Waarom dan nu wel?quote:Op zondag 22 december 2024 21:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee. Na de kerst geen WK darts meer op het open kanaal.
quote:Op zondag 22 december 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Die ginger heeft wel goeie tetten zeg
Fles kijkt partij Matt Campbell terug.quote:Op zondag 22 december 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Die ginger heeft wel goeie tetten zeg
@IkGeefEnkelLikes likete ook dus jullie mening is fout.quote:Op zondag 22 december 2024 21:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Fles kijkt partij Matt Campbell terug.
Ik vind het al 25 jaar een GENOT. Dag van huis genotquote:Op zondag 22 december 2024 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vond de verplichting niet meer de moeite waard, gooi nu zo af en toe nog een pijltje in het cafe.
Heb je zo'n verschrikkelijke partner?quote:Op zondag 22 december 2024 21:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vind het al 25 jaar een GENOT. Dag van huis genot
Sympathieke gast. En al jaaaaren actief he, was in de jeugd al wereldtopquote:Op zondag 22 december 2024 21:11 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb dus echt helemaal niks met Ross
Ja, weet dat hij al heel lang meeloopt. Heb verder ook niks tégen hem. Maar het doet me echt niks. Vlees noch vis.quote:Op zondag 22 december 2024 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sympathieke gast. En al jaaaaren actief he, was in de jeugd al wereldtop
Partner? Ik ben toch geen homofiel Edgar. Die noemen elkaar partner. Gewoon t vrouwtje maatquote:Op zondag 22 december 2024 21:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb je zo'n verschrikkelijke partner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |