen tijdens de feestdagen @:slobeend.
Oh die 140,91 ja dat was wel netjes ja.quote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoogste setgemiddelde ooit tijdens een WK
1, Dimiquote:Op zondag 22 december 2024 20:48 schreef Coco het volgende:
Hoeveel Belgen zitten er nog in het toernooi?
Dimi.quote:Op zondag 22 december 2024 20:48 schreef Coco het volgende:
Hoeveel Belgen zitten er nog in het toernooi?
VTM GOquote:Op zondag 22 december 2024 20:50 schreef Shreyas het volgende:
Zijn de wedstrijden ook ergens te volgen als je geen ViaPlay hebt? Bijvoorbeeld op BBC?
Sbs9quote:Op zondag 22 december 2024 20:50 schreef Shreyas het volgende:
Zijn de wedstrijden ook ergens te volgen als je geen ViaPlay hebt? Bijvoorbeeld op BBC?
Open kanaal Viaplay heb je ook niet?quote:Op zondag 22 december 2024 20:50 schreef Shreyas het volgende:
Het is ongeveer 3 mei '45quote:Op zondag 22 december 2024 20:50 schreef fetX het volgende:
Schindler heeft een overrompelingstactiek nodig.
Open darmkanaalquote:Op zondag 22 december 2024 20:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Open kanaal Viaplay heb je ook niet?
Ik ook. Dat was een kwartfinale, precies mn punt. Hij gaat er nooit eerste rondes uit ofzo en hij was toen ook niet slecht. Chisnall was gewoon mokergoed die wedstrijdquote:Op zondag 22 december 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan me nogeens een 5-0 tegen Dave UHHHHHHHH chisnall herinneren
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Gezien ja. Tering smalle kamers, typisch Engelsquote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
https://www.youtube.com/@:TheBuntingEffect/videos
Kanaal is vier dagen oud.
VPNgenot.quote:
Ja maar het was wel HEEL teleurstellendquote:Op zondag 22 december 2024 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook. Dat was een kwartfinale, precies mn punt. Hij gaat er nooit eerste rondes uit ofzo en hij was toen ook niet slecht. Chisnall was gewoon mokergoed die wedstrijd
Pikachu is onze laatste kans?quote:Op zondag 22 december 2024 20:53 schreef Szura het volgende:
Duitsers hypen gaan we ook niet afvinken zo
Blijkbaar wel, bedankt man!quote:Op zondag 22 december 2024 20:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Open kanaal Viaplay heb je ook niet?
quote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef Zipportal het volgende:
Waarom doe je dat niet meer? Team uitgezet wegens wanprestaties?quote:Op zondag 22 december 2024 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toen ik nog aan pijltjes gooien deed kwam ik hier ook vaak op uit ja
Sowquote:Op zondag 22 december 2024 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet meer? Team uitgezet wegens wanprestaties?
Dat was een epische wedstrijd herinner ik mijquote:Op zondag 22 december 2024 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar het was wel HEEL teleurstellend![]()
Was dat niet nadat ie met heel veel mazzel met 4-3 van Joe Cullen won?
Drücken und ziehen.quote:Op zondag 22 december 2024 20:55 schreef Doevelaer het volgende:
Je ziet bij Schindler de twijfel iedere keer dat hij naar de oche loopt
quote:Op zondag 22 december 2024 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet meer? Team uitgezet wegens wanprestaties?
Jezelf niet eens doodgooienquote:Op zondag 22 december 2024 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die laatste pijl van Schindler
Dank voor deze NewsFlashquote:Op zondag 22 december 2024 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
54.
U raadt het al: OPNIEUW een set met 18 gemiste dubbels. Een prestatie van formaat
Vorige ronde 107 gemiddeldquote:Op zondag 22 december 2024 20:55 schreef Slobeend het volgende:
Deze opleving van Rydz zag ik niet aankomen
Tijdens ingooien scoort Schindler vast wel.quote:Op zondag 22 december 2024 21:00 schreef De_Kraam het volgende:
Als je dat niveau van Schindler ziet dan maakt zelfs Koos Tompe nog kans om mee te doen.
Nee ik heb Smudger in de pick' emquote:Op zondag 22 december 2024 21:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Smith - Nebrida slaan we even over.
Nee. Na de kerst geen WK darts meer op het open kanaal.quote:Op zondag 22 december 2024 21:01 schreef Isane het volgende:
Is viaplay nu gratis voor ziggo klanten?
Met reclame. Sjon de Molled.quote:Op zondag 22 december 2024 21:01 schreef Isane het volgende:
Is viaplay nu gratis voor ziggo klanten?
Wat een ziener is het tochquote:Op zondag 22 december 2024 21:00 schreef GwaiLow het volgende:
Boh, Raymond zei nog wel dat Schindler 1 van de favorieten zou zijn voor dit WK.
Barney kan helemaal niks.quote:Op zondag 22 december 2024 21:00 schreef GwaiLow het volgende:
Boh, Raymond zei nog wel dat Schindler 1 van de favorieten zou zijn voor dit WK.
Aah oke thnxquote:Op zondag 22 december 2024 21:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee. Na de kerst geen WK darts meer op het open kanaal.
Vond de verplichting niet meer de moeite waard, gooi nu zo af en toe nog een pijltje in het cafe.quote:Op zondag 22 december 2024 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom dart je niet meer dan ouwe reus.
Andersom.quote:Op zondag 22 december 2024 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Nober klopt dit wat zjaks net zegt?![]()
358 180's nu vs 375 vorig jaar
quote:Op zondag 22 december 2024 21:00 schreef GwaiLow het volgende:
Hempelquote:Op zondag 22 december 2024 21:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Is er nog een goeie Duitser dit WK of ligt alles er al uit?
Alles ist vorbei.quote:Op zondag 22 december 2024 21:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Ronnyquote:Op zondag 22 december 2024 21:05 schreef Anneloos het volgende:
Wie is de belg in de studio vraagt wereldgozer (die rijdt)
Het is wachten op het grote godstalent.quote:Op zondag 22 december 2024 21:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom dan nu wel?quote:Op zondag 22 december 2024 21:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee. Na de kerst geen WK darts meer op het open kanaal.
quote:Op zondag 22 december 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Die ginger heeft wel goeie tetten zeg
Fles kijkt partij Matt Campbell terug.quote:Op zondag 22 december 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Die ginger heeft wel goeie tetten zeg
@IkGeefEnkelLikes likete ook dus jullie mening is fout.quote:Op zondag 22 december 2024 21:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Fles kijkt partij Matt Campbell terug.
Ik vind het al 25 jaar een GENOT. Dag van huis genotquote:Op zondag 22 december 2024 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vond de verplichting niet meer de moeite waard, gooi nu zo af en toe nog een pijltje in het cafe.
Heb je zo'n verschrikkelijke partner?quote:Op zondag 22 december 2024 21:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vind het al 25 jaar een GENOT. Dag van huis genot
Sympathieke gast. En al jaaaaren actief he, was in de jeugd al wereldtopquote:Op zondag 22 december 2024 21:11 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb dus echt helemaal niks met Ross
Ja, weet dat hij al heel lang meeloopt. Heb verder ook niks tégen hem. Maar het doet me echt niks. Vlees noch vis.quote:Op zondag 22 december 2024 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sympathieke gast. En al jaaaaren actief he, was in de jeugd al wereldtop
Partner? Ik ben toch geen homofiel Edgar. Die noemen elkaar partner. Gewoon t vrouwtje maatquote:Op zondag 22 december 2024 21:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb je zo'n verschrikkelijke partner?
Een echte Smith. Of Jones.quote:Op zondag 22 december 2024 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, weet dat hij al heel lang meeloopt. Heb verder ook niks tégen hem. Maar het doet me echt niks. Vlees noch vis.
Bij jou weet ik het nooit zo goed. Hoe harder ze schreeuwen, hoe dieper ze in de kast zittenquote:Op zondag 22 december 2024 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Partner? Ik ben toch geen homofiel Edgar. Die noemen elkaar partner. Gewoon t vrouwtje maat
Er is vast een Wrightachtige foto van zijn BDO tijd in de jaren 90? Of als zoontje van pa Dennis in 't publiek?quote:Op zondag 22 december 2024 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sympathieke gast. En al jaaaaren actief he, was in de jeugd al wereldtop
Maar als jij x jeuk aan je kont hebt,daar loop ik niet voor weg ouwe reus. Moet elkaar de winter doorhelpen ouwe dibbesquote:Op zondag 22 december 2024 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Bij jou weet ik het nooit zo goed. Hoe harder ze schreeuwen, hoe dieper ze in de kast zitten
Nee, dan vraag ik mijn vrouw wel om de tarzan op te halen bij onze buurvrouwquote:Op zondag 22 december 2024 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar als jij x jeuk aan je kont hebt,daar loop ik niet voor erg ouwe reus. Moet elkaar de winter doorhelpen ouwe dibbes
Dit is geilquote:Op zondag 22 december 2024 21:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, dan vraag ik mijn vrouw wel om de tarzan op te halen bij onze buurvrouw
Stukje gebruik maken van Westerse gezondheidszorg.quote:Op zondag 22 december 2024 21:09 schreef Doevelaer het volgende:
Spontane spierziekte, ben je mooi klaar mee
quote:IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #44 Heerlijke avond"
quote:Op zondag 22 december 2024 21:14 schreef Zorro het volgende:
Fitheid wordt steeds belangrijker zegt ie
Echt bizar al dat enthousiasme over Schindler. We moeten maar een beetje nuance aanbrengenquote:Op zondag 22 december 2024 20:55 schreef fetX het volgende:
Dit was toch wel hemeltergend van Schindler hoor.
Bewijs:quote:Op zondag 22 december 2024 21:14 schreef Zorro het volgende:
Fitheid wordt steeds belangrijker zegt ie
Welke user is dit?quote:Op zondag 22 december 2024 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat lekker met de mensheid
https://archive.is/JgEtb
Offline allen.quote:Op zondag 22 december 2024 21:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Wij allemaal.![]()
https://chaturbate.com/siswet19/
Lekker, geen gezeur.quote:Op zondag 22 december 2024 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jacob is verliefd op een poppetje uit the Sims 2.quote:Op zondag 22 december 2024 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
@IkGeefEnkelLikes is een Feyenoorderquote:Op zondag 22 december 2024 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen posts van Buitendam helaas
Ik ben verliefd op ikgeefenkellikes.quote:Op zondag 22 december 2024 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jacob is verliefd op een poppetje uit the Sims 2.
Ze zij dat ze wat moest gaan doen maar heb niet geluisterd wat dat was. Misschien is ze zo terug.quote:
Typisch zo’n potje waar je rustig bier kunt halen, even schijten en weer doordrinken.quote:Op zondag 22 december 2024 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
Deze pot mag van mij wel zo snel mogelijk afgelopen zijn.
tyfuswarm daarquote:Op zondag 22 december 2024 21:30 schreef Kingside het volgende:
Waarom gooien al die Filipijnen zo kapot sloom?
Moet van Duterte.quote:Op zondag 22 december 2024 21:30 schreef Kingside het volgende:
Omdat ze net als Barney regelmatig twee milkshakes drinken bij de McDonalds.quote:Op zondag 22 december 2024 21:29 schreef fetX het volgende:
Waarom zeggen ze toch allemaal ‘brainfreeze’
Warm en vochtig klimaat in het thuisland, daar moet je het wel rustig aan doenquote:Op zondag 22 december 2024 21:30 schreef Kingside het volgende:
Mogen geen speed gebruiken van de grote baas.quote:Op zondag 22 december 2024 21:30 schreef Kingside het volgende:
Dat is dan ook precies wat ik aan het doen benquote:Op zondag 22 december 2024 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Typisch zo’n potje waar je rustig bier kunt halen, even schijten en weer doordrinken.
Breukelen? Nog even een kamertje geboekt daarna?quote:Op zondag 22 december 2024 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
Bij Van der Valk gegeten vanavond #viesdik
Marktplaatsquote:Op zondag 22 december 2024 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Kleine dr verjaardag vandaag. Weer voor een half pakhuis aan speelgoed gehadWaar laat ik die rommel allemaal
Als je dit allemaal doet mis je hooguit een leg.quote:Op zondag 22 december 2024 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Typisch zo’n potje waar je rustig bier kunt halen, even schijten en weer doordrinken.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 december 2024 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Kleine dr verjaardag vandaag. Weer voor een half pakhuis aan speelgoed gehadWaar laat ik die rommel allemaal
Zolder?quote:Op zondag 22 december 2024 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Akerslootquote:Op zondag 22 december 2024 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Breukelen? Nog even een kamertje geboekt daarna?
@:poepz0r
Gefeliciteerd makker.quote:Op zondag 22 december 2024 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
In een half pakhuisquote:Op zondag 22 december 2024 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Witte bergen genotquote:Op zondag 22 december 2024 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Breukelen? Nog even een kamertje geboekt daarna?
@:poepz0r
In een heel pakhuis, want hij heeft het "weer ... gehad". Dus hij heeft minimaal voor twee halve pakhuizen aan rommel liggen.quote:
Zit godverdomme duur speelgoed bij. Wat mensen allemaal geven wel liefquote:Op zondag 22 december 2024 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kliko
Bijkomend voordeel dat je volgend jaar geen speelgoed meer hoeft te kopen
akkoordquote:Op zondag 22 december 2024 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In een heel pakhuis, want hij heeft het "weer ... gehad". Dus hij heeft minimaal voor twee halve pakhuizen aan rommel liggen.
Zo'n radiografisch bestuurbare auto waar een kind in kan?quote:Op zondag 22 december 2024 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zit godverdomme duur speelgoed bij. Wat mensen allemaal geven wel lief
Terwijl zo'n kind al blij is met een kleurplaat tsjaquote:Op zondag 22 december 2024 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zit godverdomme duur speelgoed bij. Wat mensen allemaal geven wel lief
Nee die komt er niet in. Zijn geen kampersquote:Op zondag 22 december 2024 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n radiografisch bestuurbare auto waar een kind in kan?
Precies. Wel jammer dat mn moeder nooit bij haar verjaardagen is geweest en nooit meer zal zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terwijl zo'n kind al blij is met een kleurplaat tsja
Ga dan even een serie kijkenquote:
Aanraders?quote:Op zondag 22 december 2024 21:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ga dan even een serie kijken
Dat andere filmpje (How I prepare for the World Championship) is echt fucking saai.quote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2024 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Precies. Wel jammer dat mn moeder nooit bij haar verjaardagen is geweest en nooit meer zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |