SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-videoWhat can change the nature of a man?
Toen ik nog aan pijltjes gooien deed kwam ik hier ook vaak op uit jaquote:
Volgens mij wel, maar de mijne ligt toch al in duigen.quote:Op zondag 22 december 2024 20:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Allebei op D1, was dat nog een nostradamus vraag?
Bedankt Herbertquote:Op zondag 22 december 2024 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
NOG een set met 18 gemiste dubbels. Welja.
Het record staat nog steeds op 49 van de openingswedstrijd Tricole - Comito, voor de meeschrijvers thuis.
Gisteren nog een recordje gezien. Dus wie weetquote:Op zondag 22 december 2024 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
NOG een set met 18 gemiste dubbels. Welja.
Het record staat nog steeds op 49 van de openingswedstrijd Tricole - Comito, voor de meeschrijvers thuis.
Ja vraag 48 maar dat ging over die specifieke avond.quote:Op zondag 22 december 2024 20:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Allebei op D1, was dat nog een nostradamus vraag?
Ik mis langnek wel een beetjequote:Op zondag 22 december 2024 20:45 schreef De_Kraam het volgende:
BDO pot met langnek in de bezemkast op Eurosport.
oh wat dan?quote:Op zondag 22 december 2024 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Gisteren nog een recordje gezien. Dus wie weet
#viesdikquote:Op zondag 22 december 2024 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lekker veel happen tijdens de feestdagen @:slobeend.
Oh die 140,91 ja dat was wel netjes ja.quote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoogste setgemiddelde ooit tijdens een WK
1, Dimiquote:Op zondag 22 december 2024 20:48 schreef Coco het volgende:
Hoeveel Belgen zitten er nog in het toernooi?
Dimi.quote:Op zondag 22 december 2024 20:48 schreef Coco het volgende:
Hoeveel Belgen zitten er nog in het toernooi?
VTM GOquote:Op zondag 22 december 2024 20:50 schreef Shreyas het volgende:
Zijn de wedstrijden ook ergens te volgen als je geen ViaPlay hebt? Bijvoorbeeld op BBC?
Sbs9quote:Op zondag 22 december 2024 20:50 schreef Shreyas het volgende:
Zijn de wedstrijden ook ergens te volgen als je geen ViaPlay hebt? Bijvoorbeeld op BBC?
Open kanaal Viaplay heb je ook niet?quote:Op zondag 22 december 2024 20:50 schreef Shreyas het volgende:
Het is ongeveer 3 mei '45quote:Op zondag 22 december 2024 20:50 schreef fetX het volgende:
Schindler heeft een overrompelingstactiek nodig.
Open darmkanaalquote:Op zondag 22 december 2024 20:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Open kanaal Viaplay heb je ook niet?
Ik ook. Dat was een kwartfinale, precies mn punt. Hij gaat er nooit eerste rondes uit ofzo en hij was toen ook niet slecht. Chisnall was gewoon mokergoed die wedstrijdquote:Op zondag 22 december 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan me nogeens een 5-0 tegen Dave UHHHHHHHH chisnall herinneren
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Gezien ja. Tering smalle kamers, typisch Engelsquote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
https://www.youtube.com/@:TheBuntingEffect/videos
Kanaal is vier dagen oud.
VPNgenot.quote:
Ja maar het was wel HEEL teleurstellendquote:Op zondag 22 december 2024 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook. Dat was een kwartfinale, precies mn punt. Hij gaat er nooit eerste rondes uit ofzo en hij was toen ook niet slecht. Chisnall was gewoon mokergoed die wedstrijd
Pikachu is onze laatste kans?quote:Op zondag 22 december 2024 20:53 schreef Szura het volgende:
Duitsers hypen gaan we ook niet afvinken zo
Blijkbaar wel, bedankt man!quote:Op zondag 22 december 2024 20:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Open kanaal Viaplay heb je ook niet?
quote:Op zondag 22 december 2024 20:46 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
https://www.youtube.com/@:TheBuntingEffect/videos
Kanaal is vier dagen oud.
Waarom doe je dat niet meer? Team uitgezet wegens wanprestaties?quote:Op zondag 22 december 2024 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toen ik nog aan pijltjes gooien deed kwam ik hier ook vaak op uit ja
Sowquote:Op zondag 22 december 2024 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet meer? Team uitgezet wegens wanprestaties?
Dat was een epische wedstrijd herinner ik mijquote:Op zondag 22 december 2024 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar het was wel HEEL teleurstellend![]()
Was dat niet nadat ie met heel veel mazzel met 4-3 van Joe Cullen won?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |