quote:Op zondag 22 december 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Die ginger heeft wel goeie tetten zeg
Fles kijkt partij Matt Campbell terug.quote:Op zondag 22 december 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Die ginger heeft wel goeie tetten zeg
@IkGeefEnkelLikes likete ook dus jullie mening is fout.quote:Op zondag 22 december 2024 21:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Fles kijkt partij Matt Campbell terug.
Ik vind het al 25 jaar een GENOT. Dag van huis genotquote:Op zondag 22 december 2024 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vond de verplichting niet meer de moeite waard, gooi nu zo af en toe nog een pijltje in het cafe.
Heb je zo'n verschrikkelijke partner?quote:Op zondag 22 december 2024 21:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vind het al 25 jaar een GENOT. Dag van huis genot
Sympathieke gast. En al jaaaaren actief he, was in de jeugd al wereldtopquote:Op zondag 22 december 2024 21:11 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb dus echt helemaal niks met Ross
Ja, weet dat hij al heel lang meeloopt. Heb verder ook niks tégen hem. Maar het doet me echt niks. Vlees noch vis.quote:Op zondag 22 december 2024 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sympathieke gast. En al jaaaaren actief he, was in de jeugd al wereldtop
Partner? Ik ben toch geen homofiel Edgar. Die noemen elkaar partner. Gewoon t vrouwtje maatquote:Op zondag 22 december 2024 21:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb je zo'n verschrikkelijke partner?
Een echte Smith. Of Jones.quote:Op zondag 22 december 2024 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, weet dat hij al heel lang meeloopt. Heb verder ook niks tégen hem. Maar het doet me echt niks. Vlees noch vis.
Bij jou weet ik het nooit zo goed. Hoe harder ze schreeuwen, hoe dieper ze in de kast zittenquote:Op zondag 22 december 2024 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Partner? Ik ben toch geen homofiel Edgar. Die noemen elkaar partner. Gewoon t vrouwtje maat
Er is vast een Wrightachtige foto van zijn BDO tijd in de jaren 90? Of als zoontje van pa Dennis in 't publiek?quote:Op zondag 22 december 2024 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sympathieke gast. En al jaaaaren actief he, was in de jeugd al wereldtop
Maar als jij x jeuk aan je kont hebt,daar loop ik niet voor weg ouwe reus. Moet elkaar de winter doorhelpen ouwe dibbesquote:Op zondag 22 december 2024 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Bij jou weet ik het nooit zo goed. Hoe harder ze schreeuwen, hoe dieper ze in de kast zitten
Nee, dan vraag ik mijn vrouw wel om de tarzan op te halen bij onze buurvrouwquote:Op zondag 22 december 2024 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar als jij x jeuk aan je kont hebt,daar loop ik niet voor erg ouwe reus. Moet elkaar de winter doorhelpen ouwe dibbes
Dit is geilquote:Op zondag 22 december 2024 21:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, dan vraag ik mijn vrouw wel om de tarzan op te halen bij onze buurvrouw
Stukje gebruik maken van Westerse gezondheidszorg.quote:Op zondag 22 december 2024 21:09 schreef Doevelaer het volgende:
Spontane spierziekte, ben je mooi klaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |